Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 69 - Hva synes du om denne stillingen? Fint om du skriver alder og kjønn
HopelessFear Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Den er koselig. : ) Og begge får noe av den, så det er en ekstra bonus. 18, jente.
Timseh Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Jente 20; liker denne stillingen godt, spesielt hvis jeg er øverst - føler jeg har kontroll samtidig som jeg nyter at han tilfredstiller meg. For det første blir jeg superkåt når jeg suger han, og i samme "slengen" blir jeg enda kåtere når han slikker/koser med meg nedentil.
Nuith Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 28, jente, elsker sex men har aldri likt den stillingen. 3
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Kvinne 35. 69 må være den mest idiotiske stillingen jeg vet om! 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #7 Skrevet 3. januar 2011 Blir bare stressa av den jeg - jeg foretrekker å fokusere bare på hans eller min egen nytelse; begge samtidig pluss stokking av armer og bein blir for mye. Men klart - vil han absolutt, så blir jeg da med. Jente 26 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Kvinne 36 år Liker ikke stillingen, da jeg ikke helt klarer å fokusere på både å nyte og gi nytelse samtidig, blir bare kluss for meg. Enten suger jeg, eller han går ned på meg, ikke begge deler samtidig!!! men, vil han absolutt, så jøssda, blir da med, men da for hans skyld, ikke så mye for min egen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Kvinne 36 år Liker ikke stillingen, da jeg ikke helt klarer å fokusere på både å nyte og gi nytelse samtidig, blir bare kluss for meg. Enten suger jeg, eller han går ned på meg, ikke begge deler samtidig!!! men, vil han absolutt, så jøssda, blir da med, men da for hans skyld, ikke så mye for min egen. Same same. Kvinne 32 år.
antibac Skrevet 3. januar 2011 #10 Skrevet 3. januar 2011 Jeg liker egentlig ikke denne stillingen. Jente 20 år
Gjest Luna Skrevet 3. januar 2011 #12 Skrevet 3. januar 2011 Er ikke helt tilfreds med å ligge med rompa i været/helt oppi tryne til gutten,så jeg liker den ikke noen særlig. Føler meg veldig blottet-mer en vanlig,og syns det er litt ekkelt. Jente 23 3
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2011 #14 Skrevet 3. januar 2011 Jeg er mann (29) og har bare prøvd den en gang. Men den ene gangen var nok. Med fare for å bli anklaget for å være femi - men jeg får ikke samme kontakt med henne som ved å fokusere på henne på vanlig måte. Opplever verken øyekontakt eller kroppskontakt som er like nær i 69 som ved å bare fokusere på henne.
Gjest birry93 Skrevet 3. januar 2011 #16 Skrevet 3. januar 2011 Jeg er 17 år, jente, har prøvd 69 stillingen et par ganger, men den har jeg gitt opp. Må jo konsentrere meg om å holde balansen, og da forsvinner alt som heter kåthet. :gjeiper: 1
Gjest Eurodice Skrevet 3. januar 2011 #17 Skrevet 3. januar 2011 Men kjære i all verden da, er det ingen av dere som vet at man kan ha 69-stillingen sidelengs og nyte og ha det deilig lenge?
Timseh Skrevet 3. januar 2011 #18 Skrevet 3. januar 2011 Men kjære i all verden da, er det ingen av dere som vet at man kan ha 69-stillingen sidelengs og nyte og ha det deilig lenge? Ser ikke sånn ut Til tross for at jeg liker å være på topp
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #19 Skrevet 3. januar 2011 Men kjære i all verden da, er det ingen av dere som vet at man kan ha 69-stillingen sidelengs og nyte og ha det deilig lenge? Jovisst, men det er like forstyrrende å gjøre begge delene på det viset. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå