redchilli Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #81 Del Skrevet 20. mars 2011 Forrige ukes trening gjennomført. Ukas trening: Mandag: Capoeira (3 timers kurs i kampsport, dans) Tirsdag: Spinn60+Mage Onsdag: SpinnIntervall40+Bodypump55 Fredag: Spinn45 Lørdag: Corebar60 Kjempespent på i morgen, aldri prøvd Capoeira før, en ny utfordring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #82 Del Skrevet 27. mars 2011 Forrige uke: Mandag: Capoeira (3 timers kurs i kampsport, dans) Tirsdag: Spinn60+Mage Så ble jeg syk :/ Neste uke: Mandag:Capoeira Tirsdag:Spinn120 TO TIMER Torsdag: Spinn45+Mage/rygg Fredag: Zumba40+Bodypump55 Lørdag: Corebar60 Capoeira var en hit, så det skal jeg forsette med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 27. mars 2011 #83 Del Skrevet 27. mars 2011 To timers spinning? Du er gal Hadde jeg hatt din energi, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #84 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg er faktisk gal Men har heldigvis fått med meg to klassevenninner. Også har vi blitt enige om at det er lov til å bli sliten og ikke orke begge timene. Men i utgangspunktet SKAL jeg greie det Det er jo litt sånn "hvis andre greier, så greier jeg". Liker ikke å gi opp og trenger utfordringer. Ha en finfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 2. april 2011 #85 Del Skrevet 2. april 2011 Er det altså to timer etter hverandre, eller en lang time? Ser ut som du trener veldig variert for tiden, det er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 3. april 2011 Forfatter #86 Del Skrevet 3. april 2011 Det var faktisk to hele klokketimer. Jeg greide det, men trodde jeg skulle dø. Forrige uke ble da: Mandag:Capoeira Tirsdag:Spinn120 TO TIMER Torsdag: Spinn45+Mage/rygg NEI, Capoeira Fredag: Zumba40+Bodypump55 NEI SpinnIntervall40 Lørdag: Corebar60 Neste uke: Mandag:Capoeira90 Onsdag: BodyStep&Styrke75 Torsdag:Capoeira90 Fredag: SpinnIntervall40 Lørdag: Corebar60 Capoeira blir fast hver Mandag og Torsdag:) fantastisk trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 3. april 2011 #87 Del Skrevet 3. april 2011 Capoeira virker moro, noe jeg kanskje vurderer å prøve en gang siden jeg har kampsportbakgrunn Du er flink altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 10. april 2011 Forfatter #88 Del Skrevet 10. april 2011 ja, Capoeira er noe jeg virkelig har fått sansen for. Og ikke minst er det god trening. Blir støl i muskler jeg ikke trodde at jeg hadde:) Hvordan kampsport har du drevet med da? Forrige ukes trening: Mandag:Capoeira90 Onsdag: BodyStep&Styrke75 Torsdag:Capoeira90 Fredag: SpinnIntervall40 NEI! Egentrening kondis+mage Lørdag: Corebar60 Neste uke: Mandag: Capoeira eller spinn+bodypump Tirsdag: ZumbaShow85 Torsdag: Capoeira Fredag: Egentrening Kondis+mage Lørdag: Corebar60 Søndag: Spinn40+BosuStyrke45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 13. april 2011 #89 Del Skrevet 13. april 2011 Du er så flink!! Hva er ZumbaShow? Høres gøy ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 18. april 2011 Forfatter #90 Del Skrevet 18. april 2011 ZumbaShow er det samme som Zumba, bare det er 85 min:) Så blir ekstra mye trening. Ellers føler jeg at jeg er flink med treningen, og spiser lite godteri HURRA! Forrige uke: Mandag: Capoeira eller spinn+bodypump Den siste Tirsdag: ZumbaShow85 Torsdag: Capoeira NEI, Egentrening styrke Fredag: Egentrening Kondis+mage Lørdag: Corebar60 Søndag: Spinn40+BosuStyrke45 Bare spinn Neste uke: Tirsdag: Styrke egentrening+spinn+bosu/magerygg Onsdag: StepStyrke75 eller Spinn45 Torsdag: Spinn45+Mage/Rygg Resten av uka er uvisst, men håper på å få trent litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 24. april 2011 Forfatter #91 Del Skrevet 24. april 2011 Forrige uke: Tirsdag: Styrke egentrening+spinn+bosu/magerygg Onsdag: StepStyrke75 Torsdag: Spinn45 Fredag: Kondisjon Fredag tok jeg årets første joggetur ute i finværet 6,5km! Deilig! Jeg som har hatet og jogge, har nå fått et nytt syn på det:) Neste uke: Mandag: Egentrening Styrke Tirsdag: Spinn60 Onsdag: Stepstyrke75 Torsdag: Corebar50+Zumba60 Fredag: Egentrening kondis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 24. april 2011 #92 Del Skrevet 24. april 2011 Så godt du har fått et nytt syn på jogging! Utendørs er helt topp, men jeg misliker mølla intenst. Dessverre må jeg nok på den etterhvert, er så greit å kombinere styrke og joggings samtidig Hjelp, trening hver dag jo neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 26. april 2011 Forfatter #93 Del Skrevet 26. april 2011 Har du ikke mulighet til å dra bort på treningssenteret og trene styrke for så å jogge? Her er det fine jogge muligheter rett utenfor senteret, så det er jeg heldig med:) Om det blir fint vær skal jeg få tatt meg en tur denne uken også Mye trening, men det er deilig for kropp og humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #94 Del Skrevet 2. mai 2011 Forrige uke: Mandag: Egentrening Styrke Edit, spinnintervall40+bodypump Tirsdag: Spinn60 Onsdag: Stepstyrke75 Torsdag: Corebar50+Zumba60nei, jobb Fredag: Egentrening kondis Fredag ble det altså enda en joggetur. rundt 7 km tror jeg, en time;) Denne uken: Mandag: Spinn30+bodypump Onsdag: Joggetur (om det ikke er for kaldt) Torsdag: Fotball eller styrketrening Fredag: Fotball eller styrke/kondis Fotball er bare for gøy de dagene det er nok folk Hurra for ny treningsuke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 5. mai 2011 #95 Del Skrevet 5. mai 2011 Så flink du er å trene! Så du hadde lagt igjen en kommentar i boka mi, men har ikke fått vært innom din før nå. Og det skulle jeg jo virkelig ha gjort tidligere, for ble superinspirert av å lese om hvor energisk og flink du er til å trene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #96 Del Skrevet 8. mai 2011 Forrige uke: Mandag: Spinn30+bodypump Onsdag: Joggetur (om det ikke er for kaldt) Fotball 1 time Torsdag: SpinnIntervall40+mage Torsdag: Fotball eller styrketrening Nei,Corebar Fredag: Fotball eller styrke/kondis Fotball 1 1/2 time Neste uke: Mandag: Fotball/Joggetur Onsdag:Bodystepstyrke75 Fredag: Spinn45+Zumba40 Lørdag: Corebar60 Hurra!! Ja, jeg er veldig glad i å trene, Melissa. Får så mye overskudd og humøret stiger til topps Jeg har mye eksamenslesing fremover, men trening må jeg få tid til uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 8. mai 2011 #97 Del Skrevet 8. mai 2011 Ja, det er lurt å presse inn trening mellom eksamenslesingen! Får så mye overskudd da Og ikke minst avkobling! Ukesplanen din ser bra ut, tror jeg må lage meg en for neste uke jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 10. mai 2011 #98 Del Skrevet 10. mai 2011 Du er nesten litt for flink for meg om dagen kanskje jeg skal komme tilbake når jeg har en bedre treningsperiode selv? Eller la meg inspirere, kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #99 Del Skrevet 10. mai 2011 Det hjelper veldig for meg og lage treningsplan for uka, skriver den både her i treningsdagboken og i en bok hjemme. Da føler jeg at jeg ikke kan snike meg unna i og med det står nedskrevet Funker iallefall for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 10. mai 2011 #100 Del Skrevet 10. mai 2011 Det har du nok rett i! Og enda litt vanskeligere å sluntre unna når andre KG'ere følger med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå