Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Bryllupet var utrolig fint! :hjerte: Fredagen ble det litt sightseeing i byen vi var i, før det var "bli-kjent-middag" og uformell stemning om kvelden. Kjempeartig! :) Noen tok seg såpass ut at de måtte reparere litt til frokost, men det var heldigvis ikke noen i vår gjeng :fnise:

Lørdagen gikk vi en tur i nærområdet etter frokost, og slappet litt av før vi måtte pynte oss til vielse og fest. Vielsen var kort, men morsom og rørende! :hjerte: Vi fikk en utrolig god tre-retters middag, med masse festlige taler og fine sanger til. Vi klirret ganske mye med glassene og trampet en del i gulvet, så brudeparet måtte både opp på stolene å kysse hverandre og under bordet å kysse hverandre :ler:

Etter kakene var vi ganske stappmette, men vi fikk likevel vrikket litt på dansefoten til musikk fra stereoanlegg. Utpå natten gikk vi over til gitarspilling, utrolig koselig! :) La oss vel ikke før kl 0330, så det var greit å få den ekstra timen med søvn ;)

Vi var litt slitne i dag, så det var godt å bli hentet av svigers da vi landet på flyplassen i ettermiddag :)

Håper dere har hatt en fin helg alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en veldig koselig bryllupshelg! Merkelig hvordan noen alltid skal ta den helt ut.. Drikke så mye dagen før bryllupet at man må reparere til frokost? Ja ja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en deilig helg. Jeg elsker bryllup, så er så skuffet fordi ingen i vennegjengen har giftet seg i år :fnise: Neste år skal vi heldigvis i minst ett bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at dere hadde en fin helg østpå! Bryllup er så koselig! :rodmer: Jeg får også lyst til å gifte meg en gang til innimellom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at dere har kost dere masse :jepp: og det hørtes ut som et fint bryllup :rodmer:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en veldig koselig bryllupshelg! Merkelig hvordan noen alltid skal ta den helt ut.. Drikke så mye dagen før bryllupet at man må reparere til frokost? Ja ja... ;)

Det var det! :hjerte: Hehe, det kan du si.. Synes det er litt halvpatetisk jeg også, men så lenge det ikke var noen av de jeg kjente så var det litt morsomt også :fnise:

Det hørtes ut som en deilig helg. Jeg elsker bryllup, så er så skuffet fordi ingen i vennegjengen har giftet seg i år :fnise: Neste år skal vi heldigvis i minst ett bryllup!

Jepp :Nikke: Jeg elsker bryllup jeg også, det finnes dager hvor jeg fantaserer om å gi opp karrieren min og bli bryllupsplanlegger :fnise: Vi skal også i minst ett bryllup neste år, så begynner å komme seg med gifteriene nå ;)

Godt å høre at dere hadde en fin helg østpå! Bryllup er så koselig! :rodmer: Jeg får også lyst til å gifte meg en gang til innimellom :fnise:

Ja :hjerte: Godt jeg ikke er alene! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en veldig trivlig helg! Håper du har en fin mandag :klem:

Fin helg og fin mandag :) Og en fin uke i det hele tatt, men fortsatt veldig travel, så merker at det ikke blir så mye KG-tid :sjenert:

Kan tenke meg at dere har kost dere masse :jepp: og det hørtes ut som et fint bryllup :rodmer:

Det var nydelig :hjerte: Håper hytteturen var bra også! :)

Hei Lilywhite!

Lenge siden sist! :klemmer:

Håper alt står bra til!

Lenge siden ja, får håpe vi får tid til å være litt mer på KG fremover begge to ;)

Alt er bra her :) Bortsett fra at jeg gjerne vil være :gravid: da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var plutselig hele uken gått uten at jeg har fått vært innom! Har vært med venninner og familie etter jobb hver dag, så da blir det lite KG-tid...

Bare rett innom for å ønske alle en god helg, og for å fortelle at tempen har holdt seg jevnt på akkurat 37, 00 de siste dagene, noe som er 0,3 til 0,4 grader høyere enn det pleier å være etter EL! :hoppe: Har vært prøver for lenge til å være altfor entusiastisk, men håper det kan være et tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for stabil høy temp., og krysser fingrene for deg. Håper dette er gangen!

Riktig god helg :klemmer:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for stabil høy temp., og krysser fingrene for deg. Håper dette er gangen!

Riktig god helg :klemmer:

Takk :) Er faktisk trøtt og har litt stikninger også, men er ikke så godt å si om det er innbilt eller hva... Er en stund siden jeg har følt noe særlig symptomer nå da, men er vel bare å smøre seg med tålmodighet og se... Vurderte å kjøpe graviditetstest i dag, men er jo litt tidlig enda, så venter nok til IKM...

God helg til deg også! :klemmer:

Spennende med høyere temp! :hoppe::popcorn:

Ja, det er det! Bare orker ikke bli altfor giret, har blitt skuffet av symptomer og tegn før... Har ikke sagt noe til mannen heller, er ikke vits å gire han opp unødig heller...

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg hjulpet en venninne av en venninne med masteroppgaven ved å være med henne på museum og fortelle hva jeg syntes om det. Det var litt artig :) Og kjekt å kunne være til hjelp.

Etterpå møtte jeg kjære i byen og vi kjøpte de første julegavene. Var i lekebutikk og kjøpte gave til en søt vi kjenner, og tror vi begge tenkte på når vi skal kjøpe gave til vår egen :hjerte: Men koselig uansett...

I kveld skal jeg og kjære bare være hjemme og slappe av sammen, og det trenger jeg, for jeg er helt utrolig trøtt... Det kan selvfølgelig være et tegn, men det kan også bare være at jeg har så utrolig mye å gjøre... Har blant annet vært med en venninne med baby, spist middag hos besteforeldrene mine og vært på shopping med en annen venninne, så har vært koselige ettermiddager :)

I morgen er det cupfinale, så da skal vi også til en kompis og se kampen. Skulle liksom rundvaske leiligheten denne helgen, men har verken hatt tid eller ork foreløpig, får satse på at jeg har energi til det etter kampen i morgen, enten det er i gledesrus eller i sinne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tretthet,stigninger og stikninger kan jo være et tegn :lur:

Jeg har også hatt stikninger i dag. Rart hvordan jeg går å kjenner på alle mulige symptomer. Det er så vanvittig spennende disse dagene før IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg begynt å spotte :sukk: Har aldri hatt så jevn høy temp etter EL før de syklusene jeg har registert temp, men har likevel ikke noe håp om at det skal være noe, jeg begynte å spotte akkurat denne dagen forrige syklus også :sjenert:

Er bare så drittlei nå! Har prøvd å slappe av og ikke tenke så mye på det, og føler det har funket bra de to siste månedene, men (surprise surprise) det hjelper jo ikke! :kjefte:

Halve videregåendeklassen min har fått unger nå, og en del av det er sånn "oisann, jeg ble visst gravid", kjenner jeg blir litt grønn selv om jeg ikke burde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt time hos en privat gynekolog jeg fant på nettet og som har blitt anbefalt på diverse forum. Har lest flere steder på nettet at det er viktig at mannen blir dratt inn på et tidlig stadie, da han ofte er den siste som blir sjekket... Bør han være med til gyn eller får han bare henvisning av min gyn? Kan se for meg at han synes det er litt flaut å være med inn til gyn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...