Gjest Donna Skrevet 19. oktober 2003 #1 Skrevet 19. oktober 2003 Jeg er drittlei av Windows Messenger !!!! Den åpner deg og logger meg på hver bidige gang jeg jeg logger på internett. Eller andre logger min pc på internett. Og så står jeg som online der selv om jeg kanskje vil være på Messengeren. Jeg bruker MSN Messenger. Og når jeg har logget på internett så må jeg være kjapp med å lukke Windows messengeren - og logge meg på MSN sin om jeg vil det. Men det dumme er jo at da kommer jeg på som online for de som er der - og så blir jeg borte igjen noen sekunder etterpå ...og dette virker jo litt dumt .... Har forøvrig XP - og det er nok derfor den teite Windows messengeren er med. Så er spørsmålet ....kan man gjøre noe?????
14062003 Skrevet 19. oktober 2003 #2 Skrevet 19. oktober 2003 Jeg hadde dette problemet selv, men har det ikke lenger. Jeg husker ikke akkurat hva jeg gjorde, men jeg lurer på om jeg avinstallerte det (kontrollpanel > add/remove programs) og om jeg disablet windows messenger i Outlook Express (sikkert under Tools > Options).
Gjest Lea Skrevet 19. oktober 2003 #3 Skrevet 19. oktober 2003 Dette kan lett løses Virgo. Åpne messenger (om det ikke allerede er åpent da) og velg Verktøy og Alternativer. Under Generelt fjerner du hakene i ALLE rutene i den øverste saken.. (under "Logg på"). Da åpnes ikke messenger når du starter opp PC-en og du blir ikke logget på automatisk.
Marianne Skrevet 19. oktober 2003 #5 Skrevet 19. oktober 2003 Du kan og avinnstallere den ved å gå på legg til, fjerne programmer i kontrollpanelet. Velg windows komponenter på ikonene ved siden av listen over programmene dine. Ta vekk krysset på windows messanger.
iingvild Skrevet 20. oktober 2003 #6 Skrevet 20. oktober 2003 Håper du fikk det til, for det er egentlig ikke så vansklig om du vet hva du vil! Er jo bare MSN som vil at folk skal starte å bruke programmet!!
Gjest Donna Skrevet 20. oktober 2003 #7 Skrevet 20. oktober 2003 jeg tok vekk alle hakene jeg som en skrev ..og tror det funker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå