Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Gjest Caitlin

For guds skyld få i deg no mat først!!

I forfjor på min da nye jobbs julebord gjorde jeg feilen å stresse som en gal hele dagen og rakk ikke spise stort før jeg dro på vorspiel. Der datt jeg innpå over en halv flaske rødvin og i tillegg et par drinker ei lagde, og dermed - når jeg reiste meg for å gå i bilen og bli kjørt til lokalet gikk alt helt rundt for meg... Det var helt grusomt, jeg var full som en lerke og når vi skulle spise så jeg ikke klart hva som var på bordet og klarte å putte RAKFISK på tallerken :nocomment:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er finere enn en skulle trodd. Linci og Johannes (kompisen til KE) var så ivrige på å sjenke meg når festen hadde kommet ordentlig igang. Så jeg shotta en del Sourz og drinks ble lagd til meg hele tiden. Var i fin form da, heldigvis tåler jeg mye så jeg ble ikke kanon. :nigo:

Men det var utrolig morro, og alle folkene var veldig hyggelige. Johannes tok meg med på dansegulvet når Hellbillies ble spilt, så danset vi litt swing. :hoho: Det var morro, jeg lo meg ihjel og han så kjempeglad ut. Noe som smitta, og jeg ble glad over å se at han smilte som han gjorde siden han nettop var blitt dumpa (derfor vi tok han med også).

Og slapp av, det var jo grillfest, så jeg hadde fått i meg mat før drikkinga startet uansett. :roll: Men jeg fikk i meg en skål frokostblanding før jeg dro dit også. Var utrolig mett etter grillinga igår da, spiste jo 5 ostepølser (:hakeslepp:) Uff. KE og Johannes gikk glipp av grillinga, siden Johannes ville slikke sol før han kom, tullebassen der altså. :fnise:

Nei, det var en kjempekoselig fest! Det får'n si.

Og når vi kom hjem til meg og gikk for å legge oss så skjedde jo selvfølgelig det jeg hadde sagt til meg selv at ikke skulle skje. I tillegg var det jeg som la opp til det. Fyllesex :daane: Det er jo faen aldri bra, og dette var ikke et unntak! Dessuten husker jeg ikke deler av det engang, så tror jeg drev å sovna og våknet mens vi holdt på, herregud. :daane:

Jaja. Men fyyy, KE er skikkelig kosete. :O Føler meg verdsatt når jeg er med han alene. Komplimenter og masse kos og kyss. :nigo: Haha, også er han søt da for han liker å kysse meg på nesa. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Sånn skjer :fnise: Og, nå kan neste gang bare bli bedre (ettersom du kommer til å huske det) og det er jo en fin ting det også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten så var jeg nettopp en tur på Esso for å skaffe dagen derpå-mat. Men de hadde ikke mer pommes frites, og hva er nuggets uten pommes frites?! NUTHING, I TELL YOU!.

Så det var skikkelig bomtur. KE og Johannes hadde allerede dratt da, og de spiste på MC'ern, så han tilbudte seg å hente meg så jeg fikk mat også, men takket nei. Vil ha Esso-nuggets jeg, får jeg ikke det vil jeg ikke ha noe annet. :snurt:

Haha, neida, men jeg sa de bare kunne dra hjem for vet de begge lengtet etter en dusj.

Jeg må nok dusje om ikke lenge jeg også. Våknet jo med verdens største pulesveis, og jeg har ikke sjans på å gre ut håret uten balsam nå. :ler: Det er veldig lækkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke store nedturen. Sitter å spiser brødskiver nå, det er nesten det samma! *kremt*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tror jeg skal ta meg en dusj egentlig. Går å lukter fisk hele tiden, så lurer på om det er meg (selvom jeg kan sverge på at jeg ikke har vært borti fisk). Dessuten må jeg få gjort noe med håret før jeg og Linci drar å hilser på valpen til bikkja hennes. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen... Her har det jo skjedd litt.. Pulesveis og greier :gjeiper:

Jeg skjønner hva du mener. Når det er noe man vil spise, så er det bare det man vil spise. Ikke bare det ene men begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Votten. Vi har prata om det, og bestemte oss for å glemme det hele siden ingen av oss er klare for det steget i edru tilstand enda. :ler:

:hoho: Ja, en pulesveis det ikke går an å gre ut. :bond: Den sitter i enda, så jeg måtte bare sette opp håret.

Nettopp! Men nå skal Linci og jeg snart dra til Oslo for å se på valpen, så da stopper vi på en annen Esso på vei opp, så får jeg nuggetsene og pommes fritesen min nå. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...