AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har hatt en del vondt i hodet, og vært mye kvalm i det siste... Jeg har ikke hatt lyst på mat i det hele tatt, og spiser mye mye mindre enn til vanlig... Redd for å kommet inn i en vond sirkel. For noen uker siden, var jeg redd for at jeg var gravid pga dette .. men har ikke sjekket, men tror ikke det kan være det. Er veldig slapp, sikker pga. lite mat... Vet ikke hva jeg skal gjøre... Kjæresten min er veldig redd for meg. Og redd at jeg skal bli syk, eller utvikle spiseforstyrrelse... Hva kan jeg gjøre? Hvordan komme ut av dette. Jeg er en jente som trener mye i tilegg og er veldig opptatt av mat etc. Så det passer meg dårlig at jeg ikke sover nok og spiser for lite...
Gjest wahaj Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Ta en test. Man kan aldri være sikker på om man er gravid eller ei uten en test. Og begynn å spis, det henger nok mye sammen med at du trener mye og spiser lite. Skjønner at du sover dårlig og får hodepine av det. Begynn å spis frokost, da blir du mer sulten utover dagen.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Høres ut som du er stressa eller bekymra for noe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå