Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Ja...sorry! Blir liten tid til dagboksurfing for tida! :ler:

Stakkars pus......... :tristbla:

Det skjønner jeg! :ler: Jeg følger med i boka di, selvom jeg ikke er så aktiv der. Bare mye å tenke på for tiden, så ikke alltid jeg orker å kommentere. :kose:

Jaa. :sukk: Håper jo at det er noen andre som har tatt han inn, men har mine tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda :troest: Men ting kan endre seg da, den ene positive tingen kan ta den andre :klemmer:

Det får du til :opplyser:

Tror jeg han fort blir :ler:

:fnise: sorry for at jeg gnei det inn :engel:

Få se på håret ditt da? Jeg så det ikke!

Ja, manlig frisør vet :snurt: men nå, er den en voksen østeuropeisk dame :jolie:

Men KaDust da :hakeslepp: sånn gjør aaaaaldri k82, da lukker jeg jo øynene :jolie::fnise:

Ja, håper ting endrer seg. :nigo: Jeg er nemlig klar for å ta utdannelse, og for å få et liv. Det bare er litt vanskelig som sykemeldt!

Åh. Nei, du kan se håret mitt på side 41, tror jeg det var. Posta bilde så jeg kunne få hjelp med frisyre-valg. :sjenert:

Pff, du er ikke en skikkelig mann hvis du ikke stirrer ned i toppen på dama når hun lener seg over deg, da! :kjefte: Eller, om dama er mindre fin, så er det jo forståelig :ler:

Neida, er vel vanlig at man lukker øynene og nyter hodemassasjen. Jeg har som regel øya oppe fordi jeg får så himla vondt i nakken av å lene meg på vasken, så må ofte slite med holde hodet oppe.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg! :ler: Jeg følger med i boka di, selvom jeg ikke er så aktiv der. Bare mye å tenke på for tiden, så ikke alltid jeg orker å kommentere. :kose:

Jaa. :sukk: Håper jo at det er noen andre som har tatt han inn, men har mine tvil.

Uff, det verste er uvissheten! Føler med deg! :klem:

OG: krysser fingrene for at det plutselig sitter en pusemann på trappa igjen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det verste er uvissheten! Føler med deg! :klem:

OG: krysser fingrene for at det plutselig sitter en pusemann på trappa igjen! :jepp:

Hadde vært fantastisk om han satt utenfor her en dag. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello little boys, little toys

We’re the dreams you'll believe in

Crawling up the walls

Running down your face

Razor sharp, razor clean

Feel the weapon's sensation

On your back...

With loaded guns

:romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Okay. Nå sitter jeg å LER MEG IHJEL!

En fyr spurte meg nettopp "Er det mulig å få planlagt en ONS med deg?"

What? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Skal man planlegge one night stands nå? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja, håper ting endrer seg. :nigo: Jeg er nemlig klar for å ta utdannelse, og for å få et liv. Det bare er litt vanskelig som sykemeldt!

Åh. Nei, du kan se håret mitt på side 41, tror jeg det var. Posta bilde så jeg kunne få hjelp med frisyre-valg. :sjenert

Pff, du er ikke en skikkelig mann hvis du ikke stirrer ned i toppen på dama når hun lener seg over deg, da! :kjefte: Eller, om dama er mindre fin, så er det jo forståelig :ler:

Neida, er vel vanlig at man lukker øynene og nyter hodemassasjen. Jeg har som regel øya oppe fordi jeg får så himla vondt i nakken av å lene meg på vasken, så må ofte slite med holde hodet oppe.

Jeg skjønner det KaDust :kose: Skal krysse fingrene for at det ordner seg raskt for deg :jepp: Ja, det er jo en vrien kombinasjon - utdannelse og det å være sykemeldt lissom :sukk: Det er noe drit å være syk as :rasende: Håper formen din går seg til :)

Skal sjekke side 41 nu :jepp:

:hoho: k82 titter kanskje litt da, biiiittelitt :ler:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det KaDust :kose: Skal krysse fingrene for at det ordner seg raskt for deg :jepp: Ja, det er jo en vrien kombinasjon - utdannelse og det å være sykemeldt lissom :sukk: Det er noe drit å være syk as :rasende: Håper formen din går seg til :)

Skal sjekke side 71 nu :jepp:

:hoho: k82 titter kanskje litt da, biiiittelitt :ler:

:kose: Takk, er sikker på at kryssa fingre hjelper i massevis! :nigo:

Du gjør det, ja? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så jo fin ut på håret jo KaDust! Trenger du gjøre noe med det?? :klo:

Pen var du også, så du må ikke si at du er stygg å sånn :nei: Fy skam deg :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så jo fin ut på håret jo KaDust! Trenger du gjøre noe med det?? :klo:

Pen var du også, så du må ikke si at du er stygg å sånn :nei: Fy skam deg :jolie:

Det er jo ikke sånn på vanlige hårdager, da. :fnise: Skulle gjerne hatt litt mer liv i det, i det minste.

Pfff. :sjenert::rodme: Takk.

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...