Violet Hill Skrevet 21. juli 2011 #121 Del Skrevet 21. juli 2011 Høres ut som en herlig feriekombinasjon jeg synes det hjelper å passe på å bevege seg mye og være aktiv i ferien, da får man liksom byttet ut den kjipe energien med den gode. Men du skal vel være rimelig aktiv for å komme opp på ditt vanlige treningsnivå, så kanskje det ikke funker like bra for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 25. juli 2011 #122 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg er veldig fornøyd med min Nike+ app på iphonen, da slipper jeg saken i joggeskoen Håper du blir fornøyd med den, er veldig moro å logge seg på nettet og se grafer av treningen Og lett å se at man jogger raskere etterhvert. Jogge ute er herlig! Ha en flott uke! Note: jeg har ikke Nike+ app'en, men jeg løper for tiden med nike+ sensor i skoen OG RunKeeper som er GPS-basert, og de måler uhyrlig forskjellig. Sensoren måler feil fordi jeg har korte ben = korte skritt & ikke har kalibrert den ennå. GPS-en måler feil fordi den kutter svinger. Vet ikke om det gjelder Nike+ app på tlf også, men det er vel sannsynlig. Så OBS: du løper sannsynligvis 5-10% LENGER enn det app'en sier. Den følger deg nemlig ikke såå nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 25. juli 2011 #123 Del Skrevet 25. juli 2011 Note: jeg har ikke Nike+ app'en, men jeg løper for tiden med nike+ sensor i skoen OG RunKeeper som er GPS-basert, og de måler uhyrlig forskjellig. Sensoren måler feil fordi jeg har korte ben = korte skritt & ikke har kalibrert den ennå. GPS-en måler feil fordi den kutter svinger. Vet ikke om det gjelder Nike+ app på tlf også, men det er vel sannsynlig. Så OBS: du løper sannsynligvis 5-10% LENGER enn det app'en sier. Den følger deg nemlig ikke såå nøye. Godt mulig Jeg har også Runkeeper, hadde vært moro å jogge samme runde et par dager og se om de er enige i distanse... Hm.. Jeg tar det uansett ikke så alvorlig, er helst tiden jeg bryr meg om, men takk for at du gjorde meg oppmerksom på det Stoler i alle fall ikke på kcal den hevder jeg forbrenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 25. juli 2011 #124 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg testet RunKeeper på tre runder rundt Sognsvann og den målte 7% for lite i forhold til offisielt løypekart. IKKE medregnet alle barnevogner, hunder, småbarn og folk generelt som man må løpe rundt. Så egentlig løper du kanskje lenger & fortere enn du tror? (Jeg jogger med RunKeeper & Nike+ med sensor samtidig på hver tur. Noen ganger tar jeg på pulsbeltet også. Tar ca. like lang tid å få på hele teknologien som selve løpeturen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 18. august 2011 Forfatter #125 Del Skrevet 18. august 2011 Hallo folkens! Da var jeg tilbake i treningsmodus etter nesten 4 uker med daffeliv og ferierøyk .. ooops! Tilbake til spinning og magerygg i dag. I morgen blir det SpinnIntervall og Styrke før det virkelig braker løs med mye trening neste uke. jeg var sååå fornøyd med kroppen før ferien, så nå skal jeg jobbe hardt for å få den tilbake dit den var. kjedelig at 4 uker kan ødelegge... men men! Takk for info, Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 19. august 2011 #126 Del Skrevet 19. august 2011 Velkommen tilbake! Er sikker på at du er tilbake i form raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 22. august 2011 Forfatter #127 Del Skrevet 22. august 2011 Takktakk Merket at jeg ikke var heeelt der jeg skulle, men ikke så værst med tanke på den dumme ferierøyken! Men jeg har faktisk nesten ikke drukket alkohol i løpet av de fire ukene da, fristet faktisk mer med vann i spania varmen. Denne uka ser føreløpig slik ut: Mandag: Spinn30+BodyPump45 Tirsdag: Corebar60 Onsdag: Bodystepstyrke75 (er sikkert før støl ) Torsdag: Spinn45+Mage/rygg25 Lørdag: Egentrening styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 29. august 2011 Forfatter #128 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg har blitt syk :/ Halsbetennelse.. så ble bare trening på mandag og tirsdag. Skal prøve å komme meg på trening i morgen, men er ikke helt i form enda.. ååh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 29. august 2011 #129 Del Skrevet 29. august 2011 God bedring! Har selv vært syk over en uke med masse vondt i halsen og hoste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 5. september 2011 Forfatter #130 Del Skrevet 5. september 2011 Endelig frisk!! Tok sin tid. Forrige uke trosset jeg halsbetennelsen og trente Spinn og mage rygg på tirsdag, zumba og styrke på torsdag og fotball på fredag:) Denne uken er det tilbake til gamle rutiner Mandag: SpinnIntervall45+styrke45 Tirsdag: BodyAttack/Spinn Onsdag: Step/Styrke75 eller styrke egentrening Fredag: SpinnIntervall+Bodypump eller fotball Lørdag+Søndag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. september 2011 #131 Del Skrevet 5. september 2011 Hurra! Lørdag og søndag - minst én langtur på 5+ km Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå