Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Vil først og fremst gi deg en god :klem:

Jeg vet veldig godt hvordan du har det siden vi er i samme situasjon.. eller vi har ikke prøvd så lenge da så føler vel egentlig ikke at jeg kan klage. Det er bare så frustrerende at alle andre får barn men ikke vi.. Tenker tanker hele tiden som at vi ikke kan få barn osv..

Min kjære hadde nok ikke villet bli med inn til gyn. Vet ikke helt hvordan det fungerer, men jeg ville ha hørt med gynekologen når jeg var der.

Håper snart at det ordner seg for oss begge :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender masse :klemmer: og :kose: til deg. Vi var heldige og slapp å være i samme situasjon, men tror nok jeg hadde hatt akkurat de samme følelsene som deg hvis det ikke hadde gått så bra.

På tide å starte med utredning da!

Jeg tenker det kanskje er greit å komme alene til første gyntime, også kan du ta opp med gynekologen din hvordan dere skal gjøre det videre. Men du kan kanskje ringe ned til kontoret og høre? Så slipper du å undre deg...

Håper du har fått igjen litt energi nå og at du har en fin mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennne... kan ikke lett spotting være festeblødning? :sjenert: ååh jeg krysser sånnn fingrene for dere Lilywhite! Sender babystøv og en klem :klemmer: følger spent med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil først og fremst gi deg en god :klem:

Jeg vet veldig godt hvordan du har det siden vi er i samme situasjon.. eller vi har ikke prøvd så lenge da så føler vel egentlig ikke at jeg kan klage. Det er bare så frustrerende at alle andre får barn men ikke vi.. Tenker tanker hele tiden som at vi ikke kan få barn osv..

Min kjære hadde nok ikke villet bli med inn til gyn. Vet ikke helt hvordan det fungerer, men jeg ville ha hørt med gynekologen når jeg var der.

Håper snart at det ordner seg for oss begge :klemmer:

Takk! :klemmer: Så du hadde kommentert i boken din at det ikke er sikkert at det er mensen, og heeelt sikkert er det selvfølgelig ikke, men det ligner såpass på blødningsmønsteret jeg har hatt en god stund nå, at er rimelig sikker :tristbla: Dere har nå prøvd noen måneder dere også! Dessuten så er det ikke noen konkurranse heller, er kjipt å ikke få det til, det tror jeg alle føler når man passerer 4-5-6 mnd med prøving... Mange som har det verre enn oss også, men nå begynner jeg virkelig å føle litt på den "hva hvis dette kommer til å ta flere år"... Er selvfølgelig ikke noe vits å tenke så pessimistisk enda, men har mange i familien som har slitt veldig, så er lett å få de tankene...

Nei, de fleste menn føler seg vel litt beklemt da! :sjenert:

Vi får håpe det! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender masse :klemmer: og :kose: til deg. Vi var heldige og slapp å være i samme situasjon, men tror nok jeg hadde hatt akkurat de samme følelsene som deg hvis det ikke hadde gått så bra.

På tide å starte med utredning da!

Jeg tenker det kanskje er greit å komme alene til første gyntime, også kan du ta opp med gynekologen din hvordan dere skal gjøre det videre. Men du kan kanskje ringe ned til kontoret og høre? Så slipper du å undre deg...

Håper du har fått igjen litt energi nå og at du har en fin mandag :)

Takk, søtingen! :klemmer: Det er på tide nå ja... Dessverre.. Men har hørt mye positivt om han jeg skal til, så håper vi finner ut av ting fort derfra... Har fått time neste uke.

Sikkert greit å ta en telefon ja. De har heldigvis kveldsåpent, så jeg slipper å ringe fra jobb... Får ta det i morgen kveld :)

Energinivået har vært greit nå egentlig, fikk faktisk vasket hele leiligheten i går! Selvfølgelig et lite slag i trynet når jeg begynte å spotte i dag, men synes i allefall det er greit å ha bestilt time, føle at det skjer noe...

Håper du har hatt en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennne... kan ikke lett spotting være festeblødning? :sjenert: ååh jeg krysser sånnn fingrene for dere Lilywhite! Sender babystøv og en klem :klemmer: følger spent med!

Du er søt som beholder troen, men tror nok dessverre ikke det :sjenert: Men har som sagt fått gyn.time neste uke...

Takk for :klem:

:klemmer: litt tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må finne sengen nå sånn at jeg er opplagt til jobb i morgen, men i morgen ser det ut til at jeg blir alene hjemme på kvelden, så da blir det nok en dagbokrunde... God natt :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Leit å høre! Men bra du har fått time hos en bra gynekolog. Noen ganger trenger naturen litt hjelp, og nå er dere i gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse :klemmer: til deg, Lilywhite! Leit å høre at du har begynt å spotte, men kan tenke meg at det blir greit å komme igang med utredning tross alt :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt... :tristbla:

Men, bra at du setter igang tidlig med utredning - det skader jo ikke! Og regner med at du ikke akkurat blir skuffa om du blir gravid av dere selv i løpet av utredningen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre! Men bra du har fått time hos en bra gynekolog. Noen ganger trenger naturen litt hjelp, og nå er dere i gang. :)

:jepp:

:klemmer: litt tilbake på søte Androide :)

Masse :klemmer: til deg, Lilywhite! Leit å høre at du har begynt å spotte, men kan tenke meg at det blir greit å komme igang med utredning tross alt :troest:

Takk :) Jepp! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Takk :):klemmer: litt på deg også!

Så kjipt... :tristbla:

Men, bra at du setter igang tidlig med utredning - det skader jo ikke! Og regner med at du ikke akkurat blir skuffa om du blir gravid av dere selv i løpet av utredningen ;)

Ja... :sjenert:

:jepp: Så tidlig er det vel ikke, er jo et år i desember, + at vi har vært uforsiktige før det og... Men blir godt å komme i gang i allefall :) Hadde ikke skadet å bli :gravid: av seg selv nei :) Hadde vel hoppet i taket av glede begge to tror jeg :hjerte:

:klem: til deg også :)

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ikke så mye tvil om at det er TR som kommer nei... Glemte å tempe i morges, men spottingen har tiltatt, så er rimelig sikker på hva som er i vente...

Har hatt en ganske fin dag i dag egentlig, ser faktisk litt frem til neste uke. Nå har jo jeg hatt en innvendig UL for ikke så mange mnd siden, så spørs om det er så mye nytt for min egen del med det første, hvis ikke de tar blodprøver og sånt i tillegg.. Men har lyst å spørre om en del ting som jeg ikke føler jeg fikk spurt om sist, hun jeg var til i august var så brysk og virket som hun hadde dårlig tid... Jeg lurer f.eks. på om jeg har lite progesteron siden jeg alltid begynner å spotte noen dager før mensen... Har hørt at han her skal ta seg god tid, så det er bra :) Selv om blir litt spesielt å gå til en mann for GU da...

Føler jeg begynner å komme litt mer inn i ting både faglig og sosialt på jobben også, og så har jeg og kjære gått en koselig tur i kveld :)

Nå gikk han akkurat til en kompis, så da skal jeg kose meg med TV-kveld for meg selv :)

Fin tirsdagskveld til dere også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Forstår godt at det er kjedelig når dere prøver og prøver, men ingenting skjer :kose: Er nok godt å få utredet litt :jepp:

Mannlig Gynekolog er nesten bedre enn kvinnelig spør du meg, men jeg har av en eller anne grunn alltid følt at de har vært flinkere og tryggere - Lykke til ihvertfall!

Ha en super dag videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Forstår godt at det er kjedelig når dere prøver og prøver, men ingenting skjer :kose: Er nok godt å få utredet litt :jepp:

Mannlig Gynekolog er nesten bedre enn kvinnelig spør du meg, men jeg har av en eller anne grunn alltid følt at de har vært flinkere og tryggere - Lykke til ihvertfall!

Ha en super dag videre :klem:

Så kjekt at du har litt KG-tid igjen MaiL! :klemmer: Blir godt å komme i gang ja! :) Godt du har god erfaring med mannlige gynekologer, litt beroligende å høre om andres gode erfaringer :)

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig helg :) Trives supergodt på jobb, men merker at det er digg med helg også! Traff kjære i byen etter jobb, og vi gikk på Peppes og så på kino for å se siste Varg Veum-filmen. Fikk kjøpt 4 bursdagsgaver og deler av et par julegaver også, så synes vi var ganske effektive ;)

I morgen skal jeg ta sol og shoppe med en venninne, før det blir to forskjellige bursdagsfeiringer på kvelden :) Søndag har vi ikke noen planer for foreløpig, og det er deilig!

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fin helg :)

Kjedelig at det var TR som kom. Det gjorde den hos meg også. Blir nok bra å få komme på utredning. Det vil jeg også snart.

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fin helg :)

Kjedelig at det var TR som kom. Det gjorde den hos meg også. Blir nok bra å få komme på utredning. Det vil jeg også snart.

Ha en fin kveld :klem:

:jepp:

Kjedelig at TR kom hos deg også :kose:

Bra du koste deg på tur i allefall :) God mandagskveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen var kjempefin, bestefaren til kjære var ett av bursdagsbarna og hadde laget utrolig god middag til oss på lørdagen :) Etterpå bar det videre til et vennepar for bursdagsfeiring der :)

Det eneste som var litt skår i gleden på lørdag var at en i familien spurte om jeg ønsket meg barn til bursdagen (fyller 25 om ikke så lenge)... Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si, vi har jo ikke sagt noe til noen i familien om at vi prøver og har gjort det en stund, men jeg tror svigermor så at jeg ble ganske paff, så hun svarte kjapt at det kunne jo ingen uansett gi meg til bursdagen, og så begynte hun å snakke om noe annet... Men merket at jeg ble litt satt ut... Vet at det ikke er vondt ment, men likevel :sjenert:

I går våknet jeg med litt hodepine, og mistenkte at det var :vin: sin skyld, kjære hadde vært sjåfør kvelden før, så hadde blitt noen glass vin på meg. Så vi la ut på langtur med svigers, men da vi kom hjem og jeg fortsatt var helt skutt skjønte jeg at det ikke kunne være vinen, hadde ikke drukket så mye... Kom meg på jobb i dag, men har hatt hodepine og vært slapp i hele dag... Skjer ofte at jeg føler meg litt uvel rundt TR, nå var den egentlig over i går, men merkelig at nesten alltid når jeg føler meg dårlig så er det ifbm mensen :vetikke:

Kjære var søt og hadde middagen klar til jeg kom hjem i dag da, så jeg har bare slanget meg på sofaen... Håper jeg er frisk til i morgen, for da er det også familiebesøk... Onsdag MÅ jeg være frisk, for da er det GU. Og på torsdag skal vi til et vennepar med en liten en på snart 1 år :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...