KaDust Skrevet 6. mai 2011 Forfatter #2581 Del Skrevet 6. mai 2011 God helg, Køg! Aaah, denne helgen blir bra. Nå skal jeg først pine meg litt med epilator under armene (jeg MÅ få til første gangen for da går det ganske greit etter det), deretter skal jeg kose meg med godis og Fringe frem til KE kommer. Når han kommer skal vi kjøre og fylle bensin på bilen hans siden han er en fattigmann. Deretter drar vi til Linci som også er en fattiglus, så låner jeg hun litt penger til mat og bensin. Så blir det vel å dra hjem og ta kvelden med KE etter det. Og i morgen har John (typen til Linci) bursdag, så da skal vi dit og grille! Det blir koselig. Heldigvis bor han i gåavstand unna slik at jeg og KE kommer oss lett hjem om vi begge skulle drikke. På søndag er det grilling hos pappa, om KE blir med vet jeg ikke ennå. Jeg har sagt til han at han absolutt ikke trenger å bli med, men virker som han vil være med for min skyld. MEn jeg sa han kunne se an tiden siden han gjerne vil trene den dagen også, og grillinga kan bli litt seint. Så da får vi se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2582 Del Skrevet 8. mai 2011 Ble ingen bilder igår da. Glemte kameraet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 9. mai 2011 #2583 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvordan gikk grillinga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. mai 2011 #2584 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvordan gikk det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #2585 Del Skrevet 9. mai 2011 Grillinga gikk bra! Jeg brukte KE som pølsetester for å sjekke når pølsene var varme nok. "Smak på en pølse, er den varm inni nå?" Nåååå da?" Stakkaren måtte spise 2 halv kalde pølser fordi jeg var så utålmodig. Og det gikk bra idag! Men de fikk ikke klar pc'en min, så hadde ingenting å gjøre. Satt å løste kryssord omtrent hele dagen mens jeg hang litt over de andre og plaget de med dumme spørsmål. Sjefen er skikkelig laidback og ba meg bestemme alt om hvilke dager jeg skal komme inn, hvor lenge jeg skal være der osv osv. Fantastisk! Også er han ene der homo, han er så søt. Nei, det er en fin arbeidsgjeng jeg skal jobbe med! Etter jobben idag dro jeg ned til pappa på båten hans for å grille. Han jobber og sliter med båten så vi kan få den ut på vannet på onsdag, så jeg hjalp han en god del idag. Nå er kroppen sliten og skjelver, og jeg er veldig klar for en dusj. Men først må jeg rydde opp i sexrommet selvom jeg er litt for sliten til å koble helt. I morgen kommer KE igjen! Savner han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 10. mai 2011 #2586 Del Skrevet 10. mai 2011 Har du fått jobb Kadust :gjeiper: Så gøy da, grattis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #2587 Del Skrevet 10. mai 2011 Vel, det er en praksisplass, så er fortsatt NAV som betaler meg. Men det er noe å gjøre i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 10. mai 2011 #2588 Del Skrevet 10. mai 2011 Vel, det er en praksisplass, så er fortsatt NAV som betaler meg. Men det er noe å gjøre i hvertfall! Så lenge noe å gjøre er noe man liker og trives med er det bra Sånn MÅ-ting er ikke noe stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #2589 Del Skrevet 10. mai 2011 Nei, det er moro hvertfall. Men det er så demotiverende å vite at jeg ikke får mer enn 5600kr i måneden fra NAV. Vil bare ut av hele det dritt systemet og inn i jobb slik at jeg faktisk kan overleve økonomisk hver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. mai 2011 #2590 Del Skrevet 10. mai 2011 Hva skal du gjøre i jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #2591 Del Skrevet 10. mai 2011 Drive med testing og systemutvikling. Mest skal jeg teste nye systemer å se etter feil, slik at folk kan rette opp i feil som gjøres i databasen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. mai 2011 #2592 Del Skrevet 10. mai 2011 KaDoG! KE fikk vel vondt i magen nesten han da Så fint med praksisplass da, selv om jeg aaaaaaaabsolutt ser den at det er noe dritttttttt med å fa betalt fra Nav bare Sexrommet Har du sånn eget sexrom? Med lenker, uten vinduer og sånne skumle masker? Eller er det bare k82 som lar fantasien sin løpe løpsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. mai 2011 #2593 Del Skrevet 10. mai 2011 Kaddien min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. mai 2011 #2594 Del Skrevet 11. mai 2011 KaDoG! KE fikk vel vondt i magen nesten han da Så fint med praksisplass da, selv om jeg aaaaaaaabsolutt ser den at det er noe dritttttttt med å fa betalt fra Nav bare Sexrommet Har du sånn eget sexrom? Med lenker, uten vinduer og sånne skumle masker? Eller er det bare k82 som lar fantasien sin løpe løpsk Følger opp og ser for meg Kadust iført sort lærdrakt og lang pisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #2595 Del Skrevet 11. mai 2011 Dere altså! Nå sitter jeg på kontoret og har nettopp fått satt opp pc'en min. Har gjort første setup'en som jeg skal, men så kommer jeg meg ikke inn på sånn ansattes greie, så da får jeg ikke sjekket hva annet jeg skal installere av de 1000 programmene som står her. Så får vi se da, skulle komme en å sjekke det, men hun måtte fikse en jobb først. Er egentlig bra miljø her, han ene har bestilt kabel til både meg og han, siden nettverkskablene ved disken vår ikke fungerer. Derfor har vi brukt langtveis fra, men han skulle ordne slik at disse fungerer for oss begge. Snilt! Mens en annen lette igjennom hele avdelinga for å finne en kabel som faktisk virker. Har så mange nettverkskabler som er bankers nettverk og ikke jobbens, så da går det dårlig vettu. Forresten så har jeg vurdert å lage en ny dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 11. mai 2011 #2596 Del Skrevet 11. mai 2011 God morgen Dust Hvorfor skal du ha ny dagbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #2597 Del Skrevet 11. mai 2011 Tenkte som en ny start. Siden starten på denne er veldig dyster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. mai 2011 #2598 Del Skrevet 11. mai 2011 Nå må jeg nesten gå tilbake og lese starten på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #2599 Del Skrevet 11. mai 2011 Hadde en uheldig start på året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. mai 2011 #2600 Del Skrevet 11. mai 2011 Hadde en uheldig start på året. Ja, jeg leste det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå