Gå til innhold

KG-fri dag?


Rachel

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har en eller flere KG-frie dager i uka?

I den forstand at dere aktivt bestemte at DEN dagen skal dere ikke logge dere på forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter flere mnd's avbrekk herfra, har jeg nå lovet meg selv å IKKE ha en eneste KG-fri dag på leeeenge! :wink:

Hehe, neida - når jeg var på det mest aktive, så prøvde jeg flere dager å la være å logge på - men for den som har prøvd det - det funker ikke. KG er vanedannende, og det er håpløst å ikke logge på hvis man har muligheten...

Men som Barbie sier - det skulle absolutt vært sånn - KG tar mye tid...

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

jeg har fri når vi drar til sørlandet. og da får jeg ikke vært på kg på 3 dager.. og vi er der nede 1-2 ganger i mnd, så ja. je har kg-fri. men det betyr ikke at jeg nyter det!!! :riste::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innfører herved KG-fri dag for meg selv mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Min definisjon av KG-fri er: Ikke logge meg på forumet, hverken for å lese eller skrive.

De som ser meg her inne på de dagene må kaste meg ut. :oops:

Kom på et annet tiltak også, kun abbonere på tråder av interesse, og bare lese dem og intet annet.

Hvis man virkelig vil trekke det langt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innfører herved KG-fri dag for meg selv mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Min definisjon av KG-fri er: Ikke logge meg på forumet, hverken for å lese eller skrive.

De som ser meg her inne på de dagene må kaste meg ut. :oops:

:o Det var mye KG fri! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har jævlig mye å gjøre for tiden, men likevel sitter jeg her. :sjokk:

Derfor. Må ha hurtig-avvenningskur.

Noe sier meg at å kurere internettavhengighet kan bli big business etterhvert... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - Monja og Middis prøvde å kaste ut meg under eksamensperioden min i våres! Da hadde jeg lovet å ikke være på KG, men det var ikke lett... :ler:

Lykke til, Rachel - du går inn i en vanskelig periode!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har faktisk vurdert det.

KG tar for mye tid! :-?

Ikke gjør det, da.......Nå som du ligger og puster meg i ryggen, og virkelig har sjansen til å gå forbi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - Monja og Middis prøvde å kaste ut meg under eksamensperioden min i våres!

:ler: Stemmer det. Det var IKKE lett!!!! En skikkelig umulius var du. :ler:

KG-fri? Neh..går på KG når jeg vil det. Nå har jeg ingen studier som trenger tid, men når jeg begynner med det må jeg sikkert ta meg selv i nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er KG fri når vi er på hytten, men siden den sesongen nå er avsluttet......næ, tar nok turen innom hver dag. Ihvertfall nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gjør det, da.......Nå som du ligger og puster meg i ryggen, og virkelig har sjansen til å gå forbi!

Uff, er du nå her i dag også da? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som oftest innom hver dag og skriver et par innlegg, leser litt, men noen påtvunget KG pause har det ikke vært behov for ennå, selv om jeg i perioder kanskje har brukt litt for mye tid her inne. Det går litt opp og ned, noen ganger er jeg her lite, ander ganger mye. Men innom hver dag er jeg som oftest, bortsett i fra noen ganger i helgene når jeg er opptatt med andre ting.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stort sett innom daglig..om ikke annet bare for å "titte" litt - men de gangene jeg ikke er inne... skjer det alltid en hel masse...

Og da går jeg glipp av alle de "store" hendelsene.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ingen selvpålagte KG-frie dager nei. Men selvfølgelig er det dager jeg rett og slett ikke har tid og mulighet til å stikke innom KG. Hvis det går et par dager uten savner jeg det ja :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - Monja og Middis prøvde å kaste ut meg under eksamensperioden min i våres!

Og det var jo lett - NOT! Makan til umulius skal man lete lenge etter :ler:

Men vi er jo glade for at du er her nå da Kverula! Savna deg masse vet du.

KG fri??? Hadde jeg det igår tro?!? Nei, tviler.....Prøver å holde på med noe annet innimellom for liksom å "glemme" KG, men på mystisk måte dras jeg mot PC'en hver gang jeg prøver. Jeg er ikke her inne så lang tid om gangen lenger da.

Hadde en periode tidligere i vinter (jan/feb) jag var helt vekke i 3 uker eller noe sånt, men det ble så mange etterlysninger at PC'en sto bare og skreik til slutt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en periode tidligere i vinter (jan/feb) jag var helt vekke i 3 uker eller noe sånt' date=' men det ble så mange etterlysninger at PC'en sto bare og skreik til slutt :ler:[/quote']

Jah, er DET så rart da????? Sier ikke et kvekk om at du blir borte og blir som sunket i jorda. :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kan gjerne ta litt fri. Når jeg dukker opp - selvmedlidende, sørgende og frekk som vanlig - så sier man; "deg IGJEN".... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...