KaDust Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #921 Del Skrevet 9. mars 2011 Ja, husker den styringa! Ikke verdt det, altså Mhm, det er sant Guriane. Da skal jeg spørre frisørvenninna mi M om hun vil klippe håret mitt litt opp! Har jo ikke råd til å faktisk gå til frisøren Noe som er litt kjedelig, for skulle gjerne ha stripa håret også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #922 Del Skrevet 9. mars 2011 Jada, dere skal få se resultatet når det er klippet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 9. mars 2011 #923 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Ja, husker den styringa! Ikke verdt det, altså Mhm, det er sant Guriane. Da skal jeg spørre frisørvenninna mi M om hun vil klippe håret mitt litt opp! Har jo ikke råd til å faktisk gå til frisøren Noe som er litt kjedelig, for skulle gjerne ha stripa håret også Vel. Synes det er litt verdt det jeg da, men Gjør det! Skulle ønske jeg hadde ei frisørvenninne også. Sist jeg var hos frisøren betalte jeg 1700kr Men da var det 4 år siden sist jeg hadde vært der også, så jeg synes det var vel brukte penger likevel Men striper ja.. Nei, vet ikke hvordan man skal få gjort det uten penger Det er vel ikke noe særlig å gjøre selv heller akkurat.. Endret 9. mars 2011 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 9. mars 2011 #924 Del Skrevet 9. mars 2011 Jada, dere skal få se resultatet når det er klippet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #925 Del Skrevet 9. mars 2011 Frisør er altfor dyrt, altså! Nei, striping blir sjeldent bra hjemme. Er fare for at de blir enten oransje, grønne eller heeelt hvite i det mellomblonde håret mitt. Ser ikke noe særlig bra ut, akkurat! Så jeg får vel vente til jeg vinner i lotto, siden NAV ikke har noen planer om å øke sosialstønaden min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 9. mars 2011 #926 Del Skrevet 9. mars 2011 Frisør er altfor dyrt, altså! Nei, striping blir sjeldent bra hjemme. Er fare for at de blir enten oransje, grønne eller heeelt hvite i det mellomblonde håret mitt. Ser ikke noe særlig bra ut, akkurat! Så jeg får vel vente til jeg vinner i lotto, siden NAV ikke har noen planer om å øke sosialstønaden min. Ikke sant Men en klipp gjør mye bare det da. Striping kan du jo ta senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #927 Del Skrevet 9. mars 2011 Ja, får ta stripinga senere Håper bare M vil klippe håret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. mars 2011 #928 Del Skrevet 9. mars 2011 Det er jo det jeg har sagt hele tiden: du ER pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 9. mars 2011 #929 Del Skrevet 9. mars 2011 Ja, får ta stripinga senere Håper bare M vil klippe håret mitt Satse på at hun vil det Men nå er det tid for senga for min del. Ha en god natt når den tid kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. mars 2011 #930 Del Skrevet 9. mars 2011 Ja, får ta stripinga senere Hm, jeg leste "strippinga" jeg, også tenkte jeg at "oida, her har det balla på seg siden sist". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #931 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Herre. Jeg mener å ha nevnt at jeg har utrolig rare venner. Men nå har han som er på reise i Istanbul dratt den litt langt. Sjekk hva han har gjort med håret sitt! SERIØST MARTIN HVA FAEN DRIVER DU MED! Om folk spørr hvorfor så sa han at han kun skal svare: "at jeg har mitt eget enmanns bad taste party" Ler meg ihjel. Men den gutten har alltid vært snål. Men hey, det er jeg også. Første gang vi møttes på et seminar med ungdomspartiet jeg var i, så gikk vi ut i pausen og spurte folk på gata i Bergen "Hvorfor går du akkurat her, denne veien?" Så talte vi antall blondiner som svarte "Uhm". Og der var det 6/6 før et korps starta med tromme-marsjen. Så da gikk vi å spurte eldre mennesker om hva de syntes om trommemarsjen i stedet. Endret 10. mars 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. mars 2011 #932 Del Skrevet 10. mars 2011 KaDust Håper formen din er litt bedre Sigel får kjørt seg ja Kjørte du 10 mil Jeg var så sliten etter jeg hadde kjørt bil jeg - før jeg fikk lappen og noen uker etter jeg fikk lappen, å jeg kjørte kanskje max 3 mil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #933 Del Skrevet 10. mars 2011 KaDust Håper formen din er litt bedre Sigel får kjørt seg ja Kjørte du 10 mil Jeg var så sliten etter jeg hadde kjørt bil jeg - før jeg fikk lappen og noen uker etter jeg fikk lappen, å jeg kjørte kanskje max 3 mil K! Formen går veldig opp og ned egentlig. Skifter humør ca 10 ganger daglig. Men idag har jeg fått til å få trent litt her hjemme da hvertfall! Ser du ha bladd litt tilbake i boka Ja, han skal få kjørt seg! JEG SKAL HA DEN BÅTEN. Neida, jeg får nok finne en annen måte å tjene de pengene på Eneste jeg ble sliten i av å kjøre 10 mil, var ræva mi. Ellers gikk det veldig greit. Jeg slapper fint av når jeg kjører bil og synes det er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #934 Del Skrevet 10. mars 2011 Forresten så hadde ikke M tid til å klippe håret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. mars 2011 #935 Del Skrevet 10. mars 2011 K! Formen går veldig opp og ned egentlig. Skifter humør ca 10 ganger daglig. Men idag har jeg fått til å få trent litt her hjemme da hvertfall! Ser du ha bladd litt tilbake i boka Ja, han skal få kjørt seg! JEG SKAL HA DEN BÅTEN. Neida, jeg får nok finne en annen måte å tjene de pengene på Eneste jeg ble sliten i av å kjøre 10 mil, var ræva mi. Ellers gikk det veldig greit. Jeg slapper fint av når jeg kjører bil og synes det er deilig! Huff, skjønner Håper det stabiliserer seg mer på topp/bra nivå med dagene da. Det er jo bra, en kan faktisk bli litt bedre i form av å trene, de endorfinene vet du "stakkars" Sigel, eller kanskje han syns det er ok alle monner drar jo Forresten så hadde ikke M tid til å klippe håret mitt. jeg er nyklippet jeg (ikke for å gni det inn altså ) Jeg har nettopp byttet frisør og what a good choice det er så mye bedre å bli "stelt" med av en jente også, enn en manlig frisør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. mars 2011 #936 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei, Dusten! () Innom en hypersnartur! Håper det går bra med deg! Har pus kommet til rette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #937 Del Skrevet 10. mars 2011 Huff, skjønner Håper det stabiliserer seg mer på topp/bra nivå med dagene da. Det er jo bra, en kan faktisk bli litt bedre i form av å trene, de endorfinene vet du "stakkars" Sigel, eller kanskje han syns det er ok alle monner drar jo jeg er nyklippet jeg (ikke for å gni det inn altså ) Jeg har nettopp byttet frisør og what a good choice det er så mye bedre å bli "stelt" med av en jente også, enn en manlig frisør Ja, håper jeg og. Men har mine tvil, kan ikke huske sist jeg hadde stabile bra-dager. Må vel ha vært i 3-års alder? Mhm, også må jeg bli så sexy som mulig slik at jeg kan finne en bra sexy mann som faktisk VIL ha meg! Tja, kan godt være Sigel bare blir fornøyd med det (Er det ikke en slap-smiley her utenom den snap outta it? ) Uansett, du gnei det inn! Føler jeg ser skikkelig dritt ut på håret, men men. Jentene her sa jo at håret mitt så fint ut, så jeg overlever vel litt til. Men du hadde mannlig frisør før? Liker best kvinnelige frisører selv, jeg. Alltid fresh å kunne se ned i toppen dems mens de vasker meg i håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #938 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei, Dusten! () Innom en hypersnartur! Håper det går bra med deg! Har pus kommet til rette? Sjelden sjel å se her inne! Neii, han er desverre borte enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. mars 2011 #939 Del Skrevet 10. mars 2011 Sjelden sjel å se her inne! Neii, han er desverre borte enda Ja...sorry! Blir liten tid til dagboksurfing for tida! Stakkars pus......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 10. mars 2011 #940 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja, håper jeg og. Men har mine tvil, kan ikke huske sist jeg hadde stabile bra-dager. Må vel ha vært i 3-års alder? Mhm, også må jeg bli så sexy som mulig slik at jeg kan finne en bra sexy mann som faktisk VIL ha meg! Tja, kan godt være Sigel bare blir fornøyd med det (Er det ikke en slap-smiley her utenom den snap outta it? ) Uansett, du gnei det inn! Føler jeg ser skikkelig dritt ut på håret, men men. Jentene her sa jo at håret mitt så fint ut, så jeg overlever vel litt til. Men du hadde mannlig frisør før? Liker best kvinnelige frisører selv, jeg. Alltid fresh å kunne se ned i toppen dems mens de vasker meg i håret Huffda Men ting kan endre seg da, den ene positive tingen kan ta den andre Det får du til Tror jeg han fort blir sorry for at jeg gnei det inn Få se på håret ditt da? Jeg så det ikke! Ja, manlig frisør vet men nå, er den en voksen østeuropeisk dame Men KaDust da sånn gjør aaaaaldri k82, da lukker jeg jo øynene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå