kristian82 Skrevet 27. februar 2011 #641 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg vil si at det beste er om de faktisk er ærlige, selv om det kan gjøre vondt at de ikke vil. Jeg hadde blitt mer fornærmet for den der 'jeg er syk' og så stikker de ut Det er bare feigt Ja,det er jo sant Men klart de vil kaDust - ellers er de jo bare nek du ikke må bry deg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Canis lupus Skrevet 27. februar 2011 #642 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei :goodbye: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #643 Del Skrevet 27. februar 2011 Mhm, skikkelig kul men da passet det sikkert bare ikke da Men såklart, sånn rett ut "jeg har ikke noe ønske om å bruke så mye som et minutt av min tid i ditt selskap" den er litt bad Mhm, var jo sånn hun la det frem omtrent. Jeg vil si at det beste er om de faktisk er ærlige, selv om det kan gjøre vondt at de ikke vil. Jeg hadde blitt mer fornærmet for den der 'jeg er syk' og så stikker de ut Det er bare feigt Ja, det var veldig fornærmende, egentlig. Feigt, indeed. Jeg sier det alltid rett som det er selv, så ikke alltid jeg helt skjønner hvorfor folk skal ro seg rundt grøten med hvite løgner. Ja,det er jo sant Men klart de vil kaDust - ellers er de jo bare nek du ikke må bry deg om Kan godt være de er nek, men jeg har nesten ingen å være med. Aldri hatt så mange venner, og siden 2 er døde så har jeg igjen 2 å være med liksom. Så blir litt lost når folk ikke vil være med meg lenger, for jeg har ikke veldig lyst til å sitte inne hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #644 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei :goodbye: Heihei og ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Canis lupus Skrevet 27. februar 2011 #645 Del Skrevet 27. februar 2011 Heihei og ! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #646 Del Skrevet 27. februar 2011 Takk Alltid koselig med nye lesere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. februar 2011 #647 Del Skrevet 27. februar 2011 til lille vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #648 Del Skrevet 27. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #649 Del Skrevet 27. februar 2011 Nå er jeg skikkelig sulten. Men! Det eneste som frister er pinnekjøtt, etter at jeg har vært litt for mye i boka til Al. Så da gidder jeg ikke lage meg noe. Neida, skal nok lage meg noe, men vet ikke hva. Vi har absolutt ingenting som frister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellers Skrevet 27. februar 2011 #650 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg vil også ha pinnekjøtt! Pannekaker liksom.. pøh! Jeg ler av pannekaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. februar 2011 #651 Del Skrevet 27. februar 2011 Pannekaker er godt, men da skal jeg ha vaniljeis til dem og så skal det være dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. februar 2011 #652 Del Skrevet 27. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #653 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg vil også ha pinnekjøtt! Pannekaker liksom.. pøh! Jeg ler av pannekaker! Jeg ler av pannekaker jeg også! Pannekaker er godt, men da skal jeg ha vaniljeis til dem og så skal det være dessert Aldri smakt det på den måten, jeg. Skam deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. februar 2011 #654 Del Skrevet 27. februar 2011 Men det er bortimot det eneste jeg kan spise, Kaddie Jeg kan ikke spise pannekaker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellers Skrevet 27. februar 2011 #655 Del Skrevet 27. februar 2011 Pannekaker er godt, men da skal jeg ha vaniljeis til dem og så skal det være dessert Ja, det er jo en drøm! Gjerne med litt smeltet kokesjokolade som saus, eller hakkede mandler eller varme blåbær eller eller eller Men man kan jo ikke spise dessert til middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. februar 2011 #656 Del Skrevet 27. februar 2011 Varme blåbær Kadust, har du ris og egg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille Skrevet 27. februar 2011 #657 Del Skrevet 27. februar 2011 Snikleser melder seg! Jeg har spist pinnekjøtt idag, btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #658 Del Skrevet 27. februar 2011 Men det er bortimot det eneste jeg kan spise, Kaddie Jeg kan ikke spise pannekaker jeg Det er greit! Du er fortsatt Al'en min Pannekaker er egentlig livretten min. Har bare slitt litt med å spise det i det siste. Ja, det er jo en drøm! Gjerne med litt smeltet kokesjokolade som saus, eller hakkede mandler eller varme blåbær eller eller eller Men man kan jo ikke spise dessert til middag! Tror jeg må smake dette Varme blåbær Kadust, har du ris og egg? Ja, har ris og egg. Noe spesielt jeg kan lage av det? Ellers blir det gammelt brød og dårlig pålegg-utvalg til middag på meg Snikleser melder seg! Jeg har spist pinnekjøtt idag, btw ! Så koselig Dårlig gjort altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellers Skrevet 27. februar 2011 #659 Del Skrevet 27. februar 2011 Agfh! Jeg klarer ikke flere pinnekjøttspisere! ..I'll be back Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #660 Del Skrevet 27. februar 2011 Ikke jeg heller, egentlig. Spesielt ikke når alt jeg har jeg klarer å lage meg er tørre skiver med levvers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå