redchilli Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #61 Del Skrevet 5. februar 2011 Ukens trening ble gjennomført. Tirsdag var det foredrag på skolen, så ble styrketrening i dag i stedet. Ble også litt ekstra magetrening Neste uke går som følger: Mandag: Spinn30+Bodypump45 Tirsdag: Zumbamaraton85 Onsdag: Egentrening kondis+mage Torsdag: Spinn45+MageRygg25 Fredag: Egentrening? Helgen får jeg ta på sparket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 8. februar 2011 #62 Del Skrevet 8. februar 2011 Som vanlig - jeg er imponert! God treningsuke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #63 Del Skrevet 13. februar 2011 Forrige uke var dette planen: Mandag: Spinn30+Bodypump45 JA Tirsdag: Zumbamaraton85 JA Onsdag: Egentrening kondis+mage Nei, Spinn50 Torsdag: Spinn45+MageRygg25 JA Fredag: Egentrening? NEI, Ingen trening, Lørdag:Corebar Neste uke: Mandag: Spinn30+Bodypump45 Tirsdag: Zumbamaraton85 Onsdag: Trippel90 (Corebar,step og bodyattack) Torsdag: Spinn45+mage/rygg25 Blir sikkert litt trening i helgen og:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 13. februar 2011 #64 Del Skrevet 13. februar 2011 Skjønner ikke at du klarer å trene så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 13. februar 2011 #65 Del Skrevet 13. februar 2011 Heavy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #66 Del Skrevet 20. februar 2011 Uka som var: Mandag: Spinn30+Bodypump45 Tirsdag: Zumbamaraton85 AVLYST Spinn45+Bosu mage20 Onsdag: Trippel90 (Corebar,step og bodyattack) Torsdag: Spinn45+mage/rygg25 NEI, Egentrening Styrke +Søndag Egentrening kondis+mage45 Neste uke: Mandag: Spinn30+Bodypump Tirsdag: Spinn35+mage/rygg eller Zumba60 Onsdag: Spinn30 Resten av uka vet jeg ikke, skal nemlig ta en tatovering på torsdag som strekker seg nedover ene siden på magen. Så får se hvor vondt jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 20. februar 2011 #67 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Oi oi, så spennende med tatovering! Håper ikke du skal tatovere på ribbeinet?? Syns du er så utrolig flink, skulle ønske jeg klarte å trene like mye Endret 20. februar 2011 av Gina_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #68 Del Skrevet 21. februar 2011 Litt av den skal gå på ribbeinet jo, men jeg har SÅ lyst på den, så skal være tøff! Men må nok ta den i fler omganger! Har noen tatoveringer fra før, så dette skal jeg overleve! Jeg har veldig bra treningsrytme syns jeg selv, men merker at jeg får mye overskudd av det! Men jeg føler at jeg trener for å trene bare. Har ingen særlige mål, så det er vel lurt å sette opp noe jeg kan strekke meg etter før jeg blir lei. Kondisen har bedret seg betraktelig, så burde kanskje fokusere på å greie å øke belastning på styrketrening. Men da sier jeg som jeg har sagt før, HATER styrketrening og når jeg trener det maks 2 ganger i uka så blir det bare for å holde ved like. Onsdag skal jeg forresten på kurs på treningssenteret i Motivasjon, kosthold og trening! SPENNENDE! Kanskje jeg får litt inspirasjon som jeg kan dele med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 22. februar 2011 #69 Del Skrevet 22. februar 2011 Det kurset hørtes morsomt ut! Gleder meg til å høre om det Jeg vil virkelig anbefaøe deg å ha et styrkeprogram med innebygget progresjon! Det er motivasjon i seg selv å løfte tyngre for hver uke som går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 22. februar 2011 #70 Del Skrevet 22. februar 2011 Kurs høres spennende ut! Har du prøvd å få styrkeveiledning tilpasset deg? Jeg har akkurat begynt og holder på med ett til hele kroppen, men skal om et par måneder lage et nytt et or å jobbe videre med mer spesifikke områder. Kanskje du trenger litt ekstra motivasjon på styrken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #71 Del Skrevet 23. februar 2011 Ja, jeg får hive meg rundt å skaffe meg en styrkeveiledningstime! Kanskje det blir moro når jeg setter meg opp noen mål og får øvelser som passer til meg og hva jeg vil få ut av det:) Får se om jeg rekker å få det til neste uke! Nå er det tid for kurs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 25. februar 2011 #72 Del Skrevet 25. februar 2011 frk_rastløs! Jeg tror jeg akkurat så bilde av tattoveringen din Bruker min mors pc i kveld, og da jeg gikk inn på facebook var søsteren min fremdeles logget inn etter at hun var hjemme sist helg. Jeg trykket på logg ut for å logge på meg selv, og så i siste liten et bilde som jeg tror må ha vært deg utrolig kult, i så fall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #73 Del Skrevet 27. februar 2011 Ojj! Ja, det var nok meg det var bilde av Ble ganske så fornøyd selv! Men må være litt forsiktig med treninga fremover til det har grodd skikkelig. Men blir egentrening både mandag, tirsdag og onsdag iallefall. Kurset var så som så! Var veldig "basic" liksom. Så lærte desverre lite. I helgen har jeg hygget meg med alkohol både fredag og lørdag! Uff, i dag vil jeg bare grave meg ned I kveld har jeg sittet med skoleoppgave og sjokolade, og er heldigvis ferdig med begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #74 Del Skrevet 4. mars 2011 Treningstabbe i dag: Skulle trene rygg med en sånn sak man tar ned (elendig på navn). Uansett, så skulle jeg ta å endre vekta, så når jeg tar ut den saken til å regulere vekt, så raste den stanga i hodet mitt. Rotete forklart, men uansett: FLAUT! Det var en kar som lo av meg! Forresten jeg som den spontane jeg er fikk en idiotisk idé om at jeg skulle tilbake og trene spinning etter styrketrening. Så nå sitter jeg her da, 1 time til spinning og jeg lader opp! Ønsk meg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 4. mars 2011 #75 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvordan gikk spinningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 5. mars 2011 Forfatter #76 Del Skrevet 5. mars 2011 Treningen gikk bra. Men lå som et slakt på sofaen resten av kvelden! kom meg opp på trening i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #77 Del Skrevet 6. mars 2011 Ukens trening ble som følger: Mandag:Egentrening styrke Tirsdag:Egentrening kondis+mage Onsdag: Spinn50 Fredag: Egentrening styrke, så tilbake for spinn45 på kvelden Lørdag: Egentrening kondis+mage Neste uke: Mandag: Egentrening styrke Tirsdag: Egentrening kondis+mage Onsdag: Egentrening kondis+mage Torsdag: Zumba eller spinn Helgen skal jeg på hyttetur, og da innebærer skiturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 7. mars 2011 #78 Del Skrevet 7. mars 2011 Det går mest i egentrening om dagen ser jeg...? Lei av timer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 7. mars 2011 Forfatter #79 Del Skrevet 7. mars 2011 Nei, men har mye kveldsvakter på jobben, og gruppetimene starter ikke før halv 5 tiden. Så gleder meg til gruppetimene igjen, så noen kan presse meg litt mer enn jeg greier selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #80 Del Skrevet 14. mars 2011 Uka som var: Mandag: Egentrening styrke Tirsdag: Egentrening kondis+mage NEI, tok meg fri Onsdag: Egentrening kondis+mage Torsdag: Zumba eller spinn Ble spinn40+mage Lørdag: 1,5km på ski Endelig, årets første skitur Det var deilig! Håper på flere! Ukas trening: Tirsdag: Corebar60 Onsdag: Spinn50+mage Torsdag: Zumba60+styrke45 Fredag: Spinn45 Tar resten som det kommer. Har full jobbhelg Ellers har det blitt MYE av dette i det siste. Nå skal jeg være streng med meg selv! FYYYY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå