Gjest Katee Skrevet 24. februar 2011 #541 Del Skrevet 24. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. februar 2011 #542 Del Skrevet 24. februar 2011 Du skal ikke ha dårlig samvittighet for det KaDust! Alle har et liv i tillegg til KG! Så herlig at du arver pianoet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 25. februar 2011 #543 Del Skrevet 25. februar 2011 Å, så herlig med piano Spiller du og eller? Jeg hadde ikke byttet pianoet mitt bort mot NOE! Ha en fin dag, KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #544 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) :hoppendeglad :kose Du skal ikke ha dårlig samvittighet for det KaDust! Alle har et liv i tillegg til KG! Så herlig at du arver pianoet! :bolledeig Ja, veit. Men jeg får likevel dårlig samvittighet fordi jeg er så vandt med å ta dagbokrunder. Ja, veldig deilig! Å, så herlig med piano Spiller du og eller? Jeg hadde ikke byttet pianoet mitt bort mot NOE! Ha en fin dag, KaDust Ja, spiller Men jeg lærte noter fordi jeg spilte klarinett, så er jo selvlært på pianoet. Er ikke heeelt flink til å lese noter å spille samtidig, så jeg må pugge notene utenat og så spille etterpå Takk, det samme! SLIK! Idag kommer A på besøk. Det skal bli koselig for har ikke sett hun på en god stund. Men det er så rart, for jeg er litt mer enn 30 cm høyere enn henne. Så noen ganger føles det litt spesielt å gå rundt med henne. Vet ikke helt hva vi skal gjøre da, siden jeg FORTSATT IKKE har fått penger fra NAV for februar. Så jeg har jo 200kr på konto og 3-4 regninger på 500kr. Morro Men vi finner nok på noe. Kanskje vi bare ser en film jeg allerede har. Hun blir uansett over natta, da! Jo, også kommer L snart og leverer rotta si fra seg. Siden jeg skal passe den for henne mens hun er på hyttetur. Lurer på hvordan Sigel reagerer på ei rotte Endret 19. juli 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. februar 2011 #545 Del Skrevet 25. februar 2011 Så koselig med besøk! NAV suger!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #546 Del Skrevet 25. februar 2011 Så koselig med besøk! NAV suger!!! Kan du trygt si. Men ja, veldig koselig. Egentlig føler jeg ikke for å ha besøk idag, vil heller sitte alene. Men jeg tror det er lurt å få noen opp hit likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 25. februar 2011 #547 Del Skrevet 25. februar 2011 Kan du trygt si. Men ja, veldig koselig. Egentlig føler jeg ikke for å ha besøk idag, vil heller sitte alene. Men jeg tror det er lurt å få noen opp hit likevel. Kanskje det blir godt med besøk når han først kommer, er ikke alltid det beste er å være alene selv om det kjennes sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #548 Del Skrevet 25. februar 2011 Kanskje det blir godt med besøk når han først kommer, er ikke alltid det beste er å være alene selv om det kjennes sånn ut Nå er det en hUn som kommer, men vet hva du mener, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #549 Del Skrevet 25. februar 2011 Neinei. A er syk, så hun kommer ikke likevel. Da blir jeg alene da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 25. februar 2011 #550 Del Skrevet 25. februar 2011 Kjipt når planer faller sammen, men ikke noe å gjøre med det. Kanskje en rolig KG-kveld i stedet for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #551 Del Skrevet 25. februar 2011 Kjipt når planer faller sammen, men ikke noe å gjøre med det. Kanskje en rolig KG-kveld i stedet for? Rolig er det rette ordet. Skjer jo ingenting her. Vurderer egentlig og gå å legge meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 25. februar 2011 #552 Del Skrevet 25. februar 2011 Har sagt det før - synd du ikke bor i Bergen, så kunne du besøkt meg og fått taco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #553 Del Skrevet 25. februar 2011 Har sagt det før - synd du ikke bor i Bergen, så kunne du besøkt meg og fått taco Ja, familien skulle vel aldri ha flytta derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. februar 2011 #554 Del Skrevet 25. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #555 Del Skrevet 25. februar 2011 Neinei, her sitter jeg igjen da. Prøvd å få sove, men det er plent umulig. Marerittene fra igår sitter for hardt i. Så hva skal jeg da gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. februar 2011 #556 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Uffda! Du kan gjøre som meg. Støvsuge! Neida.. har du ingen god bok å lese i da? Som kan få deg på andre tanker? Det hjelper for meg. Jeg pleier av og til å sovne med boka i hendene og lyset på. Endret 25. februar 2011 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #557 Del Skrevet 25. februar 2011 Uffda! Du kan gjøre som meg. Støvsuge! Neida.. har du ingen god bok å lese i da? Som kan få deg på andre tanker? Det hjelper for meg. Jeg pleier av og til å sovne med boka i hendene og lyset på. Jeg støvsugde tidligere idag Men da har vi vært flinke begge to, hvertfall! Klarer ikke å lese nå for tiden. Er helt umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. februar 2011 #558 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg vet om en ting til som hjelper for å få sove, men det tror jeg ikke at jeg skal skrive her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #559 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg vet om en ting til som hjelper for å få sove, men det tror jeg ikke at jeg skal skrive her.. Tror jeg vet hva du sikter til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. februar 2011 #560 Del Skrevet 25. februar 2011 Prøv det da! Det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå