redchilli Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #41 Del Skrevet 22. januar 2011 Nå har jeg handla meg treningsklær på tilbud, tips fra Violethill Ble en frankShorter T-sjorte, en nike treningsjakke og svettebånd. Og treningen er vel gjennomført, så nå blir det sofakos resten av dagen/kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 22. januar 2011 #42 Del Skrevet 22. januar 2011 Så bra! Greit å ha litt å bytte på og godt å se at du har trent, det øker min egen motivasjon bittelitt. Har jo overhodet ingen unnskyldning for å ikke trene i dag, så må vel bare komme meg avgårde Har dessverre lite å bidra med når det gjelder musikk. Jeg liker egentlig godt å trene til listepop og sånn partymusikk som jeg aldri hører på ellers, men treningsipoden min tok kvelden og jeg har ikke giddet å legge inn noe på den vanlige ipoden, så da gjelder det å finne de rockelåtene med høyest tempo blant det jeg har reggaeton er et bra tips, kanskje jeg skal prøve å trene til det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 22. januar 2011 #43 Del Skrevet 22. januar 2011 Oi oi, hvor var det igjen? Jeg vil også ha litt treningstøy Jeg trenger også noe ny musikk, bare aner ikke hva. Utrolig lei av hva jeg hører på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #44 Del Skrevet 22. januar 2011 G-sport! Hadde bare bittelitt, så flaks at min størrelse var igjen! Gleder meg til ny uke med nye klær! Jeg har ryddet i alle treningsklær i dag, og kastet gamle treningstopper, bukser og gensere! Deilig å freshe opp skapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 22. januar 2011 #45 Del Skrevet 22. januar 2011 Huff, kanskje jeg også må innom da :D Jeg mangler en topp eller to, litt lei av giga bomullstopper. De er så tunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #46 Del Skrevet 23. januar 2011 Forrige ukes trening Mandag: Spinn40 + egentrening mageøvelser Tirsdag: Zumba60 Onsdag: Step+Styrke75 (Om albuen er helt bra) PAUSE ONSDAG, Torsdag: Egentrening styrke Fredag: spinn45+Zumba Lørdag: Egentrening kondis+rockering Søndag: spinn40+bosuStyrke45 Neste ukes trening: Mandag: SPinnIntervall40+rockering Tirsdag: Zumba Onsdag: Egentrening styrke Torsdag: Spinn45+MageRygg25 Fredag reiser jeg til Oslo og blir til mandag, så blir treningsfri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 23. januar 2011 #47 Del Skrevet 23. januar 2011 Håper du får et fint Oslo-besøk! Blir mye trening på deg før reisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 24. januar 2011 #48 Del Skrevet 24. januar 2011 Å, jeg savner litt å være i en god flyt med saltimer når jeg ser ukeplanene dine etter EN dag på RYP ser veldig bra ut i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #49 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Takk, Gina Er utslitt etter dag 1, kombinasjon av at jeg har mye skolearbeid å gjøre. Men jeg SKAL greie det! Ikke snakk om at jeg skal snike meg unna nå! Motivasjonen er at jeg får 4 restutisjonsdager, som jeg forøvrig tror er veldig bra for kroppen min Lykke til i med en ny treningsuke til dere begge. Endret 24. januar 2011 av frk_rastløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 25. januar 2011 #50 Del Skrevet 25. januar 2011 Takk det samme! Snart helg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #51 Del Skrevet 25. januar 2011 Forresten, jeg SKAL trene på fredag og før jeg tar flyet! I dag er jeg mega motivert! Så det blir egentrening kondisjon på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #52 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har blitt syk!!!!!!!!!!!!!! :kjefte: Jeg som omtrent kan telle på en hånd sist jeg var syk! Badet har vært min beste venn i natt, og det må bli endring i planene! Nå som jeg har vært så motivert og i form, også må jeg bygge det hele opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 26. januar 2011 #53 Del Skrevet 26. januar 2011 Huff, så kjedelig! Du får se på det som at restitusjonsdagene kom litt tidligere enn planlagt om det går en liten uke uten trening, kommer du veldig fort tilbake igjen! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 26. januar 2011 #54 Del Skrevet 26. januar 2011 Uff... men jeg tror ikke formen forsvinner SÅ fort altså Det går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #55 Del Skrevet 26. januar 2011 TAKK Neida, formen forsvinner nok ikke så fort. Bare jeg som er litt frustrert :gjeiper: Spist en kiwi i dag, men nå kommer kjæresten hjem med pizza og is! Får håpe jeg greier å spise det. Is er faktisk det som frister mest i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 26. januar 2011 #56 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) pizza og is! Endret 26. januar 2011 av Violet Hill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 26. januar 2011 #57 Del Skrevet 26. januar 2011 Nam, is! Har lyst på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #58 Del Skrevet 27. januar 2011 I dag er formen bedre. Men forsatt litt kvalm. Tror jeg kan se langt etter treningen i morgen, og starte på igjen neste uke i steden. Jaja! Det er lov til å spise en is, Gina Jeg spiste friskis! Smak av sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 1. februar 2011 #59 Del Skrevet 1. februar 2011 Bra helg på Østlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #60 Del Skrevet 1. februar 2011 Østlandet var deilig! Godt å komme seg litt bort og ha litt fri fra alt. I dag er det tilbake igjen på trening.. Uken går som følger Mandag: Oslo Tirsdag: Egentrening kondis+mage Onsdag: SpinnIntervall40+BodyPump55 Torsdag: Zumba60 Fredag: BodyAttack55 Helgen er uvisst.. Deilig å komme tilbake i trening, etter 1 uke fri/syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå