KaDust Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1081 Del Skrevet 11. mars 2011 Gå fort det da, mellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. mars 2011 #1082 Del Skrevet 11. mars 2011 Er bare å putte på litt høy mjusikkk det Mellers og stå på, vi venter her vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1083 Del Skrevet 11. mars 2011 Oioioi. Kadusten skal være modell på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. mars 2011 #1084 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg digger å vaske, så jeg kan gjøre det for deg mellers?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellers Skrevet 11. mars 2011 #1085 Del Skrevet 11. mars 2011 Høy musikk og partystemning? Det dere sier er at jeg må åpne vinflasken NÅ slik at jeg kan ta med et par motiverende slurker underveis mens jeg vasker? Jaja... siden dere insisterer så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1086 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er akkurat hva vi sier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. mars 2011 #1087 Del Skrevet 11. mars 2011 Høy musikk og partystemning? Det dere sier er at jeg må åpne vinflasken NÅ slik at jeg kan ta med et par motiverende slurker underveis mens jeg vasker? Jaja... siden dere insisterer så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. mars 2011 #1088 Del Skrevet 11. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1089 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Nå har jeg drukket en hel vinflaske i sittende stilling. Lurer på hvordan kroppen reagerer om jeg finner ut at jeg skal opp og stå. For jeg kjenner jo ingenting nå Endret 11. mars 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. mars 2011 #1090 Del Skrevet 11. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellers Skrevet 11. mars 2011 #1091 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg vurderte et øyeblikk å la hele oppvasken stå til du kommer til Bergen, piffen, men det endte med at dere ble med inn på kjøkkenet i stedet. Så nå koser vi oss med oppvask mens risen putrer på ovnen. Fever Ray, Deerhunter og Diplo svinger og vinen smaker, skal jeg si dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. mars 2011 #1092 Del Skrevet 11. mars 2011 Nå har jeg drukket en hel vinflaske i sittende stilling. Lurer på hvordan kroppen reagerer om jeg finner ut at jeg skal opp og stå. For jeg kjenner jo ingenting nå En gang i min veldig unge og naive ungdom så gjorde jeg det der. Men det var med hjemmebrent iblandet tyrkisk pepper drops Det smakte jo godteri og uerfaren som jeg var med sånt så sa det pang når jeg reiste meg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. mars 2011 #1093 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg vurderte et øyeblikk å la hele oppvasken stå til du kommer til Bergen, piffen, men det endte med at dere ble med inn på kjøkkenet i stedet. Så nå koser vi oss med oppvask mens risen putrer på ovnen. Fever Ray, Deerhunter og Diplo svinger og vinen smaker, skal jeg si dere Party! Ikke ødelegg laptopen med oppvaskvann nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1094 Del Skrevet 11. mars 2011 En gang i min veldig unge og naive ungdom så gjorde jeg det der. Men det var med hjemmebrent iblandet tyrkisk pepper drops Det smakte jo godteri og uerfaren som jeg var med sånt så sa det pang når jeg reiste meg opp Uff, jeg gjorde noe lignende i sommer. Noen ganger har jeg skikkelig festblære, og det kan gå lang tid før jeg må på do etter jeg har starta å drikke. Så var jeg med ei venninne på en hjemmefest hvor jeg ikke kjente noen. Altså var jeg så sjenert at jeg bare satte meg ned i sofakroken og ble der helt til jeg måtte do. Innen den tid hadde jeg drukket 3 cidere og noen glass med vodka battery. Så måtte jeg jo på do etterhvert, da. Og jeg følte meg heeelt fin og hadde sittet å pratet med de andre lenge uten at de fant meg særlig beruset heller. Men hey, jeg gikk rett i bakken når jeg reiste meg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1095 Del Skrevet 11. mars 2011 Ja, mellers. Vær forsiktig med laptopen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. mars 2011 #1096 Del Skrevet 11. mars 2011 Uff, jeg gjorde noe lignende i sommer. Noen ganger har jeg skikkelig festblære, og det kan gå lang tid før jeg må på do etter jeg har starta å drikke. Så var jeg med ei venninne på en hjemmefest hvor jeg ikke kjente noen. Altså var jeg så sjenert at jeg bare satte meg ned i sofakroken og ble der helt til jeg måtte do. Innen den tid hadde jeg drukket 3 cidere og noen glass med vodka battery. Så måtte jeg jo på do etterhvert, da. Og jeg følte meg heeelt fin og hadde sittet å pratet med de andre lenge uten at de fant meg særlig beruset heller. Men hey, jeg gikk rett i bakken når jeg reiste meg der Jeg og en venninne skulle drikke shots på fors før vi dro ut. Vi shottet kamikaze til alt var tomt, så skulle vi reise oss.... For å si det slik; vi bodde 150m fra hverandre, men jeg sov i grøfta for klarte ikke komme meg helt hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1097 Del Skrevet 11. mars 2011 appy! Hysterisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. mars 2011 #1098 Del Skrevet 11. mars 2011 Ja, jeg er den verste fyllejenta jeg vet om. Ikke særlig stolt av det altså, men det er bare at av og til så koser jeg meg så masse at jeg glemmer av de tingene jeg drikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. mars 2011 #1099 Del Skrevet 11. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. mars 2011 #1100 Del Skrevet 11. mars 2011 Ja, jeg er den verste fyllejenta jeg vet om. Ikke særlig stolt av det altså, men det er bare at av og til så koser jeg meg så masse at jeg glemmer av de tingene jeg drikker Huff, jeg er også fæl til å drikke helt til jeg er dritings uten å merke det helt før det er for sent lissom.... Litt flaut på julebord og sånt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå