Gå til innhold

Verdens snilleste og verdens slemmeste person?

Fremhevede innlegg

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Jeg lurer på hvem som er verdens snilleste og verdens slemmeste menneske, jeg.

Alle har jo noe godt i seg, og noe ondt. Og i manges øyne er jeg en veldig grei person, men sikkert de som mener jeg er en idiot å langt i fra en ordentlig snill person osv

Jeg synes ikke Fritzl virker som en grei mann, han må vel være den slemmeste personen som vandrer rundt på vår jord nå, ikke langt i fra i hvertfall. Men, det betyr ikke at ikke noen liker ham. Sikkert mange( noen?) som mener at han er verdens snille menneske.

Men, om alle skulle stemt fram 1 person som fikk tittelen " verdens snilleste person" og " verdens slemmeste person" hadde det blitt er rettferdig avstemning da? Å tror du at det finnes en som faktisk ER verdens snilleste og verdens slemmeste ??

Ja...jeg kjeder meg - __-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fåglarna vet. Tror ikke at det finnes EN person som liksom er "den slemmeste" eller "den snilleste". :P

Skrevet (endret)

Personlig tror jeg ikke fritzh har venner, men kanskje han hadde gode naboer?

Endret av Alvina
Skrevet

Den snilleste og den slemmeste er samme personen, bare i forskjellige øyeblikk.

Skrevet

Den slemmeste som har levd tror jeg er Hitler. Han var helt sikkert grei til tider og, men fy søren, han var jo et monster.

Tror det Independent_ sier stemmer ganske bra!

Skrevet

Den snilleste er for meg Oprah, som bruker milliardformuen på å drive skole i Afrika, og som viderefører moral, informasjon om psykologi og helse, og gir folk muligheten til å relatere seg til noen gjennom programmet sitt.

Den slemmeste... Osama Bin Laden og ellers de som er øverst i terror-grupper

AnonymBruker
Skrevet

jeg må gå ut ifra de jeg selv kjenner.

ene venninna må må være den snilleste, tror ikke ho har et vondt beil i kroppen, o en kammerat, han hadde hatt godt av å være litt mindre naiv å litt mer egoistisk, han er bare godheten sjøl!

slemmeste i mitt liv, må være pappa å søstra hans, tror ikke de ønsker å være onde, de bare tenker ikke å bryr seg ikke om andre...

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å svare på.. Ser det er de "typiske" onde som blir nevnt her. Men tenk på de som utnytter folk fullt bevisst? Sånn type korrupte politikere/overhoder i fattige land som sitter å stapper penger å mat opp i si egen ræv imens folk sulter og dør rett utenfor døra.

Hitler var i mine øyne ikke bare ond,men også sjuk (sier IKKE det er en unnskyldning)

Det finnes folk idag som er ved sine fulle fem og som fremdeles klarer å være onde imens de sitter der og gliser (tenker på det eks. jeg gir i begynnelsen av innlegget mitt her)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...