Gå til innhold

Kia Sportage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe min første bil snart, og siden jeg er student har jeg satt en makspris på 20 000 kr. Det er viktig at den er trygg, driftsikker og ikke håpløs på vinterføre eller i fjellet. Ser det er en del Kia Sportage til salgs som oppfyller priskravet mitt. De er som regel fra ca tidlig 90-tall. Hvordan er disse bilene? Er de kjent for å være bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye motortrøbbel med Kia.

Sjekk bruktbil-tester for å finne en bil som holder seg bra, slik som toyota prius.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å kjøpe min første bil snart, og siden jeg er student har jeg satt en makspris på 20 000 kr. Det er viktig at den er trygg, driftsikker og ikke håpløs på vinterføre eller i fjellet. Ser det er en del Kia Sportage til salgs som oppfyller priskravet mitt. De er som regel fra ca tidlig 90-tall. Hvordan er disse bilene? Er de kjent for å være bra?

TS her. Må korrigere meg selv: Jeg mente sent 90-tall.

Takk Tipo, da skal jeg finne noen tester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gylden regel når det gjelder brukt-bil: det er en grunn til at enkelte biler er mye billigere enn andre lignende biler....

kia har arbeidet seg opp til og bli et seriøst merke nå, men på den tiden var de forsat ute å prøvde seg frem litt, husker jeg ikke feil er det masda motor og mitsu drivværk osv osv.

kjenner flere som har slik kia, de er kjemmpe fornøyde de, men ser jo på brukt bil-tester osv at de stryker med glans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 av 5 mulige stjerner hos Honest John - hjelpes!

Til 20,000 er det svært begrenset hva du kan få av trygg og driftssikker, jeg kan egentlig ikke tenke meg noen bil til 20,000 som er "trygg", selv om en MB 230 eller Volvo 940 nok vil være litt mindre dødsfelle enn en Corolla eller Mazda 323 til samme pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...