Pasjonsblomst Skrevet 19. september 2011 #661 Del Skrevet 19. september 2011 krysser fingrene for made in argentina... Men vær snill, ikke tenk FOR mye på babylaging når dere er dere.. tenk på kjærlighet, romantiskk og avslapning... det er jo ferie, ikke hardt arbeid! lydisolerte hodetelefoner er herlig... . heldig du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. september 2011 #662 Del Skrevet 19. september 2011 Høres ut som du har hatt en fin og innholdsrik helg! Er kofferten ferdig pakket ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 19. september 2011 #663 Del Skrevet 19. september 2011 Fredag er jo kjempesnart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 20. september 2011 #664 Del Skrevet 20. september 2011 Ååh nå nærmer det seg Argentinatur! Så spennende Jeg er helt overbevist om at det ligger en made-in-Argentina baby i magen din når dere kommer hjem. Er litt enig med Aurelia over her da, ikke noe stress nå! Bare kos og romantikk og så sitter den Krysser alle fingrer og tær i alle fll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 20. september 2011 Forfatter #665 Del Skrevet 20. september 2011 krysser fingrene for made in argentina... Men vær snill, ikke tenk FOR mye på babylaging når dere er dere.. tenk på kjærlighet, romantiskk og avslapning... det er jo ferie, ikke hardt arbeid! lydisolerte hodetelefoner er herlig... . heldig du er! Takk Vi kommer helt sikkert ikke til å tenke like mye på det som til vanlig, men utfordringen blir som sagt å få privatliv til siden vi sannsynligvis deler rom med venninnen min i den fruktbare perioden En annen venninne foreslo å bare be venninnen min ta seg en tur ut, men det blir kanskje litt vel kleint, så da er spørsmålet om vi tør å gjøre det mens hun er i dusjen e.l. :gjeiper: Høres ut som du har hatt en fin og innholdsrik helg! Er kofferten ferdig pakket ennå? Kofferten er så ferdigpakket som den kan bli, mangler stort sett bare toalettsaker oppi der nå! litt på deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 20. september 2011 Forfatter #666 Del Skrevet 20. september 2011 Fredag er jo kjempesnart! Jeg vet! Om 3 døgn er vi i luften over Atlanteren! Håper å komme hjem i samme tilstand som deg, heldiggrisen Gratulerer igjen! Ååh nå nærmer det seg Argentinatur! Så spennende Jeg er helt overbevist om at det ligger en made-in-Argentina baby i magen din når dere kommer hjem. Er litt enig med Aurelia over her da, ikke noe stress nå! Bare kos og romantikk og så sitter den Krysser alle fingrer og tær i alle fll Holder på å gå ut av mitt gode skinn, gleder meg sånn! Så søt du er! Håper du har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 20. september 2011 Forfatter #667 Del Skrevet 20. september 2011 Glemte å veie meg i morges, så får ta det i morgen tidlig Har vært på besøk hos besteforeldrene mine i dag, koselig Har også vært på kino med en venninne og sett "Midnight in Paris". Litt småkoselig film, men ikke sånn superbra... Hadde egentlig tenkt å se "Få meg på for faen", men viste seg at vi hadde bommet på tiden... Da jeg kom hjem var det vorspiel for mannen og noen kompiser her... De er på byn nå, så jeg er alene hjemme og planlegger å finne sengen snart Har ikke rukket så mange dagbøker i kveld, satser på å stikke innom resten i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 21. september 2011 #668 Del Skrevet 21. september 2011 God morgen Innom en liten tur før jeg stikker på jobb. Det er koselig å besøke besteforeldre:) mine bor så langt unna så det er ikke så ofte jeg får besøkt de. Du minner meg på at det måå jeg bare få til i løpet av Oktober:) "Midnight in Paris" er en koselig film,litt rar men.. Ønsker deg en fin tirsdag dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. september 2011 #669 Del Skrevet 21. september 2011 god morgen! En liten morgenvisitt før morgenmøtet... Syns ikke det er noe i veien for at du kan be venninnen din om litt privatliv jeg. Kanskje ikke hver dag, men ellers tror jeg de fleste vil vise forståelse Gøy med ferdigpakket koffert! bare 2 dager nå! Ha en riktig fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2011 #670 Del Skrevet 21. september 2011 Du har sikkert sagt det før, men hvor lenge blir du borte? Så spennende å reise så langt! God tur! Er forresten sikker på at du og mannen får til litt bare dere er litt kreative... Kan vel bare gi det hele en ekstra piff det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 21. september 2011 #671 Del Skrevet 21. september 2011 Innom og kjenner på reisefeberen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. september 2011 Forfatter #672 Del Skrevet 21. september 2011 God morgen Innom en liten tur før jeg stikker på jobb. Det er koselig å besøke besteforeldre:) mine bor så langt unna så det er ikke så ofte jeg får besøkt de. Du minner meg på at det måå jeg bare få til i løpet av Oktober:) "Midnight in Paris" er en koselig film,litt rar men.. Ønsker deg en fin tirsdag dag! Jeg får vel heller si god kveld/god natt Det er kjempekoselig med besteforeldre ja! Skal opp til dem i morgen også tror jeg, har jo litt god tid nå om dagene Jeg har alltid bodd nært mine, og det er jeg veldig glad for! Filmen var litt koselig, men litt rar som du sier Håper du har hatt en fin onsdag du også! Godt det ikke bare er jeg som surrer med dagene, jeg trodde det var onsdag og veiedag i går, men da var det jo tirsdag god morgen! En liten morgenvisitt før morgenmøtet... Syns ikke det er noe i veien for at du kan be venninnen din om litt privatliv jeg. Kanskje ikke hver dag, men ellers tror jeg de fleste vil vise forståelse Gøy med ferdigpakket koffert! bare 2 dager nå! Ha en riktig fin dag God kveld Hehe, neida, må vel kunne be henne la oss være i fred litt, bare litt kleint hvis det er veldig obvious at det er fordi vi skal Hehe... Ellers må vi nesten begynne å lete etter andre steder hvor vi kan gjøre det Jeg er alltid veldig pysete på sånt da Ja, nå er det ikke lenge igjen! Har en liste med de siste tingene jeg må ordne i morgen, og kommer garantert til å glemme noe! Det meste kan heldigvis kjøpes eller ordnes av andre hvis det er krise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. september 2011 Forfatter #673 Del Skrevet 21. september 2011 Du har sikkert sagt det før, men hvor lenge blir du borte? Så spennende å reise så langt! God tur! Er forresten sikker på at du og mannen får til litt bare dere er litt kreative... Kan vel bare gi det hele en ekstra piff det! Blir borte ca to og en halv uke! Gjett om det skal bli godt å komme seg ned i varmen nå som jeg har vært hjemme i regnet hele sommeren og det virkelig pøser ned utenfor vinduet nå også... Det var det å være kreativ ja, jeg er som sagt litt pysete når det gjelder å bli oppdaget, så vi får se Kan jo "tilfeldigvis" sende venninnen min ut på et ærend Innom og kjenner på reisefeberen! Så koselig Akkurat nå er jeg nesten litt glad for at jeg ikke er gravid, for da hadde jeg nok bekymret meg halvt ihjel over flyturen, toxoplasmose, malaria ++, men håper å komme hjem til to blå da Du får kose deg her hjemme med lille spiren i magen så lenge i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. september 2011 Forfatter #674 Del Skrevet 21. september 2011 Surret med dagene i går, var jo ikke veiedag da... Var det i dag, men i dag hadde vi overnattingsbesøk av en kompis og sov lenge, så ble ikke til at jeg veide meg i morges heller... Lover å rapportere i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. september 2011 Forfatter #675 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Vi hentet forresten besteforeldrene til kjære på flyplassen i dag etter at de kom hjem fra utenlandstur. Kjære sa et eller annet om at folk i Vest-Europa i dag gjerne ventet til de ble 30 med å få barn (i forbindelse med en diskusjon om utdanning, verdensøkonomi osv), og så sa bestefaren at han ikke ville vente i 3 år til... Kjempekoselig at alle har så lyst til at vi skal få barn, men igjen får jeg litt lyst til å si noe om at vi prøver så godt vi kan Prøvde å si i en litt lett tone at vi ikke fikk håpe det ble så lenge til... Endret 21. september 2011 av Lilywhite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 22. september 2011 #676 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Det skuffer meg å se så mange krasse og nedlatende kommentarer som det er i denne tråden. Vi snakker om noe av det som definerer en som kvinne, og her rakker kvinner ned på kvinner. Hjelper til med å ødelegge andre kvinners selvbilde og forhold til egen kropp. Jeg skjems av innholdet i denne tråden. God tur!! Håper dere koser dere maks og topp! Og at dere kommer hjem med en ekstra souvenir Reisebrev ønskes (og kreves! ) det kan nemlig hende at reisemålet ditt blir mer aktuelt for meg i nærere fremtid enn jeg tidligere hadde antatt Endret 22. september 2011 av Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. september 2011 Forfatter #677 Del Skrevet 22. september 2011 God tur!! Håper dere koser dere maks og topp! Og at dere kommer hjem med en ekstra souvenir Reisebrev ønskes (og kreves! ) det kan nemlig hende at reisemålet ditt blir mer aktuelt for meg i nærere fremtid enn jeg tidligere hadde antatt En liten feil-quote der eller? Føler ikke dagboken min rakker ned på kvinner? :gjeiper: Åh, ekstra souvenir! For en søt måte å si det på Skjønne Androide Oj, så spennende! Fortell, fortell! Argentina virker helt fantastisk da, så jeg tror jeg kan si på forhånd at vi neppe blir skuffet, noen av oss Men skal så klart gi update når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. september 2011 Forfatter #678 Del Skrevet 22. september 2011 Veide meg i dag, ned 0,6 Går litt treigere nå enn i starten, for er ikke alltid like flink å følge lavkarbo når jeg er på besøk og sånt, men går fremover i allefall Så da må jeg bare passe på å ikke ødelegge alt på ferie Har tenkt å holde meg unna iskrem siden den visstnok ofte ikke er pasteurisert i Argentina, og sjokoladen er visstnok dårlig der borte i følge min søster, så da er det i allefall to fristelser å stryke av listen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. september 2011 #679 Del Skrevet 22. september 2011 Nå nærmer det seg avreise her! Ønsker dere en fantastisk tur med mange fine opplevelser! Gleder meg til å høre om turen (og se bilder på fb) når dere kommer hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 22. september 2011 #680 Del Skrevet 22. september 2011 En liten feil-quote der eller? Føler ikke dagboken min rakker ned på kvinner? :gjeiper: Åh, ekstra souvenir! For en søt måte å si det på Skjønne Androide Oj, så spennende! Fortell, fortell! Argentina virker helt fantastisk da, så jeg tror jeg kan si på forhånd at vi neppe blir skuffet, noen av oss Men skal så klart gi update når jeg kommer hjem Hæ?! Nå skjønner jeg ingenting, den quoten var ikke der da jeg postet i går, og jeg så etter en ekstra gang fordi jeg måtte rette opp i et par skrivefeil. Kan ikke huske at jeg hadde tenkt til å svare på det innlegget i det hele tatt Så hvor den kommer fra vet jeg ikke, men jeg føler ikke at dagboken er spesielt kvinnefiendtlig altså! Argentina virker helt fantastisk! Nå skal ikke jeg ha altfor store forhåpninger, men det kan hende at mannen skal på tjenestereise dit. Han sa han kunne reise iallefall, så lenge han fikk med seg kona. Så får vi se hva som skjer. Og i mellomtiden må dere ha en fantastisk tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå