Gå til innhold

Vond kul i underlivet.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la nettopp merke til noe rart.

Jeg hr fått en liten kul (på størrelse med en liten ert) mellom rumpehullet og vagina, der hvor skrukken ville vært på en mann. Den gjør relativt vondt om jeg trykker på den, men merker den ikke noe særlig ellers.

Noen som har hatt noe liknende, vet hva det er, eller noe? Det eneste jeg kan tenke meg er en "underjordisk kvise". Virker som den ligger ganske rett under huden. Uff, jeg som blir så nervøs av alt det rare kroppen min finner på.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sånn og den ble gigantisk!! Gjorde sinnsykt vondt. Måtte operere den ut.

Kom deg til lege så fort som mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Lymfeknute? Pleier å få slike, men de roer seg ned bare jeg lar dem være et par dager. :) Kjennes ganske likt ut som underjordiske kviser ja.. ømme og jævlige!

AnonymBruker
Skrevet

Lymfeknute? Pleier å få slike, men de roer seg ned bare jeg lar dem være et par dager. :) Kjennes ganske likt ut som underjordiske kviser ja.. ømme og jævlige!

Ts her.

Hm, det kan det være. Lar det gå noen dager, så ser jeg det an. Håper det er en slik en, og ikke noe a'la anonym over, huff.

Gjest Fikira
Skrevet

Blir den noe større, så dra til lege. Kan rett og slett hende du har en byll som blir kjempe stor. Og de gjør noe inni helvetes vondt og må opereres vekk/"tømmes".

Skrevet

Eller om du bor på bygdelandet eller av andre grunner muligens kan få problemer med å få legetime de neste måndedend: Kjøp inn "dreneringsutstyr" selv. Tynn kanyle, sprit, og lokalbedøvende krem. Uansett greit å ha i hus.

Skrevet

Eller om du bor på bygdelandet eller av andre grunner muligens kan få problemer med å få legetime de neste måndedend: Kjøp inn "dreneringsutstyr" selv. Tynn kanyle, sprit, og lokalbedøvende krem. Uansett greit å ha i hus.

:sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig er det ikke noe farlig. Det er veldig vanlig. Jeg har hatt flere sånne. Legen min kaller det betennelse i svettekjertel. Noen går over selv og andre må opereres ut fordi de stadig kommer tilbake. De kommer pga hormonforstyrrelser og ubalanse i ph verdi osv.

Skrevet

Jeg får kviser i underlivet! Det gjør kjempevondt, og som regel er de på størrelse med en ert. Etter et par dager er de modne og da kan jeg klemme litt på dem, og det kommer ut gult som av en vanlig kvise... Ikke særlig delikat, men sånn er det bare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...