redchilli Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 13. januar 2011 Violet Hill: Haha, neei! Men jeg hadde på meg treningstøy, så de må ha skjønt noe Jeg har så langt fullført ukens planer! STOLT! Skal på Zumba på søndag om det er ledig, men folk går bananas for plassene! Om jeg ikke får meldt meg på får det bli egentrening, selvom jeg ikke er så veldig glad i det. Misunner deg som er flink til å gå på ski, det er jo fantastisk trening for hele kroppen. Jeg har ski og nydelig terreng, men er ganske frossen av meg! Det er så motiverende å prate med dere Søtpotita stjernevenn! : Jeg har ikke faste dager jeg trener på. Alt kommer ann på hva jeg rekker hvilken dag. Denne søndagen blir det Zumba om jeg får meldt meg på. Ja, jeg er virkelig glad i trening, men skulle ønske jeg hadde en treningsvenn å dele gleden med. Men nå har jeg jo funnet dere, så det gjør egentlig ingenting lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 15. januar 2011 #22 Del Skrevet 15. januar 2011 Ja, det er veldig motiverende å prate med dere! jeg kjenner at jeg egentlig er blitt såpass vant til å trene at det ikke er så vanskelig å komme seg ut av sofaen lenger, men enkelte dager er det bare helt pyton... og da kan jeg bare lese her inne og bli gira igjen! Har faktisk lyst til å trene nå etter en runde i bøkene deres, men er litt sliten etter gårsdagens utskeielser og tror jeg skal vente til i morgen. Zumba er superpopoulært der jeg trener også, har b-menneske-venninner som står opp tidlig den dagen bookingen åpner ene og alene for å sikre seg plass på timen men det er som regel mulig å få plass i siste liten, så tipper at en del melder seg på i tilfelle, og så melder seg av igjen samme dag. Det er jo gøy med trening som ikke føles som trening, av og til i alle fall. Men jeg må si at jeg er veldig glad i for eksempel spinning også, da føler jeg at jeg virkelig har fått noe ut av økten! Fått plass på timen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #23 Del Skrevet 15. januar 2011 Nei, jeg var ikke hjemme når det var påmelding. Men det gjør ikke noe uansett, for jeg datt i en isete trapp. Tok meg i mot med albuen og rompa! Idiotisk. Hadde en pose med polvarer i ene hånda og av ren refleks måtte jeg redde den posen! :gjeiper: Så nå sitter jeg her med sår rumpe og en forstuet albue! Om det ikke blir bedre må jeg til lege og sjekke at ingenting er brekt, men tror ikke det. Sååå jeg meldte meg på spinning i morgen, så får håpe rumpa tåler det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 16. januar 2011 #24 Del Skrevet 16. januar 2011 Huff! God bedring! Trodde jeg skrev det i går, men må ha gjort noe galt. Jeg har tatt meg treningsfri i solidaritet med deg (selv om du har meldt deg på spinning, gale dame! Med forstuet albue?!), har til og med satt en bolledeig til ære for deg - men den hever ikke, dumme dumme håper det går bra med deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 16. januar 2011 #25 Del Skrevet 16. januar 2011 Nei, jeg var ikke hjemme når det var påmelding. Men det gjør ikke noe uansett, for jeg datt i en isete trapp. Tok meg i mot med albuen og rompa! Idiotisk. Hadde en pose med polvarer i ene hånda og av ren refleks måtte jeg redde den posen! :gjeiper: Så nå sitter jeg her med sår rumpe og en forstuet albue! Om det ikke blir bedre må jeg til lege og sjekke at ingenting er brekt, men tror ikke det. Sååå jeg meldte meg på spinning i morgen, så får håpe rumpa tåler det Au au au! God bedring, håper ikke noe er brekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #26 Del Skrevet 16. januar 2011 Albuen er på bedringens vei, heldigvis! Spinning står forsatt på planen. Litt synd, for ville på bosu-styrke etter det, men tror armen får hvile litt iallefall Kjenner jeg blir så rastløs av å sitte i ro. Sittet med praksisarbeid i 4 timer, og har lyst til å dunke hodet i veggen Nå skal jeg skru på en film og spise middag før trening og mer arbeid etter det! For et liv! Boller høres godt ut(håper de ble vellykket selv om de kanskje ble litt små`? ), jeg skal ta meg en pose popcorn i kveld og feire ukas trening. kommer forresten med neste ukes program i kveld, så dere får vente i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #27 Del Skrevet 16. januar 2011 Dette var forrige ukes trening: Mandag:Step45+rockering MINUS rockering Onsdag: stepstyrke75 Torsdag: spinn45+Mage/rygg25 Søndag:Zumba FULLT, spinn40 i stedet+10min Rockering Ukas trening: Mandag: Spinn40 + egentrening mageøvelser Tirsdag: Zumba60 Onsdag: Step+Styrke75 (Om albuen er helt bra) Fredag: BodyAttack55 eller spinn45+Zumba Lørdag: Spinn45+Mage/Rygg25 Søndag: Egentrening? Hvis jeg kommer meg gjennom samtlige ovenfor, tar jeg kanskje en treningsfri dag søndag. Forresten, vasker dere treningsklær etter hver gang dere trener? Jeg får så sinnsykt mye klesvask når jeg trener. Buksa kan jeg bruke 2-3 ganger, men toppen vasker jeg hver gang. Om ikke det er styrketrening, for da blir jeg ikke gjennomvåt. Genseren kan jeg bruke hele uka, for den bruker jeg bare til og fra trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 16. januar 2011 #28 Del Skrevet 16. januar 2011 Enig i at buksa kan brukes 2, kanskje 3 ganger, men ikke snakk om at jeg tar på en utsvettet topp etter jogging Samme med treningsbh. Men hvis jeg kun har en rolig styrkeøkt, så kan jeg bruke det en gang til, svetter såvidt da. Genser bruker jeg ikke siden jeg foreløpig trener inne, ellers tror jeg at jeg bruker den 2 ganger ca. Får merkelig nok ikke så mye vask, men det har vel å gjøre med at mitt treningstøy hovedsaklig er mørkt, og vi vasker mye mørke klær Btw, jeg dåner av treningsuka di. Du MÅ ha en fridag inni der, du bare må Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #29 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg har jo en fridag, torsdag Og kanskje søndag da! Så dette skal jeg greie håper jeg! Med litt motivasjon fra dere, går dette som en lek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 18. januar 2011 #30 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Det gikk bra med bollene! Heldgivis, i og med at jeg baker maks en gang i året - hadde vært kjedelig om de hadde blitt mislykket den ene gangen! hmm, nå ble jeg minnet på at det fremdeles ligger noen i fryseren... Kanskje havegryn og melk må vike til fordel for boller og te til frokost i dag Dæven for et program! Jeg falt ut halvveis - i lesingen!! Du er flink da, det skal du ha! Tror jeg hadde følt meg så flink etter onsdagsøkta at jeg hadde tatt fri resten av uka og spist godteri Det med treningstøy er litt kinkig. Vi har ikke vaskemaskin til leiligheten, og betaler relativt mye for hver gang vi bruker vaskekjelleren, slik at vi samler opp og vasker masse klær ca hver tredje uke (da er nemlig samboeren min tom for boxere ). Jeg vet at det høres ut som galskap, men det er rett og slett for dyrt til å bare kjøre en maskin nå og da Så jeg ser alltid an etter hver trening. Etter en hard spinningøkt må alt vaskes, men etter styrketrening kan alt som regel brukes minst en gang til. Nå skal de sies at jeg har samlet opp en del treningstøy opp gjennom - bodde en periode i England og der er for eksempel Nike mye billigere! Så hver gang jeg er der nå flyr jeg rundt og leter etter lavpris sportsbutikker men det er faktisk et godt tips altså! Edit: kommer aldri til å venne meg til å ha automatisk retteprogram! Får meg ofte en god latter når jeg leser gjennom innleggene mine etterpå Endret 18. januar 2011 av Violet Hill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #31 Del Skrevet 18. januar 2011 God trening betyr BELØNNING! I går ble det belønning med popcorn etter trening, i dag ble det belønning med sjokolade før trening Jeg har bare 2 gode trenings topper og bytte mellom, og en bukse. Kanskje jeg skal belønne meg selv med klær i stedet for godteri? Skal jammen meg holde utkikk med salg! Må forreste kjøpe sånn svettebånd til å ha rundt håndleddet. Er så praktisk til spinningtimene. Gleder meg til Zumba i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 18. januar 2011 #32 Del Skrevet 18. januar 2011 God trening betyr BELØNNING! I går ble det belønning med popcorn etter trening, i dag ble det belønning med sjokolade før trening Jeg har bare 2 gode trenings topper og bytte mellom, og en bukse. Kanskje jeg skal belønne meg selv med klær i stedet for godteri? Skal jammen meg holde utkikk med salg! Må forreste kjøpe sånn svettebånd til å ha rundt håndleddet. Er så praktisk til spinningtimene. Gleder meg til Zumba i kveld! Stemmer for en treningsbukse og 2 topper i belønning jeg Jeg prøver å gi meg selv belønninger når jeg når små delmål, herlig å "få lov til" å kjøpe noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 18. januar 2011 #33 Del Skrevet 18. januar 2011 Prøver forresten å sende deg en pm/melding, men det er visst umulig. Kan du sende en til meg, så kan jeg prøve å svare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 18. januar 2011 #34 Del Skrevet 18. januar 2011 Angåande billege treningsklede, har de vore på Alnabru (litt forbi Ikea Furuset) på Adidas Outlet? Der har eg funne mykje bra og billeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 18. januar 2011 #35 Del Skrevet 18. januar 2011 Angåande billege treningsklede, har de vore på Alnabru (litt forbi Ikea Furuset) på Adidas Outlet? Der har eg funne mykje bra og billeg! Du MÅ ikke si sånt Er jo bare en liten biltur unna jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 18. januar 2011 #36 Del Skrevet 18. januar 2011 Du MÅ ikke si sånt Er jo bare en liten biltur unna jo... Eg veit, eg veit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 18. januar 2011 #37 Del Skrevet 18. januar 2011 frk_rastløs Eg likar korleis du tenkjer, belønning er viktig! Eg har belønna meg sjølv også idag...kjøpte julegodis på sal IGJEN...julekuler med mjølkefyll No fekk eg lyst på noko salt, så popkorn burde eg hatt også Treningsklede! Bra tema :gjeiper: Korleis treningstoppar har du? Eg må verkeleg få fleire toppar som er laga for trening og minst ei bukse til. På buksefronten så har eg lagt min elsk på bukser frå Hummel (litt retroaktig)! Har ei og den er favorittbuksa mi, når eg ikkje brukar tights (trur eg droppar tights på trening, eller iallfall ventar litt med den ). Må ta meg ein tur på Utro og sjekke ut Hummelbuksene! Treningstoppar er eg meir usikker på, likar ikkje å ha dei for høge i halsen, då føler eg meg heilt kokt når eg trenar som verst Svettbanda mine!! Dei må eg finne fram! Kjøpte nokre svetteband frå Nike på ein stoooor Nike-butikk i London (der skulle me tatt ein tur no! ) som eg har heilt gløymt! Må finne fram! Takk for at du minna meg på dei! Du er rååååååååååå til å trene! Eg får nok trening av å berre lese om ditt opplegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #38 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg må innrømme at i dag måtte jeg avlyse treningstimen. Er utslitt både i hodet og kropp. Mest hode! Så jeg tar igjen med egentrening styrke i morgen i stedet! LOVER! Gleder meg til å slappe av resten av kvelden. Litt skriving må jeg gjøre, men skal legge meg tidlig:) Søtpotita: Jeg har treningstopper fra nike og karitraa, noen gamle singletter fra Cubus bruker jeg også. Jeg bruker faktisk en tights på trening, den er sånn til rett under knærne. Må si den ikke ser så fin ut, men jeg har ikke råd til fler treningsbukser nå. Hvordan går det med treningen din for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 19. januar 2011 #39 Del Skrevet 19. januar 2011 Vel unt! Kjempebra hvis du får til styrkeøkt i morgen, men hvis du er veldig sliten synes jeg du i det minste kan gi deg selv lov til å trene noe du faktisk synes er gøy for øvrig er det jo egentlig litt greit å trene styrke når man er sliten og ikke orker tanken på å hoppe opp og ned i en sal i en time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
redchilli Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #40 Del Skrevet 19. januar 2011 Ja, beina mine er de som ikke orker . Orket knapt gå i dag, så har brukt noen timer av dagen på å sove! Det trengtes, nå er jeg faktisk relativt kvikk igjen, så i morgen er jeg klar for litt vekter La inn litt ny musikk på ipoden som motivasjon. Hva hører dere på når dere trener? Jeg har nå blitt inspirert av Zumba musikken, og lastet ned reggaeton, men går for det meste i sånn elektronisk dansemusikk som er på nattklubber og slikt. Det eneste jeg greier å pushe meg skikkelig til på kondisøkter.. er dette spinning instruktørene spiller og, på full guffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå