Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høy musikk og partystemning? Det dere sier er at jeg må åpne vinflasken NÅ slik at jeg kan ta med et par motiverende slurker underveis mens jeg vasker? :jepp:

Jaja... siden dere insisterer så.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Høy musikk og partystemning? Det dere sier er at jeg må åpne vinflasken NÅ slik at jeg kan ta med et par motiverende slurker underveis mens jeg vasker? :jepp:

Jaja... siden dere insisterer så.. :sjenert:

:jepp::jepp::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg drukket en hel vinflaske i sittende stilling. Lurer på hvordan kroppen reagerer om jeg finner ut at jeg skal opp og stå. :sjenert:

For jeg kjenner jo ingenting nå :nigo:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte et øyeblikk å la hele oppvasken stå til du kommer til Bergen, piffen, men det endte med at dere ble med inn på kjøkkenet i stedet. Så nå koser vi oss med oppvask mens risen putrer på ovnen.

Fever Ray, Deerhunter og Diplo svinger og vinen smaker, skal jeg si dere :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Nå har jeg drukket en hel vinflaske i sittende stilling. Lurer på hvordan kroppen reagerer om jeg finner ut at jeg skal opp og stå. :sjenert:

For jeg kjenner jo ingenting nå :nigo:

En gang i min veldig unge og naive ungdom :sjenert: så gjorde jeg det der. Men det var med hjemmebrent iblandet tyrkisk pepper drops :rodme: Det smakte jo godteri og uerfaren som jeg var med sånt så sa det pang når jeg reiste meg opp :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte et øyeblikk å la hele oppvasken stå til du kommer til Bergen, piffen, men det endte med at dere ble med inn på kjøkkenet i stedet. Så nå koser vi oss med oppvask mens risen putrer på ovnen.

Fever Ray, Deerhunter og Diplo svinger og vinen smaker, skal jeg si dere :bolledeig:

:hoho: Party!

Ikke ødelegg laptopen med oppvaskvann nå da :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang i min veldig unge og naive ungdom :sjenert: så gjorde jeg det der. Men det var med hjemmebrent iblandet tyrkisk pepper drops :rodme: Det smakte jo godteri og uerfaren som jeg var med sånt så sa det pang når jeg reiste meg opp :daane:

:skratte:

Uff, jeg gjorde noe lignende i sommer.

Noen ganger har jeg skikkelig festblære, og det kan gå lang tid før jeg må på do etter jeg har starta å drikke. Så var jeg med ei venninne på en hjemmefest hvor jeg ikke kjente noen. Altså var jeg så sjenert at jeg bare satte meg ned i sofakroken og ble der helt til jeg måtte do. Innen den tid hadde jeg drukket 3 cidere og noen glass med vodka battery. :roll:

Så måtte jeg jo på do etterhvert, da. Og jeg følte meg heeelt fin og hadde sittet å pratet med de andre lenge uten at de fant meg særlig beruset heller.

Men hey, jeg gikk rett i bakken når jeg reiste meg der :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Uff, jeg gjorde noe lignende i sommer.

Noen ganger har jeg skikkelig festblære, og det kan gå lang tid før jeg må på do etter jeg har starta å drikke. Så var jeg med ei venninne på en hjemmefest hvor jeg ikke kjente noen. Altså var jeg så sjenert at jeg bare satte meg ned i sofakroken og ble der helt til jeg måtte do. Innen den tid hadde jeg drukket 3 cidere og noen glass med vodka battery. :roll:

Så måtte jeg jo på do etterhvert, da. Og jeg følte meg heeelt fin og hadde sittet å pratet med de andre lenge uten at de fant meg særlig beruset heller.

Men hey, jeg gikk rett i bakken når jeg reiste meg der :hoho:

:hoho:

Jeg og en venninne skulle drikke shots på fors før vi dro ut. Vi shottet kamikaze til alt var tomt, så skulle vi reise oss....

For å si det slik; vi bodde 150m fra hverandre, men jeg sov i grøfta for klarte ikke komme meg helt hjem! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er den verste fyllejenta jeg vet om. Ikke særlig stolt av det altså, men det er bare at av og til så koser jeg meg så masse at jeg glemmer av de tingene jeg drikker :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Ja, jeg er den verste fyllejenta jeg vet om. Ikke særlig stolt av det altså, men det er bare at av og til så koser jeg meg så masse at jeg glemmer av de tingene jeg drikker :hoho:

Huff, jeg er også fæl til å drikke helt til jeg er dritings uten å merke det helt før det er for sent lissom.... Litt flaut på julebord og sånt :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...