Tingeling1983 Skrevet 10. mars 2011 #961 Del Skrevet 10. mars 2011 Heisann kadust! er halvgammel KG-tjuvleser men ny KG-dagbok skribent Ser at du også er gamer. Jeg er ute på samlingsrunde her kanskje jeg får noen nye venner synes det er kjempetrist med pusen din jeg vokste opp med pusekatter, men da vi flyttet til østlandet forsvant den ene, og den andre måtte vi avlive fordi det ikke passet seg å ha dem i blokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #962 Del Skrevet 10. mars 2011 Tingeling! Oh, andre gamergirls her? Morro! Ja, det er kjempetrist. Han var så spesiell også! Uff, så trist! Men er jo sant at det ikke passer seg med katter i blokk. Funker bare om man har innekatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingeling1983 Skrevet 10. mars 2011 #963 Del Skrevet 10. mars 2011 Tingeling! Så er jo jeg prinsipielt imot innekatter da, synes de burde få lov til å løpe rundt ute Jeg og kjæresten fabler om å skaffe oss en sånn scottish fold når vi flytter sammen, men her vi bor vil ingen utleiere ha dyr så det får bli når vi kjøper vårt eget :gjeiper: hvor lenge har du spilt? og spiller du noe annet enn wow? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. mars 2011 #964 Del Skrevet 10. mars 2011 Takk, er sikker på at kryssa fingre hjelper i massevis! Du gjør det, ja? Ja, kan ikke skade i alle fall Mhm, bittelitt Det er jo ikke sånn på vanlige hårdager, da. Skulle gjerne hatt litt mer liv i det, i det minste. Pfff. Takk. Håret ditt så jo fint ut da Du er jo det KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 10. mars 2011 #965 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Forresten så hadde ikke M tid til å klippe håret mitt. Jeg kan klippe deg Kan ikke love deg like bra resultat, men jeg skulla da greid å klippe det opp på en måte Og jeg kan i det minste love at det ville blitt seende annerledes ut etterpå Endret 10. mars 2011 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #966 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja, kan ikke skade i alle fall Mhm, bittelitt Håret ditt så jo fint ut da Du er jo det KaDust Takk Jeg vet fortsatt ikke hvordan jeg skal reagere når jeg får komplimenter. Jeg kan klippe deg Kan ikke love deg like bra resultat, men jeg skulla da greid å klippe det opp på en måte Du kan få klippe søstra mi først, så ser jeg resultatet og vurderer om du kan klippe meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. mars 2011 #967 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg kan klippe deg Kan ikke love deg like bra resultat, men jeg skulla da greid å klippe det opp på en måte Og jeg kan i det minste love at det ville blitt seende annerledes ut etterpå Betryggende vettu Takk Jeg vet fortsatt ikke hvordan jeg skal reagere når jeg får komplimenter. Du kan få klippe søstra mi først, så ser jeg resultatet og vurderer om du kan klippe meg også! Å løpe med hendene ut i sirkel, sånn ja, det funker bra når en får et kompliment Søstra di er prøvekanin ja med katten din også Bare drit som skjer for deg om dagen jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellers Skrevet 10. mars 2011 #968 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg lusker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #969 Del Skrevet 10. mars 2011 Betryggende vettu Å løpe med hendene ut i sirkel, sånn ja, det funker bra når en får et kompliment Søstra di er prøvekanin ja med katten din også Bare drit som skjer for deg om dagen jo! Veldig Ja, det jeg trodde Tehehh. Selvfølgelig! Hun er lillesøstra mi, så hun får bare tåle det. Ja, jeg må ha vært Hitler eller noe i mitt forrige liv, siden Karma biter meg så hardt i ræva! Jeg lusker. You always do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 10. mars 2011 #970 Del Skrevet 10. mars 2011 Du kan få klippe søstra mi først, så ser jeg resultatet og vurderer om du kan klippe meg også! Betryggende vettu Mhm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. mars 2011 #971 Del Skrevet 10. mars 2011 Veldig Ja, det jeg trodde Tehehh. Selvfølgelig! Hun er lillesøstra mi, så hun får bare tåle det. Ja, jeg må ha vært Hitler eller noe i mitt forrige liv, siden Karma biter meg så hardt i ræva! You always do Kjekt med prøvekaniner da Seff får hun tåle det Hitler ja, huff, nei får håpe det snart snur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #972 Del Skrevet 10. mars 2011 Gjør nok det, K! Er jo grenser for hvor uheldige man kan være. Jeg og A har så dårlig humor, altså. Hun er jo på besøk her (som jeg har glemt å nevne). Så sitter vi å lager face-statuser om hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. mars 2011 #973 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg ble inspirert og har nå bestilt frisørtime til neste fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 10. mars 2011 #974 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg ble inspirert og har nå bestilt frisørtime til neste fredag Hvordan skal du klippe det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. mars 2011 #975 Del Skrevet 10. mars 2011 Liten stuss(da jeg ble skamklipt forrige gang(har nå byttet frisør)) og tipper at jeg kommer til å stripe det, men er enda usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #976 Del Skrevet 10. mars 2011 Alltid deilig med litt forandring. Forandring fryder, så strip det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 10. mars 2011 #977 Del Skrevet 10. mars 2011 Liten stuss(da jeg ble skamklipt forrige gang(har nå byttet frisør)) og tipper at jeg kommer til å stripe det, men er enda usikker Skamklipt? Men er moro med en stuss, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. mars 2011 #978 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja, har bilder av det. Mye lengre på ene siden og en lang "tust" som bare hang nedenfor alt det andre håret. Latterlig! Måtte tilbake og få en annen til å rette det opp. 10 cm av håret jeg så kjørt sparer på forsvant. Det er 10mnds sparing(ca) det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #979 Del Skrevet 10. mars 2011 Ouch, den må svi appy. Jeg må le litt. A sitter å tenker vilt, så plutselig utbryter hun: 6 + 4 er 12! Åh, så flink hun er i matte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. mars 2011 #980 Del Skrevet 10. mars 2011 Svidde ganske så hardt. Tror du kommenterte det i dagboka mi og Nåååh, så flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå