Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Gjest Caitlin

Jeg tror ikke jeg heller ville kjørt i Oslo sånn uten videre, men det er jo som du sier Kadust, bare å følge veien :fnise:

Har du det bra i dag? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er iallefall greit å ha med seg en som kan hjelpe til med å lese skilter osv om man ikke er kjent. Men nå skal vel du øvelseskjøre så da er det jo ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krizzy

Kjøreturen gikk bra! Nå skal jeg snart starte å kjøre i Oslo. :overrasket:

:overrasket: Du må være splittepine gærn jo! :overrasket: Det er jo helt kaos her inne i trafikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Da vi kjørte til Oslo med kjøreskolen hadde jeg flaks. Kjørte den veien som jeg har kjørt utallige ganger med x'en min. :nigo:

X'en min kjørte og jeg satt på da, men jeg kjente jo veien godt likevel. Så det var veldig greit. Jeg ville ikke kjørt midt i sentrum nå tror jeg... :daane:

Virker så stressende det.

Håper du får en fin dag! :klem:

Det er greit det da, at det er en vei du kjente godt. :nigo: Kjenner jo veien godt jeg også, siden vi har dratt til mormoren min flere ganger.

:klem: Du også!

Jeg tror ikke jeg heller ville kjørt i Oslo sånn uten videre, men det er jo som du sier Kadust, bare å følge veien :fnise:

Har du det bra i dag? :kose:

Pff, er jo ikke akkurat midt inne i Oslo Sentrum jeg kjører heller da. :fnise:

Ja, helt greit! Men jeg tror jeg presser meg for hardt i treningen, for jeg blir skikkelig kvalm. :overrasket:

Det er iallefall greit å ha med seg en som kan hjelpe til med å lese skilter osv om man ikke er kjent. Men nå skal vel du øvelseskjøre så da er det jo ikke noe problem :)

Nei, er jo ikke store problemet. :nigo:

:overrasket: Du må være splittepine gærn jo! :overrasket: Det er jo helt kaos her inne i trafikken!

Skal ikke kjøre i selve sentrum, daa. Men kaos er det, ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krizzy

Skal ikke kjøre i selve sentrum, daa. Men kaos er det, ja. :fnise:

:Nikke:

Enda godt det ikke er i sentrum! Da blir det litt mindre kaosfaktor! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :fnise: Nei, jeg tror ikke sentrum er helt tingen enda. Skjønner egentlig ikke hva man skal med bil der heller. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krizzy

Ja :fnise: Nei, jeg tror ikke sentrum er helt tingen enda. Skjønner egentlig ikke hva man skal med bil der heller. :roll:

Ikke jeg heller! :vetikke:

En jeg kjenner bodde der nede. Han hadde satt den igjen hos sine foreldre. Han bodde mitt i sentrum, og skjønte heller ikke hva han skulle med bil.... Men det er jo tydelig noen som må ha bil i sentrum! :roll::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Tydeligvis, ja! Ser jo det når jeg er der. Men med kollektiv og alt man trenger rett rundt hjørnet ser jeg ikke pointet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krizzy

:fnise: Tydeligvis, ja! Ser jo det når jeg er der. Men med kollektiv og alt man trenger rett rundt hjørnet ser jeg ikke pointet.

Jeg ser heller ikke pointet! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uggh. Jeg forvillet meg gjennom sentrum av Oslo for en stund siden. Herregud, hadde ikke helt forberedt meg på trikken og diverse andre obstacles vi ikke trenger å bekymre oss over i nord :daane:

Lenge leve kollektivtransporten! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muahahah! Det var egentlig bare et triks for å få deg til :regn: byen. Dropsene kunne du kjøpt der hjemme også! :lur:

Men nååååå får du være her i Bergen sammen med alle oss søtingene :danse: Også kan du få sånn brillerens hos Al :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...