Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Stå opp stå opp, Sigel ligger hjemme og venter på deg. Han lå og gråt i natt. Stakar. han trenger sikkert tur for å :hund:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

God morgen!

Da har jeg vært ute med bikkja, lest og sendt et brev, fiksa litt på data'n og trent bikkja på kommandoer. Flink, er jeg ikke? :fnise:

Idag blir det nok bare en slapp-av-dag. Skal bli deilig.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en uke siden pengene skulle kommet inn på konto, og der er de fortsatt ikke. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på tide å ta en ringerunde til dem du skal ha penger av :)

Det er snakk om NAV, og jeg har ingen person jeg kan ringe til der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, det er kjedelig. Men du må jo ringe likevel, skal du ha penger så må du jo kunne få penger... :troest:

Jeg klarer ikke å ringe dit når jeg ikke har en person å forholde meg til. Aner jo ikke hvem der nede som har noe med saken min å gjøre i det hele tatt. Og jeg klarer ikke ringe resepsjon først, for får panikk av en vanlig telefonsamtale alene. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nav... :sur: Har du også telefonskrekk? :( Ingen i min vennekrets hadde hørt om det en gang før jeg ble kjent med dem. Jeg synes det er grusomt å ringe. Det å bestille en frisørtime eller legetime er helt grusomt. Da tropper jeg heller opp og gjør det face to face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nav... :sur: Har du også telefonskrekk? :( Ingen i min vennekrets hadde hørt om det en gang før jeg ble kjent med dem. Jeg synes det er grusomt å ringe. Det å bestille en frisørtime eller legetime er helt grusomt. Da tropper jeg heller opp og gjør det face to face.

Ja, telefonskrekk er noe jeg sliter med. Jeg bestiller legetime på nett, jeg. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk godt å høre at jeg ikke er alene om det! Ingen skjønner problemet med å bestille en pizza, liksom... Men har man skrekk, så har man skrekk! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk godt å høre at jeg ikke er alene om det! Ingen skjønner problemet med å bestille en pizza, liksom... Men har man skrekk, så har man skrekk! :sukk:

Er mange som ikke forstår, ja. Ganske ugreit.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Sånn er jeg også :sjenert: Og da er det jo ganske fantastisk genialt å jobbe i servicenæringen :klaske: Jeg er så dust! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Sånn er jeg også :sjenert: Og da er det jo ganske fantastisk genialt å jobbe i servicenæringen :klaske: Jeg er så dust! :ler:

Måtte fnise litt når jeg leste dette...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes du skal introdusere deg! :popcorn:

Ja, får vel gjøre det senere i kveld! Nå skal jeg spille litt Dragon Age. :roll:

god morgen søs :kaffekopp:

du er veldig flink med sigel :)

God morgen, sis :hjerte:

:kaffekopp:

Takk :rodmer: håper jo på det. Men han trenger å bli litt avvent med meg. Han er litt for mammadalt :fnise:

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...