Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ah, min mistanke var riktig! Nei, har ikke sett deg her inne før, men mener å huske og ha sett deg med det nicket før et eller annet sted?

Anyways, TIRIIIIL<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg skulle laste ned den nye emessenen, (fordi man måtte) også fikk jeg beskjed om å instasllere noe windows security-greier, så gjorde jeg det. og hvergang jeg klikker på msn-ikonet nå, så kommer det bare opp en hvit boks som blir borte igjen.

Også får jeg ikke lastet det ned på nytt. Så det er noe bajs ute å går her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi jeg skulle laste ned den nye emessenen, (fordi man måtte) også fikk jeg beskjed om å instasllere noe windows security-greier, så gjorde jeg det. og hvergang jeg klikker på msn-ikonet nå, så kommer det bare opp en hvit boks som blir borte igjen.

Også får jeg ikke lastet det ned på nytt. Så det er noe bajs ute å går her!

Rart. Prøvd å avinstallere det og installere på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har prøvd, men da får jeg bare beskjed om å laste ned det security-greiene igjen, også skjer samme driten en gang til. Men jeg spurte A om han kunne hjelpe meg å laste ned MSN til ipad, han skulle prøve i morgen. Så vi får håpe på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har prøvd, men da får jeg bare beskjed om å laste ned det security-greiene igjen, også skjer samme driten en gang til. Men jeg spurte A om han kunne hjelpe meg å laste ned MSN til ipad, han skulle prøve i morgen. Så vi får håpe på det :)

Rart, da. Hvordan security-greie er det?

Jaja, får håpe det går på ipad, ja! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...