Gå til innhold

Kadust sin gale verden.


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke bare kos med en voff som er glad i mammaen sin daaaa :rodmer:

Joda, men han skriker og griner selvom jeg bare er 5 minutter ute for å si hade til noen, jo. :fnise:

Ha det moro med spillingen din! :nigo:

Takk, det var relativt gøy. :popcorn:

jaaaa, han er sykt mammadalt.. Nesten slitsomt å være med han når du er borte. :fnise: han bare "gråter" stakkar

:ler: Nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Joda, men han skriker og griner selvom jeg bare er 5 minutter ute for å si hade til noen, jo. :fnise:

Ok, DET kan kanskje bli litt stress.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Introduction som burde ha vært på side 1;

Jeg er altså ei jente som er født 15/8-90 på Sia sykehus. Så for de som ikke kan regne, så er jeg 20 år og om en uke er jeg 20 og et halvt (ikke at dette er like viktig som det var for noen år siden). Er foruten jobb om dagen, og aner virkelig ikke hva jeg vil studere videre heller. Vet bare at jeg vil ha en god jobb når jeg blir eldre, for jeg ser meg selv som en selvstendig kvinne (og vil derfor være i stand til å betale for meg). Men må jo også trives med livsarbeidet mitt.

Sliter litt psykisk, som noen av dere sikkert har fått med dere. Men trenger ikke gå noe mer inn på akkurat det området der.

Er veldig glad i musikk, og jeg spilte klarinett i 12 år (lyst til å ta det opp igjen, og har jo egen klarinett så burde ikke være store problemet). Ellers er jeg selvlært både på piano og gitar, og jeg trives godt med å synge. Musikksmaken min er veldig variert, går helt fra klassisk til metal.

På VGS gikk jeg studiespesialisering m/formgiving. For dere litt eldre som ikke har sett den nye reformen, så betyr det allmenn m/ tegning. (Først så gikk jeg idrett, men jeg gikk altfor fort ned i vekt, og jeg røyk lårfibre i hytt å pine og hadde også et ødelagt kne, så måtte dermed bytte klasse. Sliter ennå med knærne, men MR osv viser ingen tegn til skade, så legen vet ikke helt hva det kommer av.)

Selvom jeg gikk tegning på skolen, betyr ikke dette at jeg er noe flink innenfor kunst. Har aldri selv syntes jeg var noe særlig god på tegning/maling/grafisk kunst, men det var en liten interesse. La oss bare si at denne interessen forsvant så fort jeg starta på den skole-linja.

Har alltid hatt interesse av å skrive. Vært veldig obs på grammatikkreglene, men etter noen år med omtrent bare engelsk, tror jeg noe av rettskrivingen min i norsk er blitt rusten. Alltid drømt om å skrive en roman (men dette er veldig urealistisk for øyeblikket), og jeg ELSKER Knut Hamsun. Åh, for en forfatter!

Bøker har alltid vært en lidenskap, men smaken min er noe sær (og kanskje gammel?). Da jeg var liten snek jeg meg ofte til å lese bøker etter leggetid. Skrudde på hjertelampa jeg hadde over senga, og leste i rødt lys hver eneste kveld. Dette gjorde meg jo relativt god på lesing, hvertfall.

Husker mamma en periode trodde jeg hadde dysleksi også, fordi jeg blanda b og d og andre "like" bokstaver. Men dette var ikke dysleksi, men dårlig syn (som hun ikke fant ut av før på ungdomskolen, selvom jeg satt klistra til tven og påstod at jeg ikke så noe som helst).

Mat har alltid vært en lidenskap. Ikke å lage den, men og spise den! Synes ny mat ofte er spennende (og godt, er ikke så kresen på mat). Når jeg var liten så gikk jeg rundt i nabolaget, ringte på dørene til naboer og lurte på om jeg ikke kunne spise middag der. For at dette skulle virke, så påstod jeg at jeg ikke fikk mat hjemme. Hva gjør man vel ikke for å smake på nye ting hos andre? Så som dere ser, så kommer matlidenskapen fra langt tilbake.

Er veldig glad i dyr, og har hatt masse opp igjennom tidene. Hamster, dverghamster, hetterotte, fugl, marsvin, katt og hund. Husker en periode hvor folk påstod det var rene dyreparken hos meg. Nå har jeg funnet ut at jeg trives best med store dyr som ikke trenger å ta plass i bur. Altså hund og katt. Har derfor en katt og en hund (disse er bare mine, men for øyeblikket er katten borte), og så har familien en hvit katt på deling.

Har også en del dyrekunnskap (åpenbart etter så mange dyr).

Var aktiv i et ungdomsparti en lang periode også. Vært nestleder og styremedlem i lokalpartiet, og har også vært styremedlem for fylkeslaget. Men har nå trukket meg tilbake for må komme meg litt psykisk igjen. Men det var morsomme tider, og det er utrolig morro å være delegat.

Vanligvis skriver jeg også uten smileyes. Men her på forumet så blir man litt avhengig av alle disse :sjenert::yvonne::fnise::rodmer::goodbye::klemmer::sjenert::skravle::romeo: Så da blir det til at jeg er litt mer aktiv i smil her på forumet.

Det var det, tror jeg. Om det er spørsmål er det bare å spørre. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Bra introduksjon :opplyser:

Må si jeg ble VELDIG nysgjerrig på hvilket parti du var i, men skjønner godt hvis du ikke vil dele det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Nysgjerrig på det samme som Hog ;)

Ellers, så fint med en skikkelig introduksjon! Merker at jeg allerede er blitt litt "gammel" for selv om jeg bare er 3 år eldre enn deg så ante jeg ikke hva studiespesialiserende med formgiving ville si. Da jeg gikk på vgs var det nemlig bare formgiving i 3 år det het :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: KaDust!

Så koslig med en skikkelig introduksjon :nigo:

:hoho: så artig at du gikk rundt og spurte om mat!

:nigo: Glad you liked it.

Haha, ja, er relativt morro. :fnise: Heldigvis kjente mamma de fleste, så de tok meg ikke seriøst når jeg sa jeg ikke fikk mat hjemme. :roll: Men jeg fikk jo spise borte en del likevel!

Bra introduksjon :opplyser:

Må si jeg ble VELDIG nysgjerrig på hvilket parti du var i, men skjønner godt hvis du ikke vil dele det ;)

Takker :sjenert:

Eneste med at jeg ikke nevner det, er at jeg ikke lenger helt husker alle detaljer om alt de står for, så jeg vil ikke klare meg så bra i en diskusjon om partiet som det jeg gjorde før :fnise:

Nysgjerrig på det samme som Hog ;)

Ellers, så fint med en skikkelig introduksjon! Merker at jeg allerede er blitt litt "gammel" for selv om jeg bare er 3 år eldre enn deg så ante jeg ikke hva studiespesialiserende med formgiving ville si. Da jeg gikk på vgs var det nemlig bare formgiving i 3 år det het :lol:

Men nå var jeg i det første kullet som hadde den reformasjonen. Så alle som tok VGS vanlig og er eldre enn meg har jo ikke sett noe til den :roll:

Formgiving i 3 år er fortsatt på lista, men det er yrkesfaglig-utdanning. Jeg tok allmennlig-utdanning slik at jeg videre kan studere hva jeg vil uten å måtte ta påbygg.

Fint med introduksjon! Det virker som du har mye bra for deg, og jeg liker at du kan spille klarinett. Tøft!

Takk :nigo: Ja, klarinett er et utrolig bra instrument. Får så lyst til å spille det hver gang jeg hører lyden av det i en låt.

Goooood morgen :kaffekopp:

Gooood morgen! :kaffekopp:

Ble litt tidlig kveld igår, for fikk akutt-kvalme. Var skråsikker på at jeg ikke kom til å klare og holde maten inne, så gikk bare å la meg og håpet at jeg skulle sovne før skaden var skjedd. Gikk bra, men jeg våknet flere ganger i natt hvor jeg var like kvalm.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...