Andrea89 Skrevet 3. april 2011 #1901 Del Skrevet 3. april 2011 Hehe, skal innrømme at noen av sidene ble bladd veldig fort gjennom, men alt er skumlest, og noe mer nøye, selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. april 2011 #1902 Del Skrevet 3. april 2011 Ka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 3. april 2011 #1903 Del Skrevet 3. april 2011 Du er jo syk hele tiden du. Skjønner ikke at det er mulig engang. Det går helt fint! Veldig opp og ned i perioder. Jaa, men har konstant nedsatt immunforsvar da, så det er kanskje ikke så rart Humm, opp og ned perioder er ikke bra, men flott at det går bra! Leste litt om siste flørt her inne. Det er koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 3. april 2011 #1904 Del Skrevet 3. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baben Skrevet 3. april 2011 #1905 Del Skrevet 3. april 2011 Bli med til New York i slutten av oktober! Eller et annet sted :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2011 #1906 Del Skrevet 4. april 2011 Godmorgen til K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1907 Del Skrevet 4. april 2011 Gud, imponert over at du orket å lese alt tullpratet Ja, det er jeg og. Hehe, skal innrømme at noen av sidene ble bladd veldig fort gjennom, men alt er skumlest, og noe mer nøye, selvfølgelig Fortsatt imponerende. Ka! Guriane! Jaa, men har konstant nedsatt immunforsvar da, så det er kanskje ikke så rart Humm, opp og ned perioder er ikke bra, men flott at det går bra! Leste litt om siste flørt her inne. Det er koselig! Ufff Joa, men det går jo. Bedre enn konstant dårlige dager. Også jaaa, men uff. Gikk ikke så bra det der. Bli med til New York i slutten av oktober! Eller et annet sted :D:D Jeg er med! Spesielt om det er like billig da som nå. 3000 tur/retur er jo ittno! Godmorgen til K. God morgen, Margareth! ---- Idag skal jeg levere kameraet på reperasjon (om jeg husker det) slik at jeg snart kan starte å ta fiiiine vårbilder. Også må jeg huske å ta kopi av vitnemålet mitt og sende inn til skolen, slik at søknaden blir full! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. april 2011 #1908 Del Skrevet 4. april 2011 Hellu! Hvilket kamera har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1909 Del Skrevet 4. april 2011 Har ett Canon EOS 400D - men mangler CF-kort. Og det som er ødelagt er et Canon EOS 450D! Gleder meg til å kunne bruke det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. april 2011 #1910 Del Skrevet 4. april 2011 Nice. Hadde 350D før jeg, men byttet det ut i det Nikon d3100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1911 Del Skrevet 4. april 2011 Nikon er også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baben Skrevet 4. april 2011 #1912 Del Skrevet 4. april 2011 Jaaa, New York :D Hvis vi bestiller 2-3 måneder før, så blir det nok rundt 3000 kr for tur/retur Så kan vi finne et billig hotell og ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1913 Del Skrevet 4. april 2011 Men jeg er veldig usikker på om jeg har råd uansett, og det er jo skole da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. april 2011 #1914 Del Skrevet 4. april 2011 *matpause* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baben Skrevet 4. april 2011 #1915 Del Skrevet 4. april 2011 Men jeg er veldig usikker på om jeg har råd uansett, og det er jo skole da. Ja, jeg har og skole, men det er ikke noe problem å ta en uke fri så lenge man gjør en del arbeid i forkant Mhm er jo litt penger... Spørs om jeg får meg sommerjobb, ellers kan det bli for dyrt for meg og :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1916 Del Skrevet 4. april 2011 Maaaat, appy. Mhm, jeg også trenger en jobb for at jeg skal få råd til reise, H. Vi får se det an vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 4. april 2011 #1917 Del Skrevet 4. april 2011 Guriane! Håper du har fått en fin start på uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1918 Del Skrevet 4. april 2011 Nja, heller helt grei. Når jeg skulle levere inn kameraet på reperasjon, så krevde det kvittering - noe jeg ikke har siden jeg fikk kameraet i bursdagsgave når jeg fylte 18. Så da må jeg finne på noe lurt om jeg skal få det fiksa. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1919 Del Skrevet 4. april 2011 Mamma skal inn på A-hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 4. april 2011 #1920 Del Skrevet 4. april 2011 Mamma skal inn på A-hus. Huffda håpe det går bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå