KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #941 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja...sorry! Blir liten tid til dagboksurfing for tida! Stakkars pus......... Det skjønner jeg! Jeg følger med i boka di, selvom jeg ikke er så aktiv der. Bare mye å tenke på for tiden, så ikke alltid jeg orker å kommentere. Jaa. Håper jo at det er noen andre som har tatt han inn, men har mine tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #942 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Huffda Men ting kan endre seg da, den ene positive tingen kan ta den andre Det får du til Tror jeg han fort blir sorry for at jeg gnei det inn Få se på håret ditt da? Jeg så det ikke! Ja, manlig frisør vet men nå, er den en voksen østeuropeisk dame Men KaDust da sånn gjør aaaaaldri k82, da lukker jeg jo øynene Ja, håper ting endrer seg. Jeg er nemlig klar for å ta utdannelse, og for å få et liv. Det bare er litt vanskelig som sykemeldt! Åh. Nei, du kan se håret mitt på side 41, tror jeg det var. Posta bilde så jeg kunne få hjelp med frisyre-valg. Pff, du er ikke en skikkelig mann hvis du ikke stirrer ned i toppen på dama når hun lener seg over deg, da! Eller, om dama er mindre fin, så er det jo forståelig Neida, er vel vanlig at man lukker øynene og nyter hodemassasjen. Jeg har som regel øya oppe fordi jeg får så himla vondt i nakken av å lene meg på vasken, så må ofte slite med holde hodet oppe. Endret 20. juli 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. mars 2011 #943 Del Skrevet 10. mars 2011 Det skjønner jeg! Jeg følger med i boka di, selvom jeg ikke er så aktiv der. Bare mye å tenke på for tiden, så ikke alltid jeg orker å kommentere. Jaa. Håper jo at det er noen andre som har tatt han inn, men har mine tvil. Uff, det verste er uvissheten! Føler med deg! OG: krysser fingrene for at det plutselig sitter en pusemann på trappa igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #944 Del Skrevet 10. mars 2011 Uff, det verste er uvissheten! Føler med deg! OG: krysser fingrene for at det plutselig sitter en pusemann på trappa igjen! Hadde vært fantastisk om han satt utenfor her en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #945 Del Skrevet 10. mars 2011 Hello little boys, little toys We’re the dreams you'll believe in Crawling up the walls Running down your face Razor sharp, razor clean Feel the weapon's sensation On your back... With loaded guns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. mars 2011 #946 Del Skrevet 10. mars 2011 Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #947 Del Skrevet 10. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. mars 2011 #948 Del Skrevet 10. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #949 Del Skrevet 10. mars 2011 Okay. Nå sitter jeg å LER MEG IHJEL! En fyr spurte meg nettopp "Er det mulig å få planlagt en ONS med deg?" What? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Skal man planlegge one night stands nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. mars 2011 #950 Del Skrevet 10. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. mars 2011 #951 Del Skrevet 10. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. mars 2011 #952 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg så denne. Oså tenkte jeg faktisk på deg med en gang. Og tenkte at du kanskje kunne bli litt glad av den. http://www.youtube.com/watch?v=5c-dxo92bdo&tracker=False Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #953 Del Skrevet 10. mars 2011 Åååh pingen Du er søt, da! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. mars 2011 #954 Del Skrevet 10. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. mars 2011 #955 Del Skrevet 10. mars 2011 :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. mars 2011 #956 Del Skrevet 10. mars 2011 Ka! godt og drøm søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. mars 2011 #957 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Ja, håper ting endrer seg. Jeg er nemlig klar for å ta utdannelse, og for å få et liv. Det bare er litt vanskelig som sykemeldt! Åh. Nei, du kan se håret mitt på side 41, tror jeg det var. Posta bilde så jeg kunne få hjelp med frisyre-valg. :sjenert Pff, du er ikke en skikkelig mann hvis du ikke stirrer ned i toppen på dama når hun lener seg over deg, da! Eller, om dama er mindre fin, så er det jo forståelig Neida, er vel vanlig at man lukker øynene og nyter hodemassasjen. Jeg har som regel øya oppe fordi jeg får så himla vondt i nakken av å lene meg på vasken, så må ofte slite med holde hodet oppe. Jeg skjønner det KaDust Skal krysse fingrene for at det ordner seg raskt for deg Ja, det er jo en vrien kombinasjon - utdannelse og det å være sykemeldt lissom Det er noe drit å være syk as Håper formen din går seg til Skal sjekke side 41 nu k82 titter kanskje litt da, biiiittelitt Endret 20. juli 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #958 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg skjønner det KaDust Skal krysse fingrene for at det ordner seg raskt for deg Ja, det er jo en vrien kombinasjon - utdannelse og det å være sykemeldt lissom Det er noe drit å være syk as Håper formen din går seg til Skal sjekke side 71 nu k82 titter kanskje litt da, biiiittelitt Takk, er sikker på at kryssa fingre hjelper i massevis! Du gjør det, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. mars 2011 #959 Del Skrevet 10. mars 2011 Du så jo fin ut på håret jo KaDust! Trenger du gjøre noe med det?? Pen var du også, så du må ikke si at du er stygg å sånn Fy skam deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #960 Del Skrevet 10. mars 2011 Du så jo fin ut på håret jo KaDust! Trenger du gjøre noe med det?? Pen var du også, så du må ikke si at du er stygg å sånn Fy skam deg Det er jo ikke sånn på vanlige hårdager, da. Skulle gjerne hatt litt mer liv i det, i det minste. Pfff. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå