Gjest chayzi Skrevet 7. februar 2011 #361 Del Skrevet 7. februar 2011 Stå opp stå opp, Sigel ligger hjemme og venter på deg. Han lå og gråt i natt. Stakar. han trenger sikkert tur for å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #362 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) God morgen! Da har jeg vært ute med bikkja, lest og sendt et brev, fiksa litt på data'n og trent bikkja på kommandoer. Flink, er jeg ikke? Idag blir det nok bare en slapp-av-dag. Skal bli deilig. Endret 19. juli 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #363 Del Skrevet 7. februar 2011 Nå er det en uke siden pengene skulle kommet inn på konto, og der er de fortsatt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. februar 2011 #364 Del Skrevet 7. februar 2011 Da er det på tide å ta en ringerunde til dem du skal ha penger av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #365 Del Skrevet 7. februar 2011 Da er det på tide å ta en ringerunde til dem du skal ha penger av Det er snakk om NAV, og jeg har ingen person jeg kan ringe til der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 7. februar 2011 #366 Del Skrevet 7. februar 2011 Usj, det er kjedelig. Men du må jo ringe likevel, skal du ha penger så må du jo kunne få penger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #367 Del Skrevet 7. februar 2011 Usj, det er kjedelig. Men du må jo ringe likevel, skal du ha penger så må du jo kunne få penger... Jeg klarer ikke å ringe dit når jeg ikke har en person å forholde meg til. Aner jo ikke hvem der nede som har noe med saken min å gjøre i det hele tatt. Og jeg klarer ikke ringe resepsjon først, for får panikk av en vanlig telefonsamtale alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. februar 2011 #368 Del Skrevet 7. februar 2011 Nav... Har du også telefonskrekk? Ingen i min vennekrets hadde hørt om det en gang før jeg ble kjent med dem. Jeg synes det er grusomt å ringe. Det å bestille en frisørtime eller legetime er helt grusomt. Da tropper jeg heller opp og gjør det face to face. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #369 Del Skrevet 7. februar 2011 Nav... Har du også telefonskrekk? Ingen i min vennekrets hadde hørt om det en gang før jeg ble kjent med dem. Jeg synes det er grusomt å ringe. Det å bestille en frisørtime eller legetime er helt grusomt. Da tropper jeg heller opp og gjør det face to face. Ja, telefonskrekk er noe jeg sliter med. Jeg bestiller legetime på nett, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. februar 2011 #370 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er faktisk godt å høre at jeg ikke er alene om det! Ingen skjønner problemet med å bestille en pizza, liksom... Men har man skrekk, så har man skrekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #371 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Det er faktisk godt å høre at jeg ikke er alene om det! Ingen skjønner problemet med å bestille en pizza, liksom... Men har man skrekk, så har man skrekk! Er mange som ikke forstår, ja. Ganske ugreit. Endret 19. juli 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. februar 2011 #372 Del Skrevet 7. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. februar 2011 #373 Del Skrevet 7. februar 2011 Nav... Har du også telefonskrekk? Ingen i min vennekrets hadde hørt om det en gang før jeg ble kjent med dem. Jeg synes det er grusomt å ringe. Det å bestille en frisørtime eller legetime er helt grusomt. Da tropper jeg heller opp og gjør det face to face. Sånn er jeg også Og da er det jo ganske fantastisk genialt å jobbe i servicenæringen Jeg er så dust! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 7. februar 2011 #374 Del Skrevet 7. februar 2011 Sånn er jeg også Og da er det jo ganske fantastisk genialt å jobbe i servicenæringen Jeg er så dust! Måtte fnise litt når jeg leste dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. februar 2011 #375 Del Skrevet 7. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. februar 2011 #376 Del Skrevet 8. februar 2011 Helleu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. februar 2011 #377 Del Skrevet 8. februar 2011 Synes du skal introdusere deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chayzi Skrevet 8. februar 2011 #378 Del Skrevet 8. februar 2011 god morgen søs du er veldig flink med sigel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #379 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Synes du skal introdusere deg! Ja, får vel gjøre det senere i kveld! Nå skal jeg spille litt Dragon Age. god morgen søs du er veldig flink med sigel God morgen, sis Takk håper jo på det. Men han trenger å bli litt avvent med meg. Han er litt for mammadalt Endret 8. februar 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. februar 2011 #380 Del Skrevet 8. februar 2011 Er det ikke bare kos med en voff som er glad i mammaen sin daaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå