KaDust Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #821 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg jogget veldig mye før, og fikk aldri sånn mage. Det der er jo styrketrent, siden musklene er såppass markerte. Men de øvelsene jeg vet om vil ikke gi lange slanke muskler, de vil bare gi sixpack. Og det vil jeg ikke ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. mars 2011 #822 Del Skrevet 6. mars 2011 Nei, det vet jeg ikke noe om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. mars 2011 #823 Del Skrevet 6. mars 2011 Vet du hva, som jente skal det litt til at du får sixpack. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #824 Del Skrevet 6. mars 2011 Ms. Raggsokk det er helt feil. Har hatt sixpack før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. mars 2011 #825 Del Skrevet 6. mars 2011 KaDust skrev (På 6.3.2011 den 21.53): Ms. Raggsokk det er helt feil. Har hatt sixpack før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. mars 2011 #826 Del Skrevet 6. mars 2011 Det skal jo fortsatt litt til KaDust Vanskeligste i så måte for kvinnemennesker er vel å få fettprosenten lavt nok? Håper du har en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 7. mars 2011 #827 Del Skrevet 7. mars 2011 Er det noen som vet hvordan man får sånn mage da? Det synes jeg var fin også! Og KaDust (jeg er litt treg på svar nå), men så bra at du lærer Sigel å tollerere og klippe klør! Det er så mye lettere hvis man kan gjøre det selv hjemme. Jeg har gjort det på Era siden hun var liten, og oppdretteren begynte da hun bare var få uker. Vi har hatt en periode hvor hun IKKE VIL i det HELE tatt, men jeg gir ikke opp Så i dag ligger hun rolig (jada, hun skal fortsatt IKKE stå. Det gjorde hun før), så jeg får klippet. Jeg roser og roser og roser og.... roser! Også får hun en godbit til slutt! Det lønner seg, og du får etterhvert igjen for all arbeidet Ha en fin dag i dag da, Ka Håper du får en super en.. På kurs kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #828 Del Skrevet 7. mars 2011 Min fettprosent er lav nok, Hoggy Mhm, Votten. Blir jo himla dyrt om jeg må ta han med til dyrlegen hver gang de skal klippes også. Han har kommet langt, og tolerer å ligge mens jeg tar sakse på potene hans, men han drar til seg foten om jeg tar saksa rundt neglene enda, da. Må jobbe mer på det. Roser masse og gir haugevis av godbiter nå i starten, for ser at han er livredd. Stakkars. Ha en fin dag du også, Votten! Ja, skal på kurs og det er helt greit. Men jeg tror ikke dagen blir så fin følelsesmessig, men vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 7. mars 2011 #829 Del Skrevet 7. mars 2011 Flink Sigel Lykke til på kurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #830 Del Skrevet 7. mars 2011 Ja, eh. Al.. Hva gjør man når man skal rense brilleglassene, når man har mista den filla som fulgte med? Blir jo så himla fort skittent, så orker ikke gå å tørke med vann og papir hele tiden på dassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. mars 2011 #831 Del Skrevet 7. mars 2011 Du bruker heller genseren din enn papir som ofte er for kornete og derfor kan lage riper. Og så får du en ny mikrofiberklut gratis hos en optiker Eller så kan du bruke lunka vann med mild såpe, men du bør ikke bruke det over tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #832 Del Skrevet 7. mars 2011 Uansett så trenger brillene mine en justering. Styrken er litt feil, og de faller av hodet mitt hele tiden. Om de ikke gjør det, så humper de opp og ned så verden beveger seg med meg, og det gir en fin svimmelhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. mars 2011 #833 Del Skrevet 7. mars 2011 Kom på besøk til meg så skal jeg rette på dem Nå må jeg logge av litt, men jeg kommer alltid tilbake til deg, Ka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. mars 2011 #834 Del Skrevet 7. mars 2011 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. mars 2011 #835 Del Skrevet 8. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellers Skrevet 8. mars 2011 #836 Del Skrevet 8. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 8. mars 2011 #837 Del Skrevet 8. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. mars 2011 #838 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg vil også gi deg en klem... Så har du mange gode, varme klemmer å komme tilbake til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. mars 2011 #839 Del Skrevet 8. mars 2011 Klemmetid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 8. mars 2011 #840 Del Skrevet 8. mars 2011 Teletubbies? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå