Gjest Caitlin Skrevet 27. mai 2011 #2841 Del Skrevet 27. mai 2011 Nå fikk jeg lyst på redbull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2842 Del Skrevet 27. mai 2011 Det hadde vært litt godt nå, ja. Men jeg får klare meg med oreokaken jeg skal spise etter lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2843 Del Skrevet 27. mai 2011 Forresten, jeg var så opptatt av oppdateringene igår at jeg glemte å si at jeg var å etterfylte bryna igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. mai 2011 #2844 Del Skrevet 27. mai 2011 Forresten, jeg var så opptatt av oppdateringene igår at jeg glemte å si at jeg var å etterfylte bryna igår. Sånn driver søstra mi også. Hu har tenkt til å starte opp egen bedrift hvor hu driver å tattoverer sminke i trynet på folk, fortalte hu. Virka som det var ganske godt betalt også, så da får jeg nok mange bra julegaver! Du får seffklart rabatt da, siden vi er bestiser og greier! Hadde sikkert fått det jeg også, men jeg har faktisk øyenbryn helt naturlig, så det slipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2845 Del Skrevet 27. mai 2011 Nei, nå er jeg forhåpentligvis ferdig med det på mange år. Ja, noen er jo så heldige å ikke få brannskader i trynet som gjør at man mister bryna også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. mai 2011 #2846 Del Skrevet 27. mai 2011 Åj! Har du brannskada trynet ditt, KaDust? Dette har ikke jeg fått med meg. Må jeg bla bakover for å lese om det, eller er det hemmelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2847 Del Skrevet 27. mai 2011 Skjedde før jeg fikk dagboken, så har ikke skrevet om det. Er ikke så veldig spennende historie heller, bare en klønete liten dust. Og etter sommeren i fjor (hvor jeg ikke gikk ut siden de tegna bryna satt på i.. maks 10 minutter?) så fant jeg ut at det er bedre med tatoverte bryn enn ingen. hårene vil aldri vokse ut igjen nok til å forme bryn, og når man tegner på så er det så minimalt shit man kan gjøre at det er frustrerende. Men jeg skulle virkelig gitt alt for å ha ekte bryn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 27. mai 2011 #2848 Del Skrevet 27. mai 2011 Sist jeg så deg var du jo ganske gudd lukking, så jeg må si du kler brannskader rimelig bra, KaDust! Det er såpas normalt at folk barerer øyenbryna og tegner på nye, så det er jo ikke noe problem. Du kan jo til og med velge akkurat hvordande skal se ut også! Dette er jo en tidløs look... Jeg får trygda mi den 20. så da spanderer jeg gjerne tusj. PS. Dette heftet er et utrolig godt utganspunkt for folk som vil lære seg hvordan man blir sterk og stram! Bare spør om det er noe du lurer på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2849 Del Skrevet 27. mai 2011 Jo, takk. Kanskje jeg skal skaffe flere andre steder. Trenger ikke tusj når de er tatoverte! Selvom dama som gjorde det godt kunne holdt seg innenfor de linjene jeg tegnet opp, i stedet for å fikse på selv. Ser nesten ut som jeg er konstant overrasket nå føles det som. Usj, jeg hater å lese hefter om trening og shit. For jeg er så teit på treningsområdet at jeg må få det muntlig med demonstrasjoner. Ellers takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. mai 2011 #2850 Del Skrevet 27. mai 2011 Hey, Kadust! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2851 Del Skrevet 27. mai 2011 Hey, Sequax! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. mai 2011 #2852 Del Skrevet 27. mai 2011 Hey, Sequax! Uff, hva er det jeg leser om brannskader? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2853 Del Skrevet 27. mai 2011 Brant meg litt en stund tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. mai 2011 #2854 Del Skrevet 27. mai 2011 Brant meg litt en stund tilbake. Hva skjedde? Du har sikkert skrevet det lenger tilbake, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2855 Del Skrevet 27. mai 2011 Nei, det har jeg ikke. Ikke vil jeg skrive det heller. Det er bare teit og flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. mai 2011 #2856 Del Skrevet 27. mai 2011 Nei, det har jeg ikke. Ikke vil jeg skrive det heller. Det er bare teit og flaut. Ok...Men send meg gjerne en PM hvis du vil "snakke"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2857 Del Skrevet 27. mai 2011 Takktakk! Men tror ikke det er nødvendig på dette temaet her! Har nå fått øyenbryn nå så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 27. mai 2011 #2858 Del Skrevet 27. mai 2011 Det hadde vært litt godt nå, ja. Men jeg får klare meg med oreokaken jeg skal spise etter lunsj. - og jeg da ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. mai 2011 #2859 Del Skrevet 27. mai 2011 Da får jeg bare si: gratulerer med nye øyenbryn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #2860 Del Skrevet 27. mai 2011 Beib: Det ble ikke noe oreokake. Var tomt innen jeg kom dit. Synes det er litt dårlig av kakedamen å ikke spare oreokake til meg, altså! Sequax: Jo takk! Men jeg er ikke fornøyd da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå