Lilywhite Skrevet 14. september 2011 Forfatter #641 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg får ikke sove, er såååå giret før vi skal dra, og enda er det over en uke igjen! Har vasket barneklærne og begynt å pakke, blir spennende! Har også handlet ting til min søster i dag. Skal ha med meg smør, brunost, brun saus, sjokolade, lakris, smågodt, norsk flagg og ordliste bort. Så begynner å lure på hvordan jeg skal få plass til alt i bagasjen! Siste dag på jobb i morgen, blir litt trist... Vet jo at de har vært fornøyd med meg, men at de ikke har oppgaver til meg eller budsjett til å la meg fortsette akkurat nå... Håper det ikke blir for lenge før jeg får en ny mulighet Tror det hjelper litt på at jeg drar på ferie nå, da føler jeg liksom ikke at jeg blir arbeidsledig sånn sett... Blir nok verre når jeg kommer hjem, med mindre noe ordner seg i løpet av den nærmeste uken Får vel gjøre et forsøk på å finne sengen nå, tar en dagbokrunde i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. september 2011 #642 Del Skrevet 14. september 2011 Håper du fikk sove til slutt! Lykke til med siste arbeidsdag! Det er forresten lov å ha litt reisefeber når man skal ut på et sånt eventyr som du skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. september 2011 #643 Del Skrevet 16. september 2011 Håper siste arbeidsdag ble en god avslutning og ønsker deg en riktig god helg! Kos deg med sommerfugler og forberedelser til reise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. september 2011 #644 Del Skrevet 16. september 2011 Håper siste arbeidsdag gikk fint. Synd de ikke har mulighet til å forlenge vikariatet ditt, men det dukker nok snart opp noe nytt og spennende for deg. Skjønner godt at du gleder deg til å reise! Hvor lenge skal dere være der? Kos deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 16. september 2011 #645 Del Skrevet 16. september 2011 En god til deg for siste arbeidsdag. Synd at det ikke var mulighet for forlengelse av vikariatet. Ordner seg nok skal du se Hva kunne du tenke deg å jobbe med? Ha ei superdumper helg! Lykke til med pakkingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. september 2011 Forfatter #646 Del Skrevet 16. september 2011 Håper du fikk sove til slutt! Lykke til med siste arbeidsdag! Det er forresten lov å ha litt reisefeber når man skal ut på et sånt eventyr som du skal Fikk sove til slutt ja Takk, var vemodig å slutte Men dukker forhåpentligvis opp noe nytt snart, en kollega har blant annet lagt inn et godt ord for meg et sted, så får vi se om det kan føre noen vei Ja, det blir sååå spennende å dra! Håper siste arbeidsdag ble en god avslutning og ønsker deg en riktig god helg! Kos deg med sommerfugler og forberedelser til reise! ul Ja, ble mye rydding og avskjeder, men det gikk greit... Skulle egentlig treffe en venninne etter jobb i går, men var så sliten at det ble rett hjem til sofaen og kjære Takk, koser meg masse med det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. september 2011 Forfatter #647 Del Skrevet 16. september 2011 Håper siste arbeidsdag gikk fint. Synd de ikke har mulighet til å forlenge vikariatet ditt, men det dukker nok snart opp noe nytt og spennende for deg. Skjønner godt at du gleder deg til å reise! Hvor lenge skal dere være der? Kos deg i helgen! Får si som jeg har hørt fra andre: Når en dør lukkes åpnes en annen... Får håpe det stemmer Vi blir borte i 2 og en halv uke En god til deg for siste arbeidsdag. Synd at det ikke var mulighet for forlengelse av vikariatet. Ordner seg nok skal du se Hva kunne du tenke deg å jobbe med? Ha ei superdumper helg! Lykke til med pakkingen Ja, det var dumt, for jeg trivdes godt... Får håpe du har rett Akkurat nå er jeg bare sjeleglad om jeg får en relevant jobb... Hvis jeg skal gå veldig i detalj får jeg heller sende deg en PM (tar det senere i såfall), men kan si såpass at jobben jeg har hatt nå har fått øynene mine opp for et fagfelt jeg kanskje ikke så for meg at jeg skulle jobbe med under studiene. Har tatt valgfag i noe jeg kanskje har aller mest lyst å jobbe med, men holder som sagt alle muligheter åpne nå om dagen God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. september 2011 Forfatter #648 Del Skrevet 16. september 2011 I dag har jeg hatt en herlig dag med en venninne og den minste gutten hennes på 2 måneder Han gråt litt innimellom, men roet seg fint hos meg to ganger, og det var skikkelig kjekt Venninnen min sa jeg kledde å holde en liten baby... Håper virkelig det blir vår tur snart Var med å hente eldste i barnehagen også, koselig Har vært nydelig vær i dag, og siden mannen er ute med jobben har jeg vært hos en annen venninne og spist biff, sett Idol og skravlet i kveld Koselig... Det er denne venninnen som skal være med til Argentina, så vi har kjøpt antibac, Imodium og Paracet i dag, så da tror jeg reiseapoteket begynner å bli komplett Er masse jeg må huske å gjøre før jeg drar, blant annet å omadressere avisen og fjerne regionsperren på kortet mitt... Men nå får jeg vel prøve å finne sengen, opp til og café med venninner i morgen, før vi skal feire mamma sin bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. september 2011 #649 Del Skrevet 17. september 2011 Ja, det dukker nok snart opp noe nytt. Kjekt at noen legger inn gode ord for deg. Så koselig med babykos da. Kos deg med shopping, venninner og bursdagsfeiring i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 18. september 2011 #650 Del Skrevet 18. september 2011 Herlig med babykos! Har hørt at det skal være bra for prøvingen å omgås litt med søte små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 18. september 2011 Forfatter #651 Del Skrevet 18. september 2011 Ja, det dukker nok snart opp noe nytt. Kjekt at noen legger inn gode ord for deg. Så koselig med babykos da. Kos deg med shopping, venninner og bursdagsfeiring i dag. Satser på det Ja, det var helt utrolig koselig å være med venninnen min og sønnen hennes Dagen i går var også kjempefin, fikk shoppet det meste av det jeg hadde igjen å kjøpe til turen, og pappa laget en helt nydelig tre-retters middag med bacondadler og avocadomos til forrett, lam med myntegelé, poteter, sopp og squash til hovedrett og sjokoladefondant til dessert Herlig med babykos! Har hørt at det skal være bra for prøvingen å omgås litt med søte små Ja, kunne godt vært med han lengre Men vi avtalte at det ikke skulle bli så lenge til neste gang i allefall da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 18. september 2011 Forfatter #652 Del Skrevet 18. september 2011 I dag har jeg fått vasket to maskiner med klær, ryddet og pakket litt, registrert meg på Nav osv, så fått gjort en del Har også vært på konsert og sett en av våre beste venner spille, han er bare så flink! Nå skal vi spise middag og slappe av med en film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. september 2011 #653 Del Skrevet 18. september 2011 wow, for en effektiv søndag! nyt resten av kvelden! Fikk litt lyst å se en god film, jeg også..i min kjæres amrkrok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 18. september 2011 Forfatter #654 Del Skrevet 18. september 2011 wow, for en effektiv søndag! nyt resten av kvelden! Fikk litt lyst å se en god film, jeg også..i min kjæres amrkrok. Takk Har vært en kjempefin kveld Varg Veum-film og kjærestekos Håper det ble en koselig filmkveld for dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 18. september 2011 #655 Del Skrevet 18. september 2011 Søndagsfilm i høstværet høres veldig koselig ut Hos meg er det i hvert fall skikkelig høstregn nå, og da er det ekstra koselig å sitte inne med stearinlys og film på en søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 19. september 2011 #656 Del Skrevet 19. september 2011 Hei på deg kjære Lilywhite! Vil gjerne følge deg videre i prøvetiden, og legger derfor inn en liten hilsen her:) Vi er også prøvere på 23 og 24 år, og har nettopp begynt, og gledes oss veldig til tiden fremover Leste det med jobben, det var synd at det ikke ble forlenget men som du selv sier: Lukkes en dør, åpnes en annen;) Så gøy med ferie, kos dere massemasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 19. september 2011 Forfatter #657 Del Skrevet 19. september 2011 Søndagsfilm i høstværet høres veldig koselig ut Hos meg er det i hvert fall skikkelig høstregn nå, og da er det ekstra koselig å sitte inne med stearinlys og film på en søndag. Ja Det er skikkelig høstvær her også, skal pøsregne hele uken, så gjett om jeg gleder meg til å komme ned i solen snart! Hei på deg kjære Lilywhite! Vil gjerne følge deg videre i prøvetiden, og legger derfor inn en liten hilsen her:) Vi er også prøvere på 23 og 24 år, og har nettopp begynt, og gledes oss veldig til tiden fremover Leste det med jobben, det var synd at det ikke ble forlenget men som du selv sier: Lukkes en dør, åpnes en annen;) Så gøy med ferie, kos dere massemasse! Så kjekt med et nytt fjes i dagboken min Spennende å være prøvere ja! Jeg begynner jo å kjenne litt på frustrasjonen også da Får krysse fingrene for at vi går vinteren i møte med -mager begge to En venninne av meg var i allefall overbevist om at det ville bli en Made in Argentina , så vi får håpe hun har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. september 2011 #658 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Hei Når reiser du? Du må uansett ha en kjempefin ferie! Håper det ordner seg med jobb når du kommer hjem. Endret 19. september 2011 av Frufly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. september 2011 #659 Del Skrevet 19. september 2011 Høres ut som en fin og effektiv helg. Koselig avslutning med film og kjærestekos. Og den treretteren var noe annet enn den rett-i-koppen-middagen jeg må ta til takke med i dag. Made in Argentina høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 19. september 2011 Forfatter #660 Del Skrevet 19. september 2011 Hei Når reiser du? Du må uansett ha en kjempefin ferie! Håper det ordner seg med jobb når du kommer hjem. Reiser på fredag! Takk, det kan nok fort bli tidenes ferie Det håper jeg også... Aller helst skulle det ordnet seg før jeg drar, men det er kanskje litt optimistisk å tro det Høres ut som en fin og effektiv helg. Koselig avslutning med film og kjærestekos. Og den treretteren var noe annet enn den rett-i-koppen-middagen jeg må ta til takke med i dag. Made in Argentina høres bra ut! Ja, pappa er kjempeflink å lage mat Dessuten er han kjempesnill, fikk lydisolerte øretelefoner av han! Kommer kjempebra med på den lange flyturen Rett-i-koppen-middag er ikke akkurat noe luksus nei, men funker innimellom Når vi kommer hjem er det ikke så lenge til IKM, så det blir spennende å se da om det har blitt en Argentina-baby Hvis ikke blir neste steg å få kjære til legen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå