Gå til innhold

Hovne smaksløker

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tunga mi har alltid vært litt rar, men nå i det siste har jeg fått utrolig mange hovne små røde prikker på tunga. Det ser ut som små kviser og jeg tror det er smaksløker. Dette er ganske smertefullt og det føles ut som jeg har brent meg på noe. Disse "kvisene" er helt røde og klør forferdelig, men når jeg først begynner å klø blir det bare verre.. :sur:

Noen som vet hva dette kan være? Har søkt litt rundt på internett, men funnet mange rare svar så er litt forvirret.

Endret av slackerbitch
Videoannonse
Annonse
Gjest Charming
Skrevet (endret)

Såkalt bringebærtunge samtidig som vondt i halsen kan være tegn på skarlagensfeber.. :sukk:

Eller kanskje du rett go slett har brent deg eller spist veldig sterk mat? Da kan de bli sånn en stund.

Endret av Charming
Skrevet

Tunga forteller vanligvis hvordan magen din fungerer. Jeg har alltid slitt med hvit farge på tunga, da jeg fylte 13 år fikk jeg ganske mange småe kutt på tunga. Alle legene har forklart det med at jeg hadde problemer med syret i magen. De er fortsatt ikke sikkre på hva problemet er...

Skrevet

Åh? Men har ikke vondt i halsen heller.. Får håpe jeg bare rett og slett har spist noe sterk mat :)

Au, det hørtes vondt ut med kutt på tunga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...