Gå til innhold

Gravid med spiral?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Har hatt hormonspiral i snart to år. Har hørt det skal være nesten like sikkert som sterilisering. Men nå har jeg fått angst for at jeg kan være gravid, skal kjøpe test i morgen tidlig, men greier ikke å slappe av nå. Har ikke hatt mens på 1,5 år, så kan ikke bruke det som "mal". Men synes puppene mine er blitt større og ømme, har vært veldig plaget med diaré i det siste, er oppblåst, sliten og trøtt hele tiden. Rare magesmerter. Kan kjenne trådene på spiralen som før... Har helt angst og vet ikke hvordan jeg skal holde ut til i morgen..

Noen andre tegn som jeg kan se etter?? Om jeg nå skulle være gravid, hvordan går jeg frem for å ta abort?? Må jeg være borte lenge fra jobb om jeg tar en abort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slike "tegn" er jo gjerne veldig individuelle så jeg har ikke tenkt å ramse opp her.

men jeg kan informere at man ikke blir lenge inaktiv av abort, gjøres vel på dagen det.

Ingen grunn til å grue seg da, du har jo ikke fått svar på prøven enda, og hvis det er uønsket resultat så får du bare fikse legetime så vil du få svar på alle dine spørsmål :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...