Guriane Skrevet 15. april 2011 #2321 Del Skrevet 15. april 2011 OK. Du skulle hatt Snikksnakkforumet. Så kunne vi fått beholde diskusjonene våre der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. april 2011 Forfatter #2322 Del Skrevet 15. april 2011 Joda, krangle i vei du, Al. Jeg bare kommer til å moderere deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. april 2011 #2323 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg vet ikke om jeg tørr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. april 2011 Forfatter #2324 Del Skrevet 15. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. april 2011 Forfatter #2325 Del Skrevet 15. april 2011 Okey, nå la KE seg. Så NU skal jeg ut med bikkja en LITEN runde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. april 2011 #2326 Del Skrevet 16. april 2011 Håper du får sove godt om du kaster deg rett i seng etter turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2327 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg gjorde det vet du, hoggy! Nå har jeg vært å gått morgentur også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 16. april 2011 #2328 Del Skrevet 16. april 2011 Sniker meg inn her igjen Du er flink, KD. Hvilken rase har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2329 Del Skrevet 16. april 2011 Takk, Puz! Det er en Schæfer. Dog, han var visst litt trøtt og ikke helt villig til å gå morgentur. Nå ligger han på sofaen og sover igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. april 2011 #2330 Del Skrevet 16. april 2011 Ja, men jeg er ikke noe glad i sjokolade Se på deg selv som velsignet! Godmorgen forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 16. april 2011 #2331 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg elsker schæfere, de er så nydelige Har lyst å skaffe meg hund jeg og, men jeg vet jeg aldri komme til å gidde å gå lange turer Har lyst på mopps jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2332 Del Skrevet 16. april 2011 Finnes jo hunder som ikke trenger like mye aktivitet også da. Bare å skaffe seg en hund som kun trenger å gå ut når h*n må på do. Se her er bilde av gutten min: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 16. april 2011 #2333 Del Skrevet 16. april 2011 Han så uekte ut i fjeset, akkurat som en bamse Aww, han var utrolig søt Tja, tenker at i første omgang er det nok med et barn, og jeg vet ikke om hunder fungerer bra med unger Så hvis jeg skal finne meg en hund må jeg drive mye research Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. april 2011 #2334 Del Skrevet 16. april 2011 En prakthund! *drømmesegbort* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2335 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Mange hunder som går med unger, du må bare trene den riktig. Men blir sikkert litt mye med nyfødt og valp, så du trenger jo ikke rushe det å skaffe hund i alle fall. Ja, han ser sånn ut hver gang jeg nevner at vi skal på tur. En prakthund, indeed! Endret 16. april 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 16. april 2011 #2336 Del Skrevet 16. april 2011 Du er heldig som har en så nydelig hun. Bruttern har rottweiler, haha, jeg er egentlig redd store hunder, men den hunden går det bra med. Han er bare snill og god Men han er altfor sterk til at jeg skal gå på tur med han. Huff, vi får se etter hvert om en hund blir aktuelt Kan jeg spørre hva voffsen din heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2337 Del Skrevet 16. april 2011 Min er også bare snill og god. Aldri sett han aggressiv, untatt mot andre hannhunder. Og om bikkja er for sterk kan du bare bruke grime, de er ikke like sterke i hodet. Han heter Sigel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 16. april 2011 #2338 Del Skrevet 16. april 2011 Stemmer, jeg visste egentlig at han het Sigel. Det er ikke så lenge siden du fikk han, right? Får vente til jeg klarer å gå igjen med å gå tur, men får høre med broderen om jeg kan få bruke grime Er det noen grunn til at du kalte han Sigel? Uttales det rett frem: Sigæl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. april 2011 Forfatter #2339 Del Skrevet 16. april 2011 Ikke så lenge siden, nei. Fikk han for snart 3 måneder siden. Gjør det! Og det var oppdretteren som ga han navnet Sigel. De som hadde han før meg endret ikke navnet, så da ble det til det enda. Han heter jo egentlig Falkøens D-Sigel. Også er han trønder! Det uttales rett frem som i Sigel. Sies med e, men ikke sånn lang e. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 16. april 2011 #2340 Del Skrevet 16. april 2011 Haha, når du skrev at det uttales med e så tenkte jeg først med lang e, men så at det ikke uttales slik. Tror ikke jeg klarer å uttale det, jeg Utaler det med æ Minte meg litt om Sieg Heil første gang jeg leste det Men det var et utrolig tøft navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå