siljesa88 Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Har den siste uka hostet en del etter en forkjølelse jeg har hatt. Har tenkt at dette ville gå over av seg selv, men nå er hosten mye verre! Hoster så jeg kaster opp og har skikkelig vondt i brystet. Får skikkelige hostekuler hvert 5 min ca. De siste 3 årene har jeg fått bronkitt/lungebetennelse på høst/vinter halvåret. Har også hatt bronkitt mye da jeg var liten... Derfor lurer jeg på om jeg skal kontakte legen? Har ikke feber, men er ikke i form (kan jo være fordi jeg ikke har sovet på to døgn også da ).. Håper på noen svar!
Gjest Fikira Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 Jeg skal driste meg til å si Ja =D Ingen vits i å hoste til man kaster opp om man kan unngå det. God bedring!
siljesa88 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2011 Takk for svar! Alltid godt å høre andres meninger... Vil ikke virke hysterisk
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #4 Skrevet 3. januar 2011 Hvis du er i tvil om du skal ringe legen så gjør det. Det er mye bedre å gå til legen for å få hjelp enn å plages hjemme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå