Gå til innhold

Orgasmekrem. Noen som har prøvd?


Gjest creamy

Anbefalte innlegg

Gjest creamy

Noen her inne som har prøvd orgasmekrem? Jeg ser at de er å få kjøpt i diverse nettbutikker men lurer på om de virker. Slike en kan bruke for å smøre inn klitten etc. med. Virker de på brystvortene også? Vil ikke kaste penger ut vinduet hvis det bare er lureri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jentehumor

Trodde det var alle følelsene inni kroppen som skapet orgasmen, ikke krem med mye god og flott blandet. Her lukter det falskt, men jeg vet ikke siden jeg ikke har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Ville holdt meg unna alt av kremer. Er dog mann og har kun prøvd en "Rock hard"-krem. Den var, basically, kun en bedøvende krem. Så jeg nekter hvertfall å teste alt slikt framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd orgasmekrem. Når du bruker det på klitten vil du få en mye sterkere orgasme. Så når jeg skal ha solosex så bruker jeg det omtrent hele tiden,og det MÅ bare prøves: )

Jeg kjøpt min hos martinshop.no og den heter DUREX Play O - effektkrem for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd "Spansk flue" og det var heftige saker! Har mistet tuben, så vurderer å kjøpe en ny. For min del tok det like "lang" tid å oppnå orgasme som uten krem, men orgasmene ble MYE sterkere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fikira

Prøvde bare for moroskyld. Herregud hvor ubehagelig det var. Det blir så sensitivt at det gjør vondt, og en konstant glovarm følelse. Ikke for meg, men er jo andre her som syns det funker, så kanskje det funker for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Prøvde en for noen år siden, den bare sved skikkelig. Men det kommer vel også an på hvilken type man bruker, eller kanskje hvor følsom man er fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har svir ikke i det hele tatt og orgasmen kommer mye raskere. Men dette varierer fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest creamy

Den jeg har svir ikke i det hele tatt og orgasmen kommer mye raskere. Men dette varierer fra person til person.

Hva heter den du bruker, evt. hvor kjøpte du den? Vil ha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter den du bruker, evt. hvor kjøpte du den? Vil ha! :)

Jeg kjøpt min hos martinshop.no og den heter DUREX Play O - effektkrem for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kommer det av at en krem får orgasmen sterkere egentlig? *veldig nysgjerrig jeg ble nå*

Litt vanskelig å forklare,når du smører kremen på klitten og får orgasme så føles det som du skal "eksplodere". Men uten kremen så blir orgasmen litt svakere,blir to forskjellige orgasmer synes nå jeg. Skjønner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jentehumor

Litt vanskelig å forklare,når du smører kremen på klitten og får orgasme så føles det som du skal "eksplodere". Men uten kremen så blir orgasmen litt svakere,blir to forskjellige orgasmer synes nå jeg. Skjønner du?

Jo jeg skjønner, men da trenger ikke jeg den kremen.. :P

Har forskjellige opplevelser av orgasmen, og plages ikke med styrken. Men hva slags stoff er det og trenger det inn gjennom huden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kommer det av at en krem får orgasmen sterkere egentlig? *veldig nysgjerrig jeg ble nå*

"Secret Garden inneholder L`Arginin som retter ut blodårene slik at det kommer mer oksygen til. På denne måten blir man mer følsom og orgasmene kommer lettere... Secret Garden er vel verdt å prøve!"

Fra kondemeriets beskrivelse av orgasmekremen Secret Garden. Vet ikke om andre kremer funker på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hørtes jo spennende ut! Men hva om en blir avhengig da? :fnise:

Hilsen Frkorgasmus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm, hørtes jo spennende ut! Men hva om en blir avhengig da? :fnise:

Hilsen Frkorgasmus

hehe :fnise: Det hadde vært ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...