Gå til innhold

Tanker som popper opp i hodet ditt

Fremhevede innlegg

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Hver dag, helt uten forvarsel, tenker jeg "jeg er glad i deg", uten å vite hvem jeg er glad i. Det er bare tanker som popper opp i hodet av seg selv.

Sånn har det vært siden jeg var liten. Noen ganger kommer det ut av munnen også, litt pinlig når jeg står i klesbutikken og vurderer fram og tilbake om jeg skal kjøpe en jakke, og jeg sier"jeg er glad i deg" høyt :fnise: Eller når jeg vasker opp og sjekker at glassene er rene for såpeskum. :sjenert:

Har dere noen sånne tanker som bare dukker opp av seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig og søt-rar tråd :)

Jeg får ikke helt slike tanker der jeg alltid sier noe til noen. Hos meg er det mer scenarioer som er absurde eller uvanlige. Snakker jeg med noen kan jeg forestille meg hva som hadde skjedd om jeg hadde fått latterkrampe, lagd en crazy scene med hyling, sparket dem i leggen for så og løpe osv. Ender noen ganger med at jeg ler og ingen forstår noe. Kan heller ikke si hva jeg ler av :sjenert:

Skrevet (endret)

Jepp, kjenner igjen sånne situasjoner :fnise: Alltid hatt en litt overaktiv fantasi. Driver ofte og har samtaler i hiver med folk. Noen ganger er det situasjoner hvor jeg ikke fikk sagt det jeg skulle sagt, en person som irriterer meg andre ganger er det helt fiktive samtaler og situasjoner hodet mitt finner på selv.

Det morsommer er at jeg også har gått og tenkt at jeg har sagt noe sånt til en eller annen person. Gla i deg, jeg elsker deg etc. skikkelig kjærlighetsærklærninger. Kremt, kanskje en kjæreste hadde vært på sin plass, hvem vet :sjenert: Har heldigvis ikke sagt noe høyt da.Nå skal det nevnes at jeg har ADD og OCD, så hjerne min er naturlig litt overaktiv.

Endret av Cordelia
AnonymBruker
Skrevet

"helvetes fittefaen" er en gjenganger i huet mitt :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...