Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Takk dere. :)

Åh, herre! Noen har søkt opp alle mulige gamle bilder av meg på facebook og tagget meg i dem. VIRKELIG LEKRE BILDER, eller hva GUNS? :fnise:

:skratte: ler meg ihjel av de fleste.

:vinke:

Morro med gamle bilder da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Morro med gamle bilder da :ler:

Joda, jeg har selvironi nok til å bare le av det. :ler: Men har fått noen "flotte" kommentarer haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har selvironi nok til å bare le av det. :ler: Men har fått noen "flotte" kommentarer haha

:hoho: få høre noen av kommentarene da :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: få høre noen av kommentarene da :popcorn:

Hmm nå husker jeg ikke alle, siden de fleste var orale da de ikke kunne kommentere bildene selv siden det er ikke-venner av dem som har lagt de ut. Men var en som sa jeg så skikkelig "fattis" ut på et av bildene og lo seg skakk.

En annen kommenterte det at jeg har forskjellig hår på omtrent alle bildene og at forandring faen ikke fryder de fleste gangene. :skravle:

Så noen av kommentarene på bildene er: "Erru blitt mann, *navn*?" pga veldig upassende stilling for damer.

"Mushroomhead!" er også kommentert.

Også har vi jo "sexy ass" på et litt udelikat bilde.

"rart det der:P digger at *navn* bare er en liten dott nederst i bildet:P føler noen som ikke var der hadde ikke hatt problemer med å finne ut at det faktisk var henne:P" - en kommentar jeg lo litt av da jeg så den.

"Ved første øyekast ser det nesten ut som *nav* klår på puppen sin.. :P

Hvilket hu faktisk kunne ha funni på å gjøre :D (a)

Det veit jeg ALT om ^^

Right *navn*? :P"

Skjønner ikke helt hva det er prat om her, altså :sjenert:

En smakebit. Nå vet jeg ikke helt hvor morsomt dette vil være for folk som ikke vet hvordan jeg ser ut, eller som ikke kjenner meg, da. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Litt av noen kommentarer! Jeg pleier også å untagge meg selv.

Jeg har ikke untagget megselv, jeg da. Sitter inne med ganske mye selvironi, så klarer meg bra. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, ja! :kaffekopp: Har nettopp vært ute med bikkja.

Fy faen, jeg stressa helt sinnsykt idag morges! Stod opp 8, og så var jeg sikker på at jeg måtte dra 8.25 så jeg fikk heeelt noia. Heiv på meg sminke og klær og løp ut med bikkja. Mens jeg var ute med bikkja innså jeg at jeg hadde enda en time på meg. :fnise: Da var jeg lettet, men også lettere irritert over min dårlige klokke-tenking-egenskap. Vanligvis er den bra, men når det er mye som skjer så tar jeg ofte feil med 1 time til eller fra.

Men, nå har jeg god tid hvertfall! Har jo bare pakking og spising igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

God morgen alle.

Nå sitter jeg her å venter litt etter spisingen før jeg pusser tenna og så drar. Skal jo på kurs iadg også. Lurer på hva vi skal ha om idag. :sjenert:

Igår så var jeg oppe hos moren til Madde en tur. Det var koselig å se hun igjen, og det er godt å se at hun har kommet seg litt. Også er hun jo så søt, hadde kjøpt en hel 1,5l brus til meg. Vet jo hva yndlingsbrusen min er, for er samma som Madde's. Da jeg måtte dra, så fikk jeg et par klær etter hun også. Har på meg den ene idag, og merker at det lukter Madde av meg. Litt rart, men det føles som om jeg har hun nær nå hvertfall.

Etter kurs idag så drar jeg rett opp til mormor's leilighet. Den siste delen av familien skal opp dit å møtes i ettermiddag, så får vi pratet og kost litt før vi kvitter oss med leiligheten.

MEN! Nå må jeg gå å pusse tenna. Vi snakkes senere :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake fra mormors leilighet. Det er avgjort! Jeg arver pianoet! :hoppendeglad:

Nå er jeg så sliten og trøtt at jeg faktisk vurderer senga nå med det samme. Men får jo litt dårlig samvittighet av at jeg aldri får tatt dagbokrunde da. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...