Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Så flink du er med vektnedgang Lilypus ;) Det krever sin kvinne og god innsats! Hot mama wannabe :gjeiper:

Er du i aktiv prøving denne PP? er snart testing ser jeg ;)

Takk :) Hvis jeg går ned like mye til neste uke (spørs om jeg kan forvente det) så skal det visstnok allerede begynne å hjelpe ifht fertilitet ifølge enkelte kilder... Satser på at jeg fortsetter å være flink så jeg kan bli hot mama ja :ler:

Aktiv prøving ja, har sjekket FF, og uansett om jeg hadde EL når FF indikerte eller tidligere så skal vi ha truffet... Men har som sagt begynt å spotte nå :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er med vekten! Jeg har begynt å være litt flink jeg også, har gått ned 2 kg hittil. Tror jeg også er bare et par kg unna at det hjelper på fertiliteten, og det er jo ganske motiverende. Jeg hoppet over treningen idag, men skal ta det igjen i morgen eller søndag :trene:

Kjedelig med spotting.. krysser fortsatt fingrene for deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en knalltur til Køben :jepp: selvom ikke kampresultatet var helt tilfredstillende ;)

Kjedelig med spotting, går håpe det ikke betyr noe :klemmer:

Ha en fin helg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med vekten! Jeg har begynt å være litt flink jeg også, har gått ned 2 kg hittil. Tror jeg også er bare et par kg unna at det hjelper på fertiliteten, og det er jo ganske motiverende. Jeg hoppet over treningen idag, men skal ta det igjen i morgen eller søndag :trene:

Kjedelig med spotting.. krysser fortsatt fingrene for deg! :klemmer:

Takk :) Flink du også! Vi får heie på hverandre :):duskedame:

Så kjedelig med spotting...:sukk:

Krysser fingrene for at det ikke betyr noe :)

Høres ut som en knalltur til Køben :jepp: selvom ikke kampresultatet var helt tilfredstillende ;)

Kjedelig med spotting, går håpe det ikke betyr noe :klemmer:

Ha en fin helg videre!

Det er nok definitivt mensen som er i anmarsj :grine: Var koselig hos svigers i går, men når de begynte å snakke om barnebarn igjen fikk jeg litt lyst å fortelle dem om at vi har prøvd en stund uten å lykkes :sjenert: Men sa ingenting da...

Har i allefall hatt en fin og avslappende start på dagen med speilegg til frokost og havregrøt til lunsj. Nå skal jeg til byn og handle litt før vi skal på fest i kveld, det blir nok kjekt :skaal:

Fortsatt god helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så leit med svigers som snakker om barnebarn. Folk tenker ikke alltid så langt :klemmer:

Håper du koser deg på fest! :danser::digge:

Nå vet jo ikke svigers at vi prøver (mulig at de har gjettet seg til det), så sånn sett er de jo unnskyldt da... Men litt sårt likevel...

Festen var kjempeartig! Masse dansing og latter :hjerte: La meg ikke før kl 04 i natt, så er en smule redusert i dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en artig kveld :)

Ingen av våre nærmeste vet at vi prøver, men spesielt hans familie hinter litt, så det er vel noen som blir glad når det klaffer. Men skjønner godt at det blir slitsomt med sånt snakk når prøvingen begynner å dra ut :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en bra Købentur på tross av skuffende kampresultat! :)

Kjedelig med mensen i anmarsj :kose:, men vektnedgangen din har jo bare begynt nå de siste max 2 ukene, og det er jo mest eggløsningen og hormonene rundt det som vektnedgang virker på, så kanskje det blir bedre "resultater" av nedgangen neste måned?! Du får hvertfall bare stå på :jepp: Synes du er kjempeflink :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere hadde en morsom kveld og natt! :nigo: Deilig med en rolig søndag i dag da. ;)

:jepp: Kjempedeilig! Nesten litt sliten enda :fnise:

Høres ut som en artig kveld :)

Ingen av våre nærmeste vet at vi prøver, men spesielt hans familie hinter litt, så det er vel noen som blir glad når det klaffer. Men skjønner godt at det blir slitsomt med sånt snakk når prøvingen begynner å dra ut :klem:

Her hinter alle i ett sett, blir etter all sannsynlighet første barnebarn på begge sider og et av de første barna i vennegjengen... Er litt slitsomt når det tar sin tid ja :sjenert:

Hørtes ut som en bra Købentur på tross av skuffende kampresultat! :)

Kjedelig med mensen i anmarsj :kose:, men vektnedgangen din har jo bare begynt nå de siste max 2 ukene, og det er jo mest eggløsningen og hormonene rundt det som vektnedgang virker på, så kanskje det blir bedre "resultater" av nedgangen neste måned?! Du får hvertfall bare stå på :jepp: Synes du er kjempeflink :klemmer:

Jepp... Får håpe du har rett :) Takk for oppmuntring i allefall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR har definitivt kommet og gjør alt for å gjøre livet surt :kjefte: Kjenner det stikker litt i hjertet å få TR :sjenert:

Men var meg en tur til frisøren i dag, og det hjalp i allefall litt på humøret...

Fikk en mail fra min søster om at det er mange barn i Argentina som ikke har det så bra, vi kan donere klær og leker til en veldedig organisasjon, så i dag har jeg vært på HM og kjøpt en del barneklær på salg :hjerte: Gjør vondt å tenke på alle barna som ikke har det noe bra :tristbla: Min søster hadde sett tre barn helt alene som bodde på en togstasjon i helgen, tror det gjorde veldig sterkt inntrykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :) Veiedag i dag. Har bare gått ned 0,5 kg denne uken, sannsynligvis en kombo av at jeg ikke var like flink som forrige uke (mtp Køben og innflytningsfest) og at det ikke kan gå like fort hver uke, men det går nå i allefall i riktig retning ;) 3,1 kg på to uker er uansett til å være fornøyd med synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 3,1 kg på 2 uker og 0,5 kg på en uke! Det er veldig bra det! Stå på flinka :sol:

Er veldig trist med alle de barna som lider rundt i verden. Snill er du som donerer klær til de.

Du får prøve å høre det positive i alt "maset" det er jo tydeligvis et etterlengtet barn dere jobber med, og vips så sitter det!! :kose: for TR, men da kommer neste pp snart da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er flink med vektnedgangen uansett jeg - som du sier så er det naturlig med litt svingninger :jepp:

Kjedelig at det ikke ble noe klaff denne gangen heller - håper det snart ordner seg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så FLINK du er på vekta!!! :heiajente:

3 kg på et par uker!! - det kan jeg bare drøøømme om..!

Så bra at du tar tak å gjør noe for barna!! - for meg blir det dessverre ofte bare med tanken...og i disse tilfellene kan en ikke akkurat si at det er tanken som teller!!

Jeg trenger et spark bak, kjenner jeg! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er som tar med klær til donasjon... :klem: Skammer meg nesten av overfloden vi har i stua om dagen :sjenert:

En tur til frisøren hjelper på humøret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

En rask tur innom her før jeg skal på jobb. Så kjedelig med TR som har kommet hos deg også :(

Ønsker de en finfin dag! :)

:vinke: TR kan ta seg en bolle, for alt jeg bryr meg ;) Dagen har faktisk vært kjempefin, middag hos mormor og pakking til o' store utenlandstur :)

:hoppe: for 3,1 kg på 2 uker og 0,5 kg på en uke! Det er veldig bra det! Stå på flinka :sol:

Er veldig trist med alle de barna som lider rundt i verden. Snill er du som donerer klær til de.

Du får prøve å høre det positive i alt "maset" det er jo tydeligvis et etterlengtet barn dere jobber med, og vips så sitter det!! :kose: for TR, men da kommer neste pp snart da :wink:

Takk! :klemmer:

Ja, det er hjerteskjærende. Sendt litt mailer med den veldedige organisasjonen jeg skal donere til, og de driver også mødrehjem, så skal ta med noen av mine egne klær jeg ikke bruker så ofte også, må bare få plass til alt i kofferten...

Håper du har rett i at det klaffer snart :)

Natta! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er flink med vektnedgangen uansett jeg - som du sier så er det naturlig med litt svingninger :jepp:

Kjedelig at det ikke ble noe klaff denne gangen heller - håper det snart ordner seg :klemmer:

Takk :) Er treningsstudio på hotellene vi skal bo på, så da pakker jeg med meg treningsklær også :trene:

Vi får håpe på det ja :) Neste EL kommer sannsynligvis når vi er i Argentina, og det er litt dårlig timing siden vi stort sett skal dele hotellrom med venninnen min :fnise: Blir vel litt vel kleint å spørre om hun kan gå seg en tur fordi vi skal :sengekos: ! :ler: Så spørs det om vi tør å ta sjansen når hun er i dusjen o.l. :sjenert:

Så FLINK du er på vekta!!! :heiajente:

3 kg på et par uker!! - det kan jeg bare drøøømme om..!

Så bra at du tar tak å gjør noe for barna!! - for meg blir det dessverre ofte bare med tanken...og i disse tilfellene kan en ikke akkurat si at det er tanken som teller!!

Jeg trenger et spark bak, kjenner jeg! :kjefte:

Nå vet ikke jeg hva utgangspunktet ditt er da, har du 5 kg for mye går du ikke så fort ned, men jeg er jo 15-20 kg fra idealvekt... Men takk for skryt uansett! :klemmer:

Takk... Jeg prøver å bidra det lille jeg kan, er Plan-fadder og prøver å bidra litt når jeg skal nedover nå, men kjenner mange som er flinkere enn meg... Hvis du ikke har veldig anstrengt økonomi er jo Plan-fadder eller lignende en god begynnelse :)

Så snill du er som tar med klær til donasjon... :klem: Skammer meg nesten av overfloden vi har i stua om dagen :sjenert:

En tur til frisøren hjelper på humøret ;)

Takk :) Jeg tenker også noen ganger at vi har det altfor godt... Men går jo nesten ikke an å tenke sånn heller... Kan heller prøve å gjøre det vi kan for å hjelpe når anledningen byr seg :)

:jepp: Natta! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...