Gå til innhold

Blodfattig


Bloodless

Anbefalte innlegg

Dagbok! Juhu!

Kjenner ingen her inne, og laget egentlig denne dagboken for å få lov å dele dette; JEG HAR KJØPT MEG NY VASKEMASKIN! Halleluja, og kristi himmelfart! Polarekspressen har forlatt perrongen, og kattene har krøpet fram fra under sofaen igjen. Life is good.

Forøvrig har jeg iTunes på shuffle, og herrejemini jeg har mye fjortismusikk.

Rock on, Erik Faber!!

Ønsk meg velkommen, ellers sovner jeg mens jeg gråter mine bitre tårer.

God jul.

*Edit* Er det mulig å ha så forferdelig tastaturparkinsons da?! No offence og alt det der.

Endret av Bloodless
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker jeg fortsetter trenden med å konversere med meg selv, mens jeg har iTunes på shuffle. Uendelig mange timer med underholdning right there.

And it's not a cry that you hear at night, it's not somebody who's seen the light, it's a cold and it's a broken hallelujah.

Lenge siden jeg har hørt den, altså. Sorry, Jeff, men jeg ble faen meg så lei da Kurt Nilsen og de andre hallelujatufsene var på radioen 24/7.

Vaskemaskinen surrer og går, og jeg sitter på nåler og venter på at den skal begynne å riste, tute og blåse damp ut av pipa, før jeg kommer på at jeg har fått ny. Som faktisk funker som den skal. Og så blir jeg overlykkelig et lite sekund. Små barn, store gleder? :kgbaby:

Kattene friserer seg og maser etter våtfor, men jeg har nok ræva litt for godt plantet i sofaen til at det kommer til å skje just nu. De lever godt på spekket en liten stund til. Forresten første gangen siden jeg fikk de at jeg vasker klær uten at de løper under sofaen med halen mellom beina. Det må jo være et godt tegn? Lenge leve (tilbuds)Electrolux. All hail!

God natt! :yvonne: (Hvorfor heter den smiley'n Yvonne, egentlig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Gratulerer med bok, vaskemaskin, velkommen, og hei Bloodless :goodbye:

Tror alle moddene har en smiley oppkalt etter seg, det er lønnen sin det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk, takk og hei til deg også! :)

Aha, da vet jeg det. Yvonne fikk en fin en, da. Sikkert fordi hun er så forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp gått amok med nettshopping igjen. Make-up galore!

Øyenskygge, brynskygge, primer, koster, kostrens, vippekost, you name it. Alt til den nette sum av 984 kroner inkl. frakt. Thank you, lookfantastic & feelunique. Kommer til å sjekke postkassa hver dag, som en liten unge i godisbutikken. HOORAY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Jøss, jeg har "dagbok". :sovne:

Liker å snakke med meg selv, så da fortsetter jeg med det. Crushen har lagt seg og det har forsåvidt alle andre, så det er ikke så mye annet å gjøre. Selv skal jeg opp om 5 timer, men er jeg trøtt? Neeej.

Forøvrig er det deilig å være småforelska. Countrypop er ikke helt min greie, men det er som om jeg skulle skrevet sangen selv...

Litt tragisk må man jo få være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Skulle til å si gratulerer med ny vaskemaskin, men du er kanskje over den største gledesrusen innen nå (kan man si det på norsk? By now, liksom?)? :ler:

Uansett, jeg duppa innom og leste, så det er vel på sin plass med et hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for det, et hei er alltid koselig. :)

Jo, nyforelskelsen har lagt seg, men jeg føler fremdeles dyp takknemlighet og kjærlighet for vidundermaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...