Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Jeg jogget veldig mye før, og fikk aldri sånn mage. Det der er jo styrketrent, siden musklene er såppass markerte. Men de øvelsene jeg vet om vil ikke gi lange slanke muskler, de vil bare gi sixpack. Og det vil jeg ikke ha :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KaDust skrev (På 6.3.2011 den 21.53):

Ms. Raggsokk det er helt feil. Har hatt sixpack før. :jolie:

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Det skal jo fortsatt litt til KaDust ;)

Vanskeligste i så måte for kvinnemennesker er vel å få fettprosenten lavt nok? :klo:

Håper du har en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet hvordan man får sånn mage da? Det synes jeg var fin også! :)

Og KaDust (jeg er litt treg på svar nå), men så bra at du lærer Sigel å tollerere og klippe klør! Det er så mye lettere hvis man kan gjøre det selv hjemme. Jeg har gjort det på Era siden hun var liten, og oppdretteren begynte da hun bare var få uker. Vi har hatt en periode hvor hun IKKE VIL i det HELE tatt, men jeg gir ikke opp ;) Så i dag ligger hun rolig (jada, hun skal fortsatt IKKE stå. Det gjorde hun før), så jeg får klippet. Jeg roser og roser og roser og.... roser! :) Også får hun en godbit til slutt! Det lønner seg, og du får etterhvert igjen for all arbeidet :)

Ha en fin dag i dag da, Ka :) Håper du får en super en.. På kurs kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fettprosent er lav nok, Hoggy :fnise:

Mhm, Votten. Blir jo himla dyrt om jeg må ta han med til dyrlegen hver gang de skal klippes også. :Nikke: Han har kommet langt, og tolerer å ligge mens jeg tar sakse på potene hans, men han drar til seg foten om jeg tar saksa rundt neglene enda, da. Må jobbe mer på det. Roser masse og gir haugevis av godbiter nå i starten, for ser at han er livredd. Stakkars.

Ha en fin dag du også, Votten! Ja, skal på kurs og det er helt greit. Men jeg tror ikke dagen blir så fin følelsesmessig, men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eh. Al.. Hva gjør man når man skal rense brilleglassene, når man har mista den filla som fulgte med? Blir jo så himla fort skittent, så orker ikke gå å tørke med vann og papir hele tiden på dassen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Du bruker heller genseren din enn papir som ofte er for kornete og derfor kan lage riper. Og så får du en ny mikrofiberklut gratis hos en optiker :kose: Eller så kan du bruke lunka vann med mild såpe, men du bør ikke bruke det over tid

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så trenger brillene mine en justering. Styrken er litt feil, og de faller av hodet mitt hele tiden. Om de ikke gjør det, så humper de opp og ned så verden beveger seg med meg, og det gir en fin svimmelhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Kom på besøk til meg så skal jeg rette på dem :)

Nå må jeg logge av litt, men jeg kommer alltid tilbake til deg, Ka :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg vil også gi deg en klem... :klem: Så har du mange gode, varme klemmer å komme tilbake til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...