Gå til innhold

Knit dresses


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor for tiden i England, har samboer og leier et kjempekoselig hus. Butikkene her selger egentlig det samme som butikkene hjemme i Norge, og min nye besettelse er litt hippieaktige strikka kjoler -'knit-dresses'. Det er veldig moteriktig for tiden. Ikke at jeg er veldig opphengt i mote, men jeg synes de er et av de finere plaggene.

Jeg er 159 cm og rundt omkring 48-50 kg, problemet mitt er at jeg vanligvis ender opp som dverg i de kjolene jeg velger. Jeg drukner i dem. De er nok ment for kvinner med betydelig lengre ben.

Hva synes du om strikkekjoler? De burde sitte tett inntil kroppen for best resultat :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest idakaroline

Jeg liker strikkekjoler jeg også, men for at jeg skal kunne gå med det, kan det ikke være mye mønster og mange forskjellige farger på den. De kan ikke sitte helt tett inntil kroppen min heller, siden jeg har litt ekstra rundt magen som gjør at jeg fort blir seende gravid ut noe jeg slettes ikke ønsker.

Jeg vet at ihvertfall Topshop, og sikkert andre kjeder også, har endel petite klær. Kan jo være at det vil sitte bedre på deg? Jeg er ikke så mye høyere enn deg, 163 cm, og noen ganger må jeg faktisk ha petite klær fordi at det andre kan bli for stort. Du kan jo sjekke på diverse internett sider og se om du kan finne noe du kan tenke deg, før du går ut i butikken. Lurt og bruke god tid også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...