Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror han har planer om å bli verdenskjent fotograf. :fnise: Det verste er at han er flink nok til å bli profesjonell fotograf med masse oppdrag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis lurte på om jeg ville være litt modell for ham. HMMMMM. Han er kjempeflink til å ta bilder, men jeg føler meg så ukomfortabel foran kameraet, så jeg er usikkerrrr.

:vinke: KaDust!

Morro det da, får sikkert noen fine bilder da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for at du stiller som modell! :opplyser: Du har ikke akkurat noe å være redd for når han er så flink og du tar deg så godt ut :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo KaDust :)

Jeg stemmer JA for modell ;) Får du bildene etterpå? Isåfall sier jeg dobbeltja! Er jo moro å ha =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: KaDust!

Morro det da, får sikkert noen fine bilder da :jepp:

:fnise: Joda, helt sikkert morro. Men jeg har dårlig erfaringer foran kameraet. Føler meg ikke veldig fotogen når flere har kommentert at jeg er penere i virkeligheten + at jeg har jo sett bilder av meg før :roll:

Jeg stemmer for at du stiller som modell! :opplyser: Du har ikke akkurat noe å være redd for når han er så flink og du tar deg så godt ut :Nikke:

:sjenert: Du har face'n min så du ser jo hvor "godt" jeg tar meg ut på bilder. :fnise: Men takk takk.

God morgen! Opp og :hoppe:

:ler:

Er ikke så "ivrig" som jeg gir meg ut for å være :dry::Gjesp:

:kaffekopp:

God morgen! Jeg var oppe lenge før du kommenterte her. :fnise: Også var jeg like ivrig som deg. :ler:

Godmorgen. :)

Godmorgis!

Hallo KaDust :)

Jeg stemmer JA for modell ;) Får du bildene etterpå? Isåfall sier jeg dobbeltja! Er jo moro å ha =D

Jada, får nok bildene. Vedder på at noen av dem havner på facebook, og andre på deviantart-profilen hans også. :skravle:

Men ja, nå har jeg allerede blitt overbevist av han om at han får lov til å knipse mens vi tar igjen tapt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sittet å lekt på camroid.com en god stund. :fnise:

Ja, kjeder meg ganske mye. Tenker å se en episode Spartacus når jeg får huset for meg selv her.

Forresten så fikk jeg prata med de jeg bestilte telefon av idag! De sender den i morgen, så jeg vil ha den innen noen dager. PÅ TIDE. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så har jeg skikkelig svigninger på humøret idag. Er akkurat en måned siden Madde døde. :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere. :)

Åh, herre! Noen har søkt opp alle mulige gamle bilder av meg på facebook og tagget meg i dem. VIRKELIG LEKRE BILDER, eller hva GUNS? :fnise:

:skratte: ler meg ihjel av de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...