Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Heisann og velkommen hjem!! Den TR'en kan ta seg en lang tur på et kosteskaft, :kosteskaft : det skulle jo være argentinababy! :kjefte :

men veldig koselig å høre om turen deres da, blir rastløs i reisefoten selv her :fnise : håper på at det sitter en liten spire for dere denne perioden og om ikke, at Mr. Doctor kan komme med noe fornuftige og fruktbare råd.

Heelt hakeslepp for mannens - 7kg forresten! Har en lettbrusavhengig mann selv, men han mener det må være vrøvl at man blir mindre sulten av å droppe lettbrusen, men jeg har lest det et sted og mannen din er jo beviset :opplyser :

Takk :):fnise: litt for meg selv her, helt enig i at TR kan skaffe seg et kosteskaft!

Får håpe det ikke er så mye som skal til for å hjelpe oss til å få spiren til å sitte nei! Hvis det bare står på meg så forstod jeg det sånn at det skulle være relativt lett å fikse med tabletter, men hvis han har nedsatt kvalitet og så blir det vel straks verre :sjenert: Men den tid, den sorg! Får prøve å være positivt innstilt til vi vet noe mer :)

Du får si det til din mann ja ;) Jeg har hatt store problemer med å overbevise han selv, men nå fant han plutselig ut at han skulle slutte... Tror det var både med tanke på sin egen helse, og ifht å være et godt forbilde for fremtidige barn :) Jeg vokste opp med at man kun fikk brus lørdag og kanskje fredag kveld, og da delte hele familien 1,5 liter, har tenkt å kjøre samme linjen selv, og da er det ikke så greit med en pappa som drikker brus hele tiden :sjenert: Får håpe din kommer på bedre tanker også før knøttet blir større ;)

Mange flotte bilder på fb. :jepp: Ser ut som en fantastisk opplevelse!

Ja, det er litt skummelt å være fersking, men bra du trives med utfordringene. :) Deilig med kort jobbuke og bryllup da. :hjerte:

Ser du har travle tider du også. Da får dere jo tankene litt bort fra prøvingen, og ventingen går fortere. Men jeg håper virkelig det er deres tur nå snart. :klemmer:

Takk :) Det var en opplevelse for livet :)

Ja, dagene flyr, men så fort jeg ikke har noe å gjøre på er tanken på baby der... Begynner også å bli lei mas fra familie og meninger fra andre om når vi bør få barn, som om det bare er noe vi kan knipse med fingrene og få akkurat når vi har "bestilt" det :sjenert: Er jo koselig at de er interessert, men det kan bli litt mye... Har jo ikke sagt noe til noen i familien, utenom min søster...

Kort jobbuke er digg ja :) Gleder meg skikkelig til bryllupet, har kjøpt meg nye sko og ny kjole også, så jeg kan føle meg skikkelig fin :fnise:

Koselig å ha dere søtingene her inne som krysser fingrene for oss i allefall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi prøvde 5mnd i fjor,men ble enige om å drøye det til etter sommeren når det ikke klaffet. Så tja vet ikke helt hvordan jeg skal regne på det. Men er på pp3 nå da så kan vel ikke klage heeelt enda. Saken er vel at jeg et veldig utålmodig siden jeg har venta noen år på at mannen skal bli klar :sjenert: derfor føles det som vi har prøvd så mye lengre enn vi egentlig har..

Heier på dere for klaff denne mnd slik at dere slipper legetime :duskedame:

Så ikke denne før nå, holdt på å svare Evelita og Muffin, og så plutselig var mannen ferdig med middagen, og da fikk jeg ikke skrevet ferdig til dem før nå :)

Skjønner veldig godt utålmodigheten din, har det på samme måte selv! Hvis du ikke har vært på GU før så kan det sikkert være en idé å ta seg en tur i allefall... Men hvis dere venter til over jul så begynner dere jo å nærmere dere et år dere også... Men du skal jo bli :gravid: før den tid ;) Får håpe vi slipper å ringe legen begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært hos GU, men hos fastlegen for livmorhalsprøve for 1 år siden. Da spurte jeg i samme slengen om graviditet og da sa hun at alt såg fint ut og at det ikke skulle være noe i vegen for at jeg kunne bli gravid. Men aner jo ikke forskjell på GU og en slik undersøkelse hos legen jeg da :sjenert: Ja tenker at etter jul tar jeg kontakt med legen :jepp: men håper jo det skjer ting før det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært hos GU, men hos fastlegen for livmorhalsprøve for 1 år siden. Da spurte jeg i samme slengen om graviditet og da sa hun at alt såg fint ut og at det ikke skulle være noe i vegen for at jeg kunne bli gravid. Men aner jo ikke forskjell på GU og en slik undersøkelse hos legen jeg da :sjenert: Ja tenker at etter jul tar jeg kontakt med legen :jepp: men håper jo det skjer ting før det da :)

Bra at alt så normalt ut hos legen :) Da jeg var til GU kjente hun utvendig på livmoren og tok UL. Det var ved hjelp av UL hun så at jeg hadde litt mange eggposer... Så man får gjerne vite litt mer da.. Men jeg har jo f eks ikke tatt blodprøve for å se om jeg har EL og om jeg har hormonforstyrrelser, det er vel noe de kommer til å gjøre hvis vi skal videre til ordentlig utredning... Men enn så lenge får vi slå oss til ro med de svarene vi har begge to :) Er jo normalt at det kan ta inntil ett år, så gjelder vel kanskje å ikke stresse for mye, selv om det er lettere sagt enn gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det enda bare vært litt lettbrus :sjenert: Jeg er nok som din mann var, ganske så avhengig. I tillegg liker jeg sjokolade og alt annet som er godt - "Everything I love is either immoral, illegal or fattening" - iallefall #1 og #3 :gjeiper: Men jeg skal jo inn i bikini om bare en liten måned, så det hadde jo ikke skadet med et lite forsøk på den smale sti i det minste!

Iallefall bra at han klarte det, og en fin gest om å være et godt forbilde for barna deres! Håper det klaffer denne måneden, slik at dere slipper å kontakte legen!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det enda bare vært litt lettbrus :sjenert: Jeg er nok som din mann var, ganske så avhengig. I tillegg liker jeg sjokolade og alt annet som er godt - "Everything I love is either immoral, illegal or fattening" - iallefall #1 og #3 :gjeiper: Men jeg skal jo inn i bikini om bare en liten måned, så det hadde jo ikke skadet med et lite forsøk på den smale sti i det minste!

Iallefall bra at han klarte det, og en fin gest om å være et godt forbilde for barna deres! Håper det klaffer denne måneden, slik at dere slipper å kontakte legen!

:kose:

Tydeligvis mange som sliter litt med lettbrusen... Likte sitatet ditt da :fnise: Skal ikke akkurat sitte på min høye hest da, liker jo masse som er usunt jeg også, men prøver å skjerpe meg hele tiden da :gjeiper: Det å skulle inn i bikini kan jo være en fin motivasjonsfaktor... En stund i allefall :fnise:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var det endelig utslag på EL-testen! :hoppe: Vet jo at det ikke er noen garanti for at jeg faktisk har EL, men litt deilig likevel :) Mannen er heldigvis i litt bedre form allerede, så det ble lagt inn litt aksjer i går :fnise: Har planer om :sengekos: i dag og i morgen også, så da skal det i allefall ikke stå på oss ;)

Ha en fin dag jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Lengelenge siden jeg har vært her inne nå. :sjenert:

Jeg kan vel ikke annet enn å :duskedame: for at all :humpe: gjør utslaget. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdrag utført! :ler: Hehe... Høres veldig pliktmessig ut nå, men litt :sengekos: skader jo aldri ;)

Før i dag var jeg og spiste middag med noen venninner, og snart skal jeg og kjære se "I kveld med Ylvis", så det har vært en fin dag :) Greide til og med å være tidlig på jobb i dag, takket være at jeg la meg kl 22 i går!

Håper dere har hatt en fin kveld også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: du er herlig Lilywhite ;)

Vi reiser på hyttetur denne helga så er innom for å ønske deg en god helg!! :klem: Lykke til med prøving i helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: du er herlig Lilywhite ;)

Vi reiser på hyttetur denne helga så er innom for å ønske deg en god helg!! :klem: Lykke til med prøving i helga ;)

:fnise: Litt morsomt må man jo ha det ;) Kooos dere på hyttetur, og god helg til deg også! :) Lykke til med prøving dere også :lur:

Hurra for EL og :sengekos: ! :) Det er den beste delen av prøveperioden, tross alt :fnise:

:jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kofferten pakket for en tur østpå i bryllup i helgen :hjerte: Flyet går allerede kl 08 i morgen tidlig, så tror jeg må legge meg nå hvis det skal bli både :sengekos: og skjønnhetssøvn! :sovne::fnise:

Ønsker dere en god helg alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DA(!) har jeg endelig fått tittet gjennom alle de fantastiske bildene deres fra turen! Så ut som dere har fått sett utrolig mye flott, nytt og spennende og kost dere med god mat og drikke og trivelige folk :)

Råimponert over mannen din sin vektnedgang! :daane: Men det støtter jo egentlig bare ideen om at det er små, men viktige forandringer som skal til!

Det der med hvordan man skal gjøre det med brus vil bli et dilemma hos oss også. Egentlig ikke så mye med brusen kanskje, begge er enig om at det kun skal være i helgene. Men jeg synes det er viktig at barna ikke alltid skal få noe søtt i munnen hver gang de vil ha noe å drikke, altså er jeg for vann og litt mot saft (selv om er lett saft - gir jo allikevel en kunstig sukkeropplevelse og lurer dermed hjernen). Kjære er veldig for saft, så dette her kan bli en lang og god diskusjon... :tongue:

Kos deg masse med bryllupsfest i helgen! :hoppendeglad: også håper jeg det klaffer for dere denne perioden, nå som eggene dine har fått vært og luftet seg litt ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA(!) har jeg endelig fått tittet gjennom alle de fantastiske bildene deres fra turen! Så ut som dere har fått sett utrolig mye flott, nytt og spennende og kost dere med god mat og drikke og trivelige folk :)

Råimponert over mannen din sin vektnedgang! :daane: Men det støtter jo egentlig bare ideen om at det er små, men viktige forandringer som skal til!

Det der med hvordan man skal gjøre det med brus vil bli et dilemma hos oss også. Egentlig ikke så mye med brusen kanskje, begge er enig om at det kun skal være i helgene. Men jeg synes det er viktig at barna ikke alltid skal få noe søtt i munnen hver gang de vil ha noe å drikke, altså er jeg for vann og litt mot saft (selv om er lett saft - gir jo allikevel en kunstig sukkeropplevelse og lurer dermed hjernen). Kjære er veldig for saft, så dette her kan bli en lang og god diskusjon... :tongue:

Kos deg masse med bryllupsfest i helgen! :hoppendeglad: også håper jeg det klaffer for dere denne perioden, nå som eggene dine har fått vært og luftet seg litt ;)

:hug:

Så koselig at du har fått sett gjennom bildene :) Det var en herlig tur, savner litt å være der nede, og skal definitivt ned igjen! :)

Mannen er kjempeflink :rodmer:

Er vel naturlig at man er litt uenig om barneoppdragelse og også hva som er greit og ikke ifht kosthold. Ser heldigvis ut til at mannen og jeg stort sett er enige, men blir vel noen diskusjoner her etterhvert også :fnise: Får håpe dere kommer til en løsning dere kan leve med dere også, dere har heldigvis litt tid på dere til lille M blir så stor at det er en aktuell problemstilling :)

Bryllupet var kjempefint :hjerte: Fikk nesten lyst å gifte meg en gang til! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...