Gå til innhold

Reisepartner søkes - Svalbard cruise


tulleruskomsnusk

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skriver her i håp om å hjelpe min mor, en koselig dame på 60, som har en drøm om å dra til Svalbard sommeren 2011. Da hun bestilte cruise med hurtigruten, fikk hun beskjed om at reglene var endret, og at for å få bli med som enkeltperson, og bestille kun en seng, måtte hun betale 75%av prisen for seng nr to i lugaren. I utgangspunktet er dette et cruise som ligger rundt 15000 kr, og det er jo svært urettferdig at ikke enslige reisende skal få bli med uten å betale for to. Hun sa seg villig til å dele lugar med andre enslig reisende, men fikk beskjed om at det ikke er mulig.

Mitt spørsmål er derfor: Finnes det noe der ute som også har lyst på en Svalbardtur, og reiser alene? Eller vet noen om spesielle forum hvor alenereisende kan finne reisepartnere?

Legg merke til at dette ikke er en kontaktanonse - min mor er fortsatt godt gift med min far etter rundt 40 år, men turen er bare for henne.

Håper på gode tips og svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig at det ikke er noen mulighet for å reise alene på cruiset da. Er jo mange som trives med å reise alene... Håper du finner en god reisepartner til moren din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper dere finner noen jeg oxo, hva med å poste på flere forum? Bra du er ute i god tid :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...