Gå til innhold

Bordekorasjoner i hvitt og rosa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med linker til pynting av bord i rosa og hvitt eller med gode ideer? :)

Tenker så det knaker på hva det skal bli til for å få det litt stilfullt.

Tenker Calla i slanke vaser og fx rosa glasstener strødd på bordet..... :-?

Andre gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk der var det mange tips :)

Vi har begynt å kjøpe inn ting, som fx. bordkort. Der skal vi ha blanke telysglass som vi skriver gjestenes navn på og datoen i "frostet skrift". De blir tent like før middagen.

I tillegg ønsker jeg et mest mulig "rent" bord. Dvs. få farger og fargene skal gå igjen fa kjoler til blomster i kirka og ved festlokalet.

*hmm, vanskelig å forklare*

Skrevet

Me hadde det òg enkelt og 'reint'. Har nok ikkje bilde av verken middagsbord eller kyrkjepynt. Men det som gjekk igjen i alt var djupraude roser og eføy. Det var det einaste me pynta med i krk. (i bukettar, oppsat på alteret og oppover langs golvet), og det einaste buketten min bestod av. Bordkorta var store eføyblad skrivne på med gullskrift, og bordoppsatsane var ganske låge, litt lange, med eføy som låg utover bordet i endane, og elles var det raude roser og nokre få kvite og gule småblomar i dei (for å få litt sommarstemning...). Lysa me hadde var kvite flytelys i små glasskåler...

Vart jo heilt annleis enn deg, sidan me hadde andre fargar etc., men iallefall - enkelt er stilig, overpynta bord er ikkje så stilig... Synst eg. :wink:

Skrevet

Hva med hvite roser og rosa peoner? Hvis du får tak i You and Your Wedding (engelsk bryllupsmagasin) fra septemeber/oktober så fulgte det med et eget blad med blomsterdekorasjoner, så det går jo an å kikke der. Eller hva med å snakke med en blomsterdekoratør for å få ideer?

disse websidene har også ideer:

www.weddingchannel.com

www.modernbride.com'>

www.modernbride.com

Sikkert masse andre steder på nettet om har ideer også.

Lykke til!

Skrevet

Jeg synes ditt eget forslag hørtes fantastisk ut. Kanskje fordi vi tenker å ha nesten det samme... :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg synes ditt eget forslag hørtes fantastisk ut. Kanskje fordi vi tenker å ha nesten det samme...

:) Tusen takk

Også skal vi ha hvite kubbelys på speilfliser

Skrevet

....og det var meg som glemte å logge meg på :oops:

Skrevet

Vi skal også pynte med rosa! Fant et bilde i et blad, husker ikke hvilket! Vi skal ha runde bord hvor vi kommer til å pynte med glasslykter fra SIA med kubbelys og sand i og så er jeg ikke sikker på om det blir en stor eller flere små oppsatser. Skal strø noen roseblader utover bordet også!

Jeg tror det blir kjempe fint....

Skrevet

Jeg laget borddeksorasjoner i rosa og hvitt til et bryllup i sommer. Har dessverre ikke bilde men prøver å forklare.

Den var lav( det er viktig for gjestene skal se hverandre!), avlang med lang eføy som lå litt utover. Jeg hadde hvite roser som var litt lange som lå sammen med eføyen. I midten hadde jeg en stor gerbera ( her finnes det ulike rosafarger-hør med blomsterbutikken din) Det var også noen trollkvister i dekorasjonen som gjorde en litt røffere.

I tillegg var det strødd rosae roseblad på bordet. Det var veldig stilig.

Skrevet

Har tenkt litt på å strø roseblad på bordet også. Må kanskje forhøre meg med plassen vi skal være på hva de synes er greit.

Men hvite calla i smale vaser mener ikke jeg vil være i veien for at gjestene skal se hverandre. Tror det kommer til å bli kjempefint jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...