Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Okay. Om jeg skal få råd til en Beneteau eller Princess, så må jeg parre bikkja 330 ganger hvorav det blir valper av hver parring. Og dette er om jeg får 10 000 per parring, minst.

Men så bør jeg kunne klare å få 15 000 for hver parring så da blir det bare 220 ganger.

Okay, stakkars Sigel. Han kommer til å få vondt i tissen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okay. Om jeg skal få råd til en Beneteau eller Princess, så må jeg parre bikkja 330 ganger hvorav det blir valper av hver parring. Og dette er om jeg får 10 000 per parring, minst.

Men så bør jeg kunne klare å få 15 000 for hver parring så da blir det bare 220 ganger.

:eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, håper det. Min notorisk kriminelle venn ba meg opp til han når han kommer hjem fra Istanbul.

(Skal fint innrømme at jeg har mange rare venner :klo: Men hey, det er hva man får etter å ha vært aktiv i et politisk ungdomsparti :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå driver eksen til ei venninne av lillesøstra mi å prøver seg på meg. :haar:

Altfor ung, rusproblemer og gudene vet hva mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg trodde ikke langhåret schäfer ble brukt i renraset avl av schäfere jeg :klo: Må de ikke ha stamtavle og være av "fine" linjer for å få såpass betalt pr parring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke langhåret schäfer ble brukt i renraset avl av schäfere jeg :klo: Må de ikke ha stamtavle og være av "fine" linjer for å få såpass betalt pr parring?

Jo, men Sigel har veldig "fine" linjer og stamtavle. De ble ikke brukt så mye før, men mer nå i det siste. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars, skal ikke avle på han såå mye. :fnise:

Jaja. Da fikk jeg i meg litt middag også, men nå føler jeg meg skikkelig dritt igjen. Så nå skal jeg øvelseskjøre litt i nysnøen. Lurer på hvordan det går. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: Det gjorde jeg også, Al!

Synes bilkjøring er veldig lett. Har kun kjørt 6-7 ganger, men er som om jeg alltid har kjørt. Håper jeg får plass til å ta lappen før sommeren. For da kan jeg så mye lettere ta turen ned til hytta når jeg føler for det :nigo: Har en kjempedeilig sommerhytte i Fredrikstad, hvor jeg elsker å være på sommeren. Er veldig pent der med flere fine strender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå er jeg lei håret mitt og vil ha en ny klipp. Noen forslag til hvordan jeg kan klippe det eventuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Da er du jammen meg flink, Ka! Jeg visste det! Du er fantastisk god!

:klem:

Hm, klippeklipp... Hvordan har du håret nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, skal ikke avle på han såå mye. :fnise:

Jaja. Da fikk jeg i meg litt middag også, men nå føler jeg meg skikkelig dritt igjen. Så nå skal jeg øvelseskjøre litt i nysnøen. Lurer på hvordan det går. :fnise:

Gikk det bra å kjøre i snøen?

Husker jeg sa at jeg bare hadde sommersertifikat når jeg fikk lappen.

Det er en herlig frihetsfølelse å ha lappen, kunne komme seg fra a til b for egen hånd.

Jeg husker jeg var sykt nervøs for oppkjøringen min, det hjalp ikke at sensoren min lignet på julenissen. Men husker han sa at jeg var den beste den dag :hoppe:

Ps: Jeg hadde på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm Al. Jeg har det egentlig bare rett ned til litt under skuldrene. Veldig kjedelig. :roll:

Jada, gikk bra å kjøre i snøen, trulta! Skvatt litt første gangen jeg sklei, bare :fnise: Men etter det gikk det bra. Jeg lærer egentlig ekstremt fort.

Åh, deilig da! Gruer meg til oppkjøringa allerede selv, og jeg har ikke starta på kjøretimer enda engang. Men nå går jo de fleste oppkjøringer bedre enn forventet av personen selv. Har jeg hørt.

Var det ikke deilig å ha det på ettermiddagen da? Eller er det mer stressende pga mer trafikk? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...