Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Okey, på tide med litt oppdatering ang KE :rodmer:

Vi har det fantastisk bra sammen, og jeg kan ikke si at jeg kunne tenke meg å være med noen annen enn han. Har aldri før klart å sove i armene på en mann en hel natt, og har alltid hatt behov for god plass i senga - hvertfall etter hvert iløpet av natta. Men med han så kan jeg sove i armene hans HELE natta. Det er litt utenkelig. Han driver fortsatt med å kysse meg på nesa også, og når vi er slitne og ligger i senga å prater bare så kan han smile litt for seg selv og kysse meg. Ikke lenge siden vi faktisk duppet av begge to MENS vi kysset, det må jo bare ha sett bra ut. *kremt* Men jeg føler meg utrolig trygg med han, og det merkes godt at han er seriøs med hvor han vil. Tror dette kommer til å funke long term! :jepp:

Forresten så er det nå 2 dager siden det var eksakt ett år siden Freddy døde. Det har vært litt tunge dager i det siste.

:strix: for deg og KE :strix:

Og en :klem: for Freddy :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

og :hug: til dere begge! :nigo:

Nå er jeg på jobb, og jeg er foreløpig den første som har kommet fra avdelinga mi. :roll: Lurer på når prosjektlederen kommer for må spørre han om han har fått pratet med Marita om opplæringa mi. Må jo lære litt mer av de nye og kompliserte systemene. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig beskrivelse oppi der, KD. Akkurat sånn er det nok mange som drømmer om å ha det i sitt forhold, men må se langt etter det. Kos deg/dere og nyt hver eneste dag sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, Marg! Det gjør vi.

Skal til han etter jobb og jeg får masse meldinger om at jeg må kjappe meg osv osv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Han kalte meg for kjæresten sin for første gang i sted. :rodmer:

Åååååh, det er så herlig! :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Jeg er så glad at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Skal snart sette meg på toget og ta turen ned til ham, men føles som om det er evigheter til selvom jeg må gå om 20 minutter. :sjenert:

:rodmer::strix: AAAAAA :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg og KE og venter på at en film skal lastes ned. Vi ser på Eurovision enn så lenge. :jepp: Åååh han er så god altså. :rodmer:

Men nå starter jeg få sånn redselsfølelse for at det ikke skal vare. Bah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og KE og venter på at en film skal lastes ned. Vi ser på Eurovision enn så lenge. :jepp: Åååh han er så god altså. :rodmer:

Jeg jager den følelsen vekk for deg, og erstatter den med gode. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Prøv å nyt det nå, ikke tenk så mye på hva morgendagen måtte bringe :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære fine vennen min<3

Jeg skal passe på at KE ikke flykter fra deg! Syden forresten, det blir noe av vettu, før eller senere! :sol:

Du, KE, A og meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, The Kitten! :nigo:

Jeg prøver, K! Men er ikke alltid like lett. For dette er så bra så vil ikke at det skal gå til helvete. Men han har jo gitt masse tegn som tyder på at dette kommer til å vare. Er bare følelsene mine som tuller med meg. :sjenert:

Jaaa, Tiril. :hjerte: Det blir noe av vet du, og vi gleder oss! :jepp: KE er faktisk sånn som liker å se stedet han besøker, og han drar gjerne på ting som forteller litt historie om stedet. Museum å sånn. Hadde aldri trodd jeg skulle finne en slik en. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, Tiril. :hjerte: Det blir noe av vet du, og vi gleder oss! :jepp: KE er faktisk sånn som liker å se stedet han besøker, og han drar gjerne på ting som forteller litt historie om stedet. Museum å sånn. Hadde aldri trodd jeg skulle finne en slik en. :fnise:

HAHA så bra! For jeg elsker å se steder, men jeg hater å finne dem :P men liker å få høre historien"

Bra du fant en slik en for da kan vi dilte etter ham :fnise: Jeg elsker å dilte etter folk som kan lære meg litt fakta :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...