Gå til innhold

Hvite hyller til soverommet


MonThe

Anbefalte innlegg

Hei.

Som overskriften sier så er jeg på utkikk etter noen hvite vegghyller til soverommet.

Hyllene skal brukes til litt lysestaker, rammer og litt bøker. Jeg ønsker meg hvite, pene hyller, med pene hylleknekter. Ser for meg å henge to under hverandre, og deretter ha en knaggrekke under dette igjen.

Noen forslag på en konkret hyller, evt. en butikk/nettbutikk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikea har en del billige hyller. De er tillegg lette å male om de ikek har i den fargen. (og det blir som oftest billigere det, enn å kjøpe fra annen butikk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea har en del billige hyller. De er tillegg lette å male om de ikek har i den fargen. (og det blir som oftest billigere det, enn å kjøpe fra annen butikk.)

Takk for tips!:) Finner ingen jeg liker på Ikea, de er lissom så "ikea" :P

Kan kanskje spesifisere litt mer; Hvite hyller i tre, i litt "romantisk" stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg anbefaller deg å finne gamle hyller på loppemarked eller brukt butikker.. Så maler du de slik du selv vil ha de. Hvis du vil at de skal se litt gamle ut kan du male med svart maling først også et par lag med hvit maling.. Åsså pusser du ned kanter og litt overalt.. da får du en slitt romantisk stil. Indiska har veldig fine vinkler du kan bruke. Legger ved et bilde av et par knekter jeg kjøpte der. De kostet bare 49; kr.

Hvis du vil ha litt inspirasjon kan du ta en titt på bloggen min

Endret av tinasolem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg anbefaller deg å finne gamle hyller på loppemarked eller brukt butikker.. Så maler du de slik du selv vil ha de. Hvis du vil at de skal se litt gamle ut kan du male med svart maling først også et par lag med hvit maling.. Åsså pusser du ned kanter og litt overalt.. da får du en slitt romantisk stil. Indiska har veldig fine vinkler du kan bruke. Legger ved et bilde av et par knekter jeg kjøpte der. De kostet bare 49; kr.

Hvis du vil ha litt inspirasjon kan du ta en titt på bloggen min

Hei:) Takk for tips!:) Har vært innom bruktbutikkene i området, og loppemarkedsesongen er ikke igang enda :( Men skal sjekke ut Indiska!:) For en fin blogg foresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...