Gwen Skrevet 3. januar 2011 #1 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har skikkelige cravings for hvit asparges på glass hver eneste dag! Jeg bruker det i alt mulig, også ting det kansje ikke passer til. Jeg bruker asparges til: - Wok - Pytt i panne - Kjøttkaker - Egg, bacon og tomatbønner - Grillmat - Kylling og ris Og imens jeg lager maten så spiser jeg litt på 1 eller 2 asparges... Og nå skal jeg opp og spise litt igjen:p Hvilke matvarer er dere helt syyke på?
Gjest Adera Skrevet 3. januar 2011 #2 Skrevet 3. januar 2011 For øyeblikket er det faktisk grønn asparges som er kokt i noen minutter. Og kylling kjøttdeig. For ei stund siden var det kvit asparges. :gjeiper:
Independent_ Skrevet 3. januar 2011 #3 Skrevet 3. januar 2011 Paprika, jordbær-smoothie og kyllingfilèt er noe som jeg har totalt dilla på for tiden.
Gwen Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2011 Har aldri smakt grønn asparges, er det like godt? :D
Havtorn Skrevet 3. januar 2011 #5 Skrevet 3. januar 2011 Prøvd asparges i couscous? Ser for meg at det er godt. Med erter, kyllingbiter og asparges. Jeg hadde en helt ille craving på fetaost i sommer. Måtte ta meg selv i nakken for å ikke spise det som godteri!
Gjest Adera Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Har aldri smakt grønn asparges, er det like godt? :D Eg syns den er bedre enn kvit.
Gwen Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2011 Skal prøve grønn asparges:) Fetaost hadde jeg også dilla på, men man blir litt sånn harkete i halsen etterhvert:O
MarianneE Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Cravings ja.... Brus, sjokolade, pringles, hjemmelagde sjokoladetrøfler, sjokoladerisboller.... Nevnte jeg at det har vært jul? Jeg har alltid cravings på små søte tomater...
Marshmallow Skrevet 5. januar 2011 #9 Skrevet 5. januar 2011 Sushi. Hvis jeg bare kunne spist en ting resten av mitt liv,ville det definitivt blitt sushi. Bare synd at det er så dyrt.
Glitnir Skrevet 6. januar 2011 #10 Skrevet 6. januar 2011 Har aldri smakt grønn asparges, er det like godt? :D Fersk grønn lettdampet asparges er VELDIG mye bedre enn hvit på glass. Synes jeg da
Nuith Skrevet 7. januar 2011 #11 Skrevet 7. januar 2011 Lettstekt fersk grønn asparges rullet i tyyyynne skiver spekeskinke, DET er nydelig det!
-Fisken- Skrevet 7. januar 2011 #12 Skrevet 7. januar 2011 Fersk grønn lettdampet asparges er VELDIG mye bedre enn hvit på glass. Synes jeg da Enig, det er helt fantastisk.
Kanutten Skrevet 8. januar 2011 #13 Skrevet 8. januar 2011 Fersk kokt hvit asparges med birkebeinerskinke, og smelta smør tilsatt strøkavring, slik at denne blir ekstra sprø er bare skikkelig snadder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå